Blok -
platnosť od AR 13/14 - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
32
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka003/13
| Projektovanie v edukácii | | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka004/09
| Aktivizujúce metódy vo vyučovaní pedagogických disciplín | | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka008/13
| Pedagogické diagnostikovanie žiaka | | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka011/09
| Stáž v školských inštitúciách | | 2 | 20sZ | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka016/13
| Školský manažment pre učiteľov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Pisoňová |
PdF.KPg/M-PEDka027/13
| Sociálno-pedagogické problémy výchovy detí a mládeže | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| Ferková |
PdF.KPg/M-PEDka028/13
| Nové trendy vo výchove a vzdelávaní | | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka005/13
| Didaktika pedagogiky | ! | 4 | 3K | H | 2 | Z |
| Ferková |
PdF.KPg/M-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika II. | | 3 | 2K | S | | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka002/09
| Filozofia výchovy | ! | 3 | 2K | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka007/09
| Komparatívna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika II. | ! | 3 | 2K | S | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka002/09
| Filozofia výchovy | ! | 3 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka003/13
| Projektovanie v edukácii | ! | 3 | 2K | S | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka004/09
| Aktivizujúce metódy vo vyučovaní pedagogických disciplín | ! | 3 | 2K | S | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka005/13
| Didaktika pedagogiky | | 4 | 3K | H | | L |
| Ferková |
PdF.KPg/M-PEDka007/09
| Komparatívna pedagogika | | 3 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka008/13
| Pedagogické diagnostikovanie žiaka | ! | 3 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka011/09
| Stáž v školských inštitúciách | ! | 2 | 20sZ | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka016/13
| Školský manažment pre učiteľov | | 3 | 2K | H | | L |
| Pisoňová |
PdF.KPg/M-PEDka027/13
| Sociálno-pedagogické problémy výchovy detí a mládeže | | 3 | 2K | S | | L |
| Ferková |
PdF.KPg/M-PEDka028/13
| Nové trendy vo výchove a vzdelávaní | ! | 2 | 2K | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
20
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDde001/16
| Filozofia výchovy | | 4 | 2PS | S | 1 | Z |
| Prokop |
PdF.KPg/M-PEDde002/16
| Predprimárna a primárna pedagogika | | 4 | 2PS | S | 1 | Z |
| Severini |
PdF.KPg/M-PEDde003/16
| Projektovanie kurikula a paradigmy výučby | | 4 | 2PS | S | 1 | L |
| Strakoš |
PdF.KPg/M-PEDde004/16
| Interaktívne metódy vyučovania pedagogických disciplín | | 4 | 2PS | S | 1 | L |
| Tóblová |
PdF.KPg/M-PEDde005/16
| Didaktika pedagogiky | | 4 | 3PS | S | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KHV/M-HU-de001/15
| Dejiny slovenskej hudby 20. a 21. storočia | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de002/15
| Hudobno-pedagogický projekt – hra na hudobnom nástroji I | | 4 | 1P + 1S | H | 1 | Z |
| Bálešová |
PdF.KHV/M-HU-de003/15
| Hudobná analýza I | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de004/15
| Hudobno-pedagogický projekt - hra na hudobnom nástroji II | | 5 | 1P + 1S | H | 1 | L | PdF.KHV/M-HU-de002/15
| Boroš |
PdF.KHV/M-HU-de005/15
| Hudobná analýza II | | 4 | 2P | S | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de003/15
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de006/15
| Hudobno-pedagogický projekt - hra na hudobnom nástroji III | | 5 | 1P + 1S | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de004/15
| Boroš |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
platnosť od AR 13/14 - A skupina: získať min. 3 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
3
Kredity
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka010/13
| Sociálnoantropologické súvislosti výchovy a vzdelávania | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka015/09
| Celoživotné vzdelávanie v EÚ | | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka024/13
| Preprimárna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka010/13
| Sociálnoantropologické súvislosti výchovy a vzdelávania | ! | 3 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka014/09
| Kultúrna propedeutika | | 3 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka015/09
| Celoživotné vzdelávanie v EÚ | ! | 3 | 2K | S | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka024/13
| Preprimárna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 13/14 - B skupina: získať min. 6 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka017/13
| Komunikačné kompetencie školského manažéra | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka019/13
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania II. | | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z | PdF.KPg/M-PEDka007/09
| |
PdF.KPg/M-PEDka023/13
| Evalvácia a autoevalvácia školy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka017/13
| Komunikačné kompetencie školského manažéra | | 3 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka019/13
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania II. | ! | 3 | 2K | H | | L | PdF.KPg/M-PEDka007/09
| |
PdF.KPg/M-PEDka023/13
| Evalvácia a autoevalvácia školy | ! | 3 | 2K | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDde008/16
| Pedeutológia | | 2 | 2P | H | 1 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/M-PEDde009/16
| Sociálna pedagogika pre učiteľov II | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde010/16
| Komparatívna pedagogika | | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Prokop |
PdF.KPg/M-PEDde011/16
| Intervencia v práci s problémovými žiakmi | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| Ferková |
PdF.KPg/M-PEDde012/16
| Kvalitatívne metódy pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde013/16
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
10
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDde014/16
| Pedagogika nadaných a talentovaných | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde015/16
| Tréning zážitkovej pedagogiky II. | | 2 | 20sC | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde016/16
| Triedny manažment a triedny učiteľ v pedagogickej praxi | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDde017/16
| Komunikačné zručnosti školského manažéra | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDde018/16
| Multimediálna didaktická technika a základy e-learningu | | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde019/16
| Stáž v školských inštitúciách | | 2 | 20sZ | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde020/16
| Vzdelávacia politika | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDde021/16
| Tvorba projektov | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDde022/16
| Evalvácia a autoevalvácia školy | | 2 | 2PS | H | 2 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KHV/M-HU-de009/15
| Hudobná psychológia | ! | 2 | 2P | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de010/15
| Úvod do hudobnej analýzy | | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de011/15
| Hra v ansámbli I | | 2 | 1C + 1S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de012/15
| Zborový spev a dirigovanie I | | 2 | 2CS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de013/15
| Hudobné softvéry | | 2 | 2CS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de014/15
| Hudobná estetika | | 2 | 2P | S | 1 | L |
| Šuba |
PdF.KHV/M-HU-de015/15
| Vybrané kapitoly z dejín hudby I | | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de016/15
| Zborový spev a dirigovanie II | | 2 | 2CS | H | 1 | L | PdF.KHV/M-HU-de012/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de017/15
| Multimédia | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KHV/M-HU-de018/15
| Hra v ansámbli II | | 2 | 1C + 1S | H | 1 | L | PdF.KHV/M-HU-de011/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de019/15
| Seminár k hudobnej analýze I | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KHV/M-HU-de021/15
| Vybrané kapitoly z dejín hudby II | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de022/15
| Zborový spev a dirigovanie III | ! | 2 | 2CS | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de016/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de023/15
| Hra v ansámbli III | | 2 | 1C + 1S | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de018/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de024/15
| Seminár k hudobnej analýze II | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de019/15
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Pedeutológia, Aktivizujúce edukačné metódy a Integratívna/inkluzívna pedagogika.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | | 2 | 24sS | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy.
Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz s psychologickým zameraním.
Predmety na PdF UK M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie;
Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie;
Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
|