Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
20
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDde001/16
| Filozofia výchovy | | 4 | 2PS | S | 1 | Z |
| Prokop |
PdF.KPg/M-PEDde002/16
| Predprimárna a primárna pedagogika | | 4 | 2PS | S | 1 | Z |
| Severini |
PdF.KPg/M-PEDde003/16
| Projektovanie kurikula a paradigmy výučby | | 4 | 2PS | S | 1 | L |
| Strakoš |
PdF.KPg/M-PEDde004/16
| Interaktívne metódy vyučovania pedagogických disciplín | | 4 | 2PS | S | 1 | L |
| Tóblová |
PdF.KPg/M-PEDde005/16
| Didaktika pedagogiky | | 4 | 3PS | S | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/M-FRAde001/16
| Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre | ! | 6 | 2P + 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde002/16
| Kontrastívna lingvistika 1. | | 4 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde003/16
| Miesto francúzskej literatúry vo svetovej literatúre | ! | 6 | 4S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde004/16
| Kontrastívna lingvistika 2. | | 4 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde005/16
| Didaktika cudzích jazykov | | 6 | 2P + 2S | S | 2 | Z |
| Bírová |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDde008/16
| Pedeutológia | | 2 | 2P | H | 1 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/M-PEDde009/16
| Sociálna pedagogika pre učiteľov II | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde010/16
| Komparatívna pedagogika | | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Prokop |
PdF.KPg/M-PEDde011/16
| Intervencia v práci s problémovými žiakmi | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| Ferková |
PdF.KPg/M-PEDde012/16
| Kvalitatívne metódy pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde013/16
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
10
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDde014/16
| Pedagogika nadaných a talentovaných | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde015/16
| Tréning zážitkovej pedagogiky II. | | 2 | 20sC | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde016/16
| Triedny manažment a triedny učiteľ v pedagogickej praxi | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDde017/16
| Komunikačné zručnosti školského manažéra | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDde018/16
| Multimediálna didaktická technika a základy e-learningu | | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde019/16
| Stáž v školských inštitúciách | | 2 | 20sZ | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDde020/16
| Vzdelávacia politika | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDde021/16
| Tvorba projektov | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDde022/16
| Evalvácia a autoevalvácia školy | | 2 | 2PS | H | 2 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/M-FRAde010/16
| Lexikológia, frazeológia a lexikografia francúzskeho jazyka | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| Bírová |
PdF.KRoJL/M-FRAde011/16
| Analýza textov vo francúzskom jazyku 1. | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde012/16
| Norma a úzus 1. | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| Paolini |
PdF.KRoJL/M-FRAde013/16
| Vývoj románskych jazykov | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ROMde009/16
| Moderné smery v lingvistike 1. | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde015/16
| Teritoriálne špecifiká francúzskeho jazyka | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde016/16
| Analýza textov vo francúzskom jazyku 2. | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde017/16
| Norma a úzus 2. | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde018/16
| Kinematografia krajín francúzskeho jazyka | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde020/16
| Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 1. | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ROMde014/16
| Moderné smery v lingvistike 2. | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ROMde019/16
| Vzdelávacie koncepcie Európy | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde021/16
| Seminár z literatúry | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde022/16
| Metodika vyučovania francúzskeho jazyka | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde023/16
| Analýza textov vo francúzskom jazyku 3 | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde024/16
| Praktická štylistika francúzskeho jazyka | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde025/16
| Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 2. | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Pedeutológia, Aktivizujúce edukačné metódy a Integratívna/inkluzívna pedagogika.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | | 2 | 24sS | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy.
Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz s psychologickým zameraním.
Predmety na PdF UK M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie;
Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie;
Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
|