Blok -
získať min. 16 kreditov |
Min.
16
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/M-FRAka080/10
| Analýza literárnych textov vo francúzskom jazyku II | ! | 4 | 2S | H | 2 | Z |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/M-FRAka090/10
| Didaktika francúzskeho jazyka | | 4 | 2P | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka100/10
| Kinematografia krajín francúzskeho jazyka | ! | 4 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka130/10
| Logická sémantika a všeobecná teória prekladu | ! | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka140/10
| Metodika vyučovania francúzskeho jazyka | | 4 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka180/10
| Praktický jazyk - ústny prejav vo francúzskom jazyku | | 4 | 2C | S | 2 | Z |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/M-FRAka200/10
| Sociolingvistika | ! | 4 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka210/10
| Teritoriálne špecifiká francúzskeho jazyka | ! | 4 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka070/10
| Analýza literárnych textov vo francúzskom jazyku I | ! | 4 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka110/10
| Latinčina pre romanistov I | ! | 4 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka120/10
| Latinčina pre romanistov II | ! | 4 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka150/10
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením vo francúzskom jazyku | ! | 4 | 2C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka160/10
| Praktický jazyk - písomný prejav vo francúzskom jazyku | ! | 4 | 2C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka170/10
| Praktický jazyk - posluch s porozumením vo francúzskom jazyku | ! | 4 | 2C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka190/10
| Psychologické aspekty učenia sa cudzieho jazyka | ! | 4 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka220/10
| Vybrané kapitoly z etnografie krajín francúzskeho jazyka | | 4 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka240/10
| Vývoj románskych jazykov | ! | 4 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka300/10
| Štylistika francúzskeho jazyka | | 4 | 2S | S | | Z |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/M-FRAka070/10
| Analýza literárnych textov vo francúzskom jazyku I | ! | 4 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka080/10
| Analýza literárnych textov vo francúzskom jazyku II | ! | 4 | 2S | H | | L |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/M-FRAka090/10
| Didaktika francúzskeho jazyka | ! | 4 | 2P | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka100/10
| Kinematografia krajín francúzskeho jazyka | ! | 4 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka110/10
| Latinčina pre romanistov I | ! | 4 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka120/10
| Latinčina pre romanistov II | ! | 4 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka130/10
| Logická sémantika a všeobecná teória prekladu | ! | 4 | 2P | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka140/10
| Metodika vyučovania francúzskeho jazyka | | 4 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka150/10
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením vo francúzskom jazyku | | 4 | 2C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka160/10
| Praktický jazyk - písomný prejav vo francúzskom jazyku | ! | 4 | 2C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka170/10
| Praktický jazyk - posluch s porozumením vo francúzskom jazyku | ! | 4 | 2C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka180/10
| Praktický jazyk - ústny prejav vo francúzskom jazyku | | 4 | 2C | S | | L |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/M-FRAka190/10
| Psychologické aspekty učenia sa cudzieho jazyka | ! | 4 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka200/10
| Sociolingvistika | ! | 4 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka210/10
| Teritoriálne špecifiká francúzskeho jazyka | | 4 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka220/10
| Vybrané kapitoly z etnografie krajín francúzskeho jazyka | | 4 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka240/10
| Vývoj románskych jazykov | ! | 4 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka300/10
| Štylistika francúzskeho jazyka | | 4 | 2S | S | | L |
| Nocquet |
Blok -
Skupina A - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA304/09
| Lingvistický seminár | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA305/09
| Vývin jazyka a historická gramatika | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA102/09
| Seminár z nemeckej frazeológie | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA202/09
| Seminár z nemeckej štylistiky | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA102/09
| Seminár z nemeckej frazeológie | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA202/09
| Seminár z nemeckej štylistiky | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA304/09
| Lingvistický seminár | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA305/09
| Vývin jazyka a historická gramatika | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina B - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA107/09
| Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA207/09
| Jazykový seminár (využitie médií vo vyučovaní) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA208/09
| Písomný prejav v nemčine | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA107/09
| Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA207/09
| Jazykový seminár (využitie médií vo vyučovaní) | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA208/09
| Písomný prejav v nemčine | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina C - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA308/09
| Literárnovedný seminár | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA104/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA108/09
| Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA204/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA210/09
| Románová tvorba v literatúre 20. storočia | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA104/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA108/09
| Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA204/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA210/09
| Románová tvorba v literatúre 20. storočia | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA308/09
| Literárnovedný seminár | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
získať min. 4 kredity |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Koláčková |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Koláčková |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | | L |
| |
|
Blok -
Výberové predmety |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/M-FRAka290/10
| Kontrastívna gramatika II | | 4 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka270/10
| Moderné smery v lingvistike | ! | 6 | 3S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka280/10
| Kontrastívna gramatika I | ! | 4 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka310/10
| Vzdelávacie koncepcie Európy | ! | 4 | 2P | H | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka320/10
| Lexikológia a frazeológia francúzskeho jazyka | | 4 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka270/10
| Moderné smery v lingvistike | ! | 6 | 3S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka280/10
| Kontrastívna gramatika I | ! | 4 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka290/10
| Kontrastívna gramatika II | | 4 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka310/10
| Vzdelávacie koncepcie Európy | | 4 | 2P | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAka320/10
| Lexikológia a frazeológia francúzskeho jazyka | ! | 4 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Výberové predmety |
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA109/09
| Dramatické žánre v literatúre | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA110/09
| Preklad odborného textu | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA211/09
| Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA213/09
| Základy prekladateľstva umeleckej literatúry | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA109/09
| Dramatické žánre v literatúre | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA110/09
| Preklad odborného textu | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA211/09
| Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA213/09
| Základy prekladateľstva umeleckej literatúry | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka049/09
| Zimné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka040/09
| Filozofia výchovy | ! | 2 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka050/09
| Letné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | | L |
| Korvínová |
|