Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/M-ESPde001/16
| Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre | ! | 6 | 2P + 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde002/16
| Kontrastívna lingvistika 1. | | 4 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde003/16
| Miesto španielskej literatúry vo svetovej literatúre | ! | 6 | 4S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde004/16
| Kontrastívna lingvistika 2. | | 4 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde005/16
| Didaktika cudzích jazykov | | 6 | 2P + 2S | S | 2 | Z |
| Bírová |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/M-FRAde001/16
| Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre | ! | 6 | 2P + 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde002/16
| Kontrastívna lingvistika 1. | | 4 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde003/16
| Miesto francúzskej literatúry vo svetovej literatúre | ! | 6 | 4S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde004/16
| Kontrastívna lingvistika 2. | | 4 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde005/16
| Didaktika cudzích jazykov | | 6 | 2P + 2S | S | 2 | Z |
| Bírová |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/M-ESPde011/16
| Analýza textov v španielskom jazyku 1. | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde010/16
| Lexikológia, frazeológia a lexikografia španielskeho jazyka | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde013/16
| Vývoj románskych jazykov | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde012/16
| Norma a úzus 1. | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ROMde009/16
| Moderné smery v lingvistike 1. | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde015/16
| Teritoriálne špecifiká španielskeho jazyka | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde016/16
| Analýza textov v španielskom jazyku 2. | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde017/16
| Norma a úzus 2. | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde018/16
| Kinematografia krajín španielskeho jazyka | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde020/16
| Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 1. | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ROMde014/16
| Moderné smery v lingvistike 2. | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ROMde019/16
| Vzdelávacie koncepcie Európy | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde021/16
| Seminár z literatúry | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde022/16
| Metodika vyučovania španielskeho jazyka | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde023/16
| Analýza textov v španielskom jazyku 3. | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde024/16
| Praktická štylistika španielskeho jazyka | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ESPde025/16
| Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 2. | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/M-FRAde010/16
| Lexikológia, frazeológia a lexikografia francúzskeho jazyka | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| Bírová |
PdF.KRoJL/M-FRAde011/16
| Analýza textov vo francúzskom jazyku 1. | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde012/16
| Norma a úzus 1. | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| Paolini |
PdF.KRoJL/M-FRAde013/16
| Vývoj románskych jazykov | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-ROMde009/16
| Moderné smery v lingvistike 1. | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde015/16
| Teritoriálne špecifiká francúzskeho jazyka | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde016/16
| Analýza textov vo francúzskom jazyku 2. | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde017/16
| Norma a úzus 2. | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde018/16
| Kinematografia krajín francúzskeho jazyka | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde020/16
| Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 1. | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ROMde014/16
| Moderné smery v lingvistike 2. | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-ROMde019/16
| Vzdelávacie koncepcie Európy | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde021/16
| Seminár z literatúry | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde022/16
| Metodika vyučovania francúzskeho jazyka | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde023/16
| Analýza textov vo francúzskom jazyku 3 | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde024/16
| Praktická štylistika francúzskeho jazyka | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/M-FRAde025/16
| Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 2. | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy.
Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz s psychologickým zameraním.
Predmety M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie;
Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie;
Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | | 2 | 24sS | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
|