Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
33
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGde001/16
| Lexikológia anglického jazyka II | | 3 | 1P + 1S | S | 1 | Z |
| Pavlík |
PdF.KAJL/M-ANGde002/16
| Didaktika anglického jazyka II | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde003/16
| Anglická literatúra II | | 3 | 1P + 1S | S | 1 | L |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGde004/16
| Didaktika anglického jazyka III | | 4 | 1P + 1S | S | 1 | L | PdF.KAJL/M-ANGde002/16
| Šipošová |
PdF.KAJL/M-ANGde005/16
| Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | L |
| Lojová |
PdF.KAJL/M-ANGde006/16
| Kontrastívna lingvistika | ! | 3 | 1P + 1S | S | 2 | Z |
| Repka |
PdF.KAJL/M-ANGde007/16
| Americká literatúra II | | 3 | 1P + 1S | S | 2 | Z |
| Javorčíková |
PdF.KAJL/M-ANGde008/16
| Praktický jazyk - advanced II | | 4 | 3S | S | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
9
Kreditov
|
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov.
SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGde011-014;
SKUPINA B (literatúra) = M-ANGde015-017;
SKUPINA C (didaktika) = M-ANGde018-021;
SKUPINA D (reálie) = M-ANGde022-025;
SKUPINA E = M-ANGde026-027;
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGde022/16
| Reálie anglofónnych krajín (okrem Veľkej Británie a USA) | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde015/16
| Práca s literárnym textom | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde024/16
| Mediálna kultúra | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde023/16
| Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde011/16
| Sémantika | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde012/16
| Sociolingvistika | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde016/16
| Súčasná anglofónna literatúra | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde017/16
| Anglicky písaná literatúra minorít | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde018/16
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde013/16
| Lingvistická analýza textu I | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/M-ANGde001/16
| |
PdF.KAJL/M-ANGde020/16
| Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka II | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde019/16
| Teórie učenia sa cudzích jazykov | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde025/16
| Súčasná americká a britská kultúra | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde026/16
| Praktický jazyk - prezentačné zručnosti | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde014/16
| Lingvistická analýza textu II | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde021/16
| Didaktika anglického jazyka pre dospelých | ! | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGde027/16
| Príprava na test CA | | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy.
Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz s psychologickým zameraním.
Predmety M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie;
Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie;
Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | | 2 | 24sS | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
|