Blok -
Skupina A (lingvistika) |
získať min. 15kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov komponentu ANGLICKÝ JAZYK; platí už len pre študentov so začiatkom štúdia do AR 2015/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-12/09
| Vybrané kapitoly z lingvistiky | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-13/09
| Sociolingvistika | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-08/09
| Frazeológia anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-09/09
| Sémantika | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-10/09
| Pragmalingvistika | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-11/09
| Analýzy diskurzu | ! | 2 | 1S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-08/09
| Frazeológia anglického jazyka | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-09/09
| Sémantika | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-10/09
| Pragmalingvistika | | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-11/09
| Analýzy diskurzu | ! | 2 | 1S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-12/09
| Vybrané kapitoly z lingvistiky | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-13/09
| Sociolingvistika | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina B (literatúra) |
platí už len pre študentov so začiatkom štúdia do AR 2015/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-17/09
| Postmoderný anglo-americký román | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-14/09
| Práca s literárnym textom | | 4 | 3S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-15/09
| Súčasná anglicky písaná literatúra | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-16/09
| Anglicky písaná literatúra minorít | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-14/09
| Práca s literárnym textom | ! | 4 | 3S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-15/09
| Súčasná anglicky písaná literatúra | | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-16/09
| Anglicky písaná literatúra minorít | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-17/09
| Postmoderný anglo-americký román | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina C (didaktika) |
platí už len pre študentov so začiatkom štúdia do AR 2015/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-21/09
| E-learning v jazykovom vzdelávaní | ! | 2 | 2CS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-18/09
| Teórie učenia sa cudzích jazykov | ! | 4 | 3S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-19/09
| Didaktika anglického jazyka pre dospelých | ! | 3 | 2PS | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-20/09
| Inovatívne metódy vyučovania | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-22/09
| Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka | ! | 4 | 3S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-18/09
| Teórie učenia sa cudzích jazykov | ! | 4 | 3S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-19/09
| Didaktika anglického jazyka pre dospelých | ! | 3 | 2PS | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-20/09
| Inovatívne metódy vyučovania | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-21/09
| E-learning v jazykovom vzdelávaní | ! | 2 | 2CS | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-22/09
| Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka | ! | 4 | 3S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina D (reálie) |
platí už len pre študentov so začiatkom štúdia do AR 2015/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-27/09
| Interkulturálny prístup vo výučbe | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-23/09
| Dejiny Veľkej Británie | ! | 4 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-24/09
| Dejiny USA | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-25/09
| Reálie anglicky hovoriacich krajín (okrem VB a USA) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-26/09
| Súčasná britská kultúra | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-23/09
| Dejiny Veľkej Británie | | 4 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-24/09
| Dejiny USA | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-25/09
| Reálie anglicky hovoriacich krajín (okrem VB a USA) | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-26/09
| Súčasná britská kultúra | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-27/09
| Interkulturálny prístup vo výučbe | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E |
platí už len pre študentov so začiatkom štúdia do AR 2015/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - prezentačné zručnosti | ! | 3 | 2C | H | 2 | Z |
| Bojo |
PdF.KAJL/M-ANGka-28/09
| Praktický jazyk - integrovaný I. | | 3 | 2C | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - integrovaný II. | ! | 3 | 2C | S | | Z |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-28/09
| Praktický jazyk - integrovaný I. | ! | 3 | 2C | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - integrovaný II. | ! | 3 | 2C | S | | L |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - prezentačné zručnosti | ! | 3 | 2C | H | | L |
| Bojo |
Blok -
získať min. 4 kredity |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Koláčková |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Koláčková |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | | L |
| |
|