Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
48
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SLOde001/16
| Úvod do štúdia jazyka | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Dziviaková |
PdF.KSJL/B-SLOde002/16
| Úvod do štúdia literatúry | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Faithová |
PdF.KSJL/B-SLOde003/16
| Metodika písania odborného textu v odbore slovenský jazyk a literatúra | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde004/16
| Fonetika a fonológia | | 4 | 2P + 1S | S | 1 | L |
| Horváthová |
PdF.KSJL/B-SLOde005/16
| Lexikológia | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Horváthová |
PdF.KSJL/B-SLOde006/16
| Pravopisné princípy v slovenskom jazyku I | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde007/16
| Svetová literatúra I | | 3 | 2PS | H | 1 | L |
| Faithová |
PdF.KSJL/B-SLOde008/16
| Morfológia | ! | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde009/16
| Literatúra pre deti a mládež | ! | 4 | 3PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde010/16
| Syntax | ! | 4 | 2P | S | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde011/16
| Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia I | ! | 4 | 2P + 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde012/16
| Štylistika | ! | 4 | 2P + 1S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde013/16
| Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia II | ! | 4 | 2P + 2S | S | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
51
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDde001/16
| Všeobecná pedagogika | | 5 | 2PS | S | 1 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-PEDde002/16
| Teória výchovy | | 5 | 2PS | S | 1 | Z |
| Koldeová |
PdF.KPg/B-PEDde003/16
| Dejiny školstva a pedagogiky | | 5 | 2PS | S | 1 | L |
| Pšenák |
PdF.KPg/B-PEDde004/16
| Pedagogika voľného času | | 5 | 2PS | S | 1 | L |
| Ťupeková Dončevová, Kapinajová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-PEDde005/16
| Komunikačné zručnosti učiteľa | | 2 | 2C | H | 2 | Z | PdF.KPg/B-VUZde005/15
| |
PdF.KPg/B-PEDde006/16
| Andragogika | | 5 | 2PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde007/16
| Všeobecná didaktika | | 6 | 3PS | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde008/16
| Metodológia výskumu v edukačných vedách | | 5 | 2PS | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde009/16
| Metodika písania odborných textov v pedagogike | | 5 | 2PS | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde010/16
| Školský systém a školská legislatíva pre učiteľov | | 6 | 2PS | S | 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde011/16
| Využitie IKT vo vyučovacom procese | | 2 | 3C | H | 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
20
Kreditov
|
Študenti uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Teoretické základy výchovy, Všeobecná didaktika a Školský manažment. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Jursová Zacharová, Brunclíková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Jursová Zacharová, Brunclíková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SLOde014/16
| Jazykovedná analýza | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde016/16
| Lexikálny rozbor | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde017/16
| Morfologický rozbor | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde019/16
| Syntaktický rozbor | ! | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde021/16
| Základy korektorskej činnosti | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SLOde015/16
| Analýza literárneho textu | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde018/16
| Svetová literatúra II | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde020/16
| Literárna výchova detí | ! | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde022/16
| Literatúra po roku 1989 | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde023/16
| Umelecký prednes | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| Faithová |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium (jadro) |
Min.
8
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDde012/16
| Tvorivá dramatika v edukačnom procese | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde013/16
| Teória a prax rodinnej výchovy | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| Prevendárová |
PdF.KPg/B-PEDde014/16
| Psychodidaktika | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde015/16
| Sociálna pedagogika pre učiteľov I. | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde016/16
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde017/16
| Pedagogika detí s poruchami učenia | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde018/16
| Výchovné poradenstvo | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium (mimo jadra) |
Min.
12
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDde019/16
| Výchova k tvorivosti | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde020/16
| Mediálna výchova | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde021/16
| Rodina, škola, komunita | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde022/16
| Výchova k tolerancii | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde023/16
| Tréning zážitkovej pedagogiky I. | | 2 | 20sC | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde024/16
| Súčasné alternatívne smery v pedagogike | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde025/16
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde026/16
| Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde027/16
| Dieťa v krízových životných situáciách | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
17
Kreditov
|
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety B-VUZde022 až 025: Dejiny pedagogiky, Pedagogika voľného času, Rodinná výchova a Konštruktivizmus v edukácii.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|