Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
113
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/B-RJKde001/15
| Úvod do teórie prekladu a tlmočenia | ! | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde002/15
| Úvod do štúdia románskych jazykov | | 6 | 2P + 2S | S | 1 | Z |
| Bírová |
PdF.KRoJL/B-RJKde003/15
| Krajinoveda v odborných textoch | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde004/15
| Pravopisné princípy v slovenskom jazyku | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde005/15
| Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením | | 2 | 2C | H | 1 | Z |
| Nocquet, Perďochová |
PdF.KRoJL/B-RJKde006/15
| Jazykové cvičenia 1. | | 4 | 4C | H | 1 | Z |
| Perďochová, Paolini |
PdF.KRoJL/B-RJKde007/15
| Úvod do dejín a kultúry krajín románskych jazykov | | 8 | 6PS | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde008/15
| Teória literatúry | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Bojničanová |
PdF.KRoJL/B-RJKde009/15
| Kultúrna propedeutika | | 4 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde010/15
| Druhý románsky jazyk 1. | | 6 | 4S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde011/15
| Prekladové cvičenia 1. | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Perďochová, Andrejčáková |
PdF.KRoJL/B-RJKde012/15
| Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Gómez-Pablos Calvo, Nocquet |
PdF.KRoJL/B-RJKde013/15
| Základy hudobnej kultúry a výtvarného umenia | | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| Paštrnáková Dejová, Pavlovičová |
PdF.KRoJL/B-RJKde014/15
| Prehľad dejín literatúry 1. | | 8 | 6PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde015/15
| Jazykový systém 1. | ! | 6 | 4S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde016/15
| Druhý románsky jazyk 2. | | 6 | 4S | S | 2 | Z |
| Paolini |
PdF.KRoJL/B-RJKde017/15
| Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav | | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Gómez-Pablos Calvo, Nocquet |
PdF.KRoJL/B-RJKde018/15
| Jazykový systém 2. | ! | 6 | 4S | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde019/15
| Prehľad dejín literatúry 2. | | 6 | 4S | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde020/15
| Druhý románsky jazyk 3. | | 6 | 4S | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde021/15
| Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav | | 2 | 2C | H | 2 | L |
| Gómez-Pablos Calvo, Paolini |
PdF.KRoJL/B-RJKde022/15
| Základy didaktiky cudzích jazykov | | 6 | 2P + 2S | S | 2 | L |
| Bírová |
PdF.KRoJL/B-RJKde023/15
| Druhý románsky jazyk 4. | | 6 | 4S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde024/15
| Úvod do psychológie pre kultúrneho pracovníka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde025/15
| Metodika písania odborného textu | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-RJKde026/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |