Blok -
platnosť od AR 14/15 - denné štúdium |
Min.
54
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYde004/14
| Dejiny psychológie | ! | 3 | 2PS | S | 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYde005/14
| Sociálno-psychologický tréning (1) | | 3 | 24sC | H | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde001/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| Vývinová psychológia | | 6 | 3PS | S | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde003/14
| Glasová |
PdF.KPsPp/B-PSYde007/14
| Metodológia | | 3 | 2P | S | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde003/14
| Poliaková |
PdF.KPsPp/B-PSYde008/14
| Úvod do vyučovania psychológie | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde003/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde008/14
| Úvod do vyučovania psychológie | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde003/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde009/14
| Sociálna psychológia | | 5 | 3PS | S | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde003/14
| Lemešová |
PdF.KPsPp/B-PSYde010/14
| Pedagogická psychológia | | 5 | 3PS | S | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| Cabanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde011/14
| Psychológia osobnosti | | 5 | 3PS | S | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| Harvanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde012/14
| Štatistické metódy a techniky | | 3 | 2CP | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde007/14
| Koreňová |
PdF.KPsPp/B-PSYde013/14
| Poruchy detského vývinu | | 3 | 2PS | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| Andreánska |
PdF.KPsPp/B-PSYde014/14
| Všeobecná patopsychológia | ! | 3 | 2CP | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde015/14
| Psychológia tvorivosti | | 2 | 24sC | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| Cabanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde013/14
| Poruchy detského vývinu | ! | 3 | 2PS | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| Andreánska |
PdF.KPsPp/B-PSYde014/14
| Všeobecná patopsychológia | | 3 | 2CP | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde015/14
| Psychológia tvorivosti | | 2 | 24sC | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| Cabanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde001/14
| Úvod do psychológie | | 2 | 2S | H | | Z |
| Brozmanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde002/14
| Anatómia a fyziológia nervovej sústavy | | 3 | 2P | S | | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPsPp/B-PSYde003/14
| Všeobecná psychológia | | 6 | 2P + 2S | S | | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde001/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde003/14
| Všeobecná psychológia | ! | 6 | 2P + 2S | S | | L | PdF.KPsPp/B-PSYde001/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde004/14
| Dejiny psychológie | | 3 | 2PS | S | | L |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYde005/14
| Sociálno-psychologický tréning (1) | ! | 3 | 24sC | H | | L | PdF.KPsPp/B-PSYde001/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| Vývinová psychológia | | 6 | 3PS | S | | L | PdF.KPsPp/B-PSYde003/14
| Glasová |
PdF.KPsPp/B-PSYde007/14
| Metodológia | | 3 | 2P | S | | L | PdF.KPsPp/B-PSYde003/14
| Poliaková |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
48
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| Všeobecná psychológia | | 4 | 2P + 2S | S | 1 | Z |
| Harvanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde002/16
| Anatómia a fyziológia nervovej sústavy | | 4 | 2PS | S | 1 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPsPp/B-PSYde003/16
| Sociálno-psychologický výcvik I. | | 2 | 26sC | H | 1 | Z |
| Lemešová, Šramová |
PdF.KPsPp/B-PSYde004/16
| Dejiny psychológie | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| Vývinová psychológia | | 4 | 2P + 2S | S | 1 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| Glasová |
PdF.KPsPp/B-PSYde006/16
| Metodológia psychologického výskumu | | 4 | 2PS | S | 1 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| Poliaková |
PdF.KPsPp/B-PSYde007/16
| Sociálna psychológia | | 4 | 2PS | S | 1 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| Lemešová |
PdF.KPsPp/B-PSYde008/16
| Psychológia osobnosti | ! | 4 | 2P + 2S | S | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde009/16
| Úvod do vyučovania psychológie | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| Všeobecná patopsychológia | ! | 4 | 2P | S | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde011/16
| Pedagogická psychológia | ! | 4 | 2P + 2S | S | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde012/16
| Štatistické metódy a techniky | ! | 2 | 2C | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde006/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde013/16
| Metodika písania odborného textu v psychológii | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde006/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde014/16
| Psychológia tvorivosti | ! | 2 | 26sC | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde015/16
| Poruchy detského vývinu | ! | 4 | 2PS | S | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
43
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de001/15
| Dejiny výtvarného umenia 1 | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Moza, Kvasnicová |
PdF.KVV/B-VU-de003/15
| Základy kresby | | 3 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de004/15
| Modelovanie | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Drahoš, Šuda |
PdF.KVV/B-VU-de002/15
| Dejiny výtvarného umenia 2 | | 4 | 3PS | S | 1 | L | PdF.KVV/B-VU-de001/15
| Moza |
PdF.KVV/B-VU-de005/15
| Základy grafiky | | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| Činovský, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de012/15
| Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine | | 3 | 39sSu | H | 1, 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de003/15
| Drahoš, Ševčovič, Šuda |
PdF.KVV/B-VU-de006/15
| Základy maľby | | 3 | 3S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de007/15
| Fotografické techniky | | 4 | 3S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de009/15
| Didaktika výtvarnej výchovy 1 | | 4 | 1X + 2PS | S | 2 | Z |
| Valachová |
PdF.KVV/B-VU-de011/15
| Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de008/15
| Základy vizuálnej kominikácie | | 4 | 3PS | S | 2 | L |
| Sládek |
PdF.KVV/B-VU-de010/15
| Didaktika výtvarnej výchovy 2 | | 4 | 1X + 2PS | S | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de009/15
| Valachová |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
23
Kreditov
|
Študenti uč. psychológie si nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | Z |
| Koldeová, Bakošová, Prokop, Kapinajová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Hrmo, Tóblová, Záhorec, Strakoš, Ferková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde001/15
*(2)
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | L |
| Koldeová, Bakošová, Prokop, Kapinajová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Hrmo, Tóblová, Záhorec, Strakoš, Ferková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde001/15
*(2)
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok -
platnosť od AR 14/15 - získať min. 13 kreditov - denné štúdium |
Min.
13
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYde021/14
| Techniky komunikácie | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYde022/14
| Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie | | 3 | 2P | H | 2 | L |
| Janoško |
PdF.KPsPp/B-PSYde019/14
| Sociálna patológia | | 3 | 2PS | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| Smetanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde020/14
| Základy psychiatrie | | 3 | 2P | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde011/14
| Vrabcová |
PdF.KPsPp/B-PSYde023/14
| Základy arteterapie | | 2 | 2P | H | 3 | Z |
| Šicková |
PdF.KPsPp/B-PSYde024/14
| Základy biblioterapie | | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| Lessner Lištiaková |
PdF.KPsPp/B-PSYde026/14
| Základy psychomotorickej terapie | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde028/14
| Výchova hrou | ! | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde025/14
| Základy dramatoterapie | | 2 | 2PS | H | 3 | L |
| Majzlanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde027/14
| Základy ergoterapie | ! | 2 | 2PS | H | 3 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde016/14
| Filozofické koncepcie človeka | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde031/14
| Základy sociológie | | 3 | 2PS | H | | Z |
| Minarovičová |
PdF.KPsPp/B-PSYde017/14
| Filozofia výchovy | ! | 3 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde018/14
| Etická propedeutika | | 3 | 2P | H | | L |
| Bizoň |
PdF.KPsPp/B-PSYde021/14
| Techniky komunikácie | | 2 | 2C | H | | L |
| Brunclíková |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium |
Min.
8
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYde016/16
| Úvod do štúdia psychológie | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde017/16
| Filozofia výchovy | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde018/16
| Tréning komunikačných kompetencií | | 2 | 2C | H | 1 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYde019/16
| Filozofické koncepcie človeka | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde020/16
| Základy sociológie | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde021/16
| Etická propedeutika | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde022/16
| Interkultúrna psychológia | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde007/16
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium |
Min.
12
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYde023/16
| Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| Janoško |
PdF.KPsPp/B-PSYde026/16
| Základy logopédie | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde024/16
| Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde025/16
| Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde027/16
| Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde028/16
| Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde029/16
| Základy psychiatrie | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde008/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde030/16
| Sociálna patológia | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
8
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de015/15
| Reflexívny didaktický seminár | ! | 2 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de013/15
| Kontexty vizuálneho umenia | | 3 | 3S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KVV/B-VU-de015/15
| Reflexívny didaktický seminár | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KVV/B-VU-de016/15
| Základy arteterapie | | 2 | 2PS | H | 2, 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de003/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de014/15
| Pedagogika výtvarného umenia | | 3 | 3S | H | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de009/15
| |
Blok -
Skupina B - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
9
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de017/15
| Kresba | | 3 | 3PS | H | 1, 2 | L |
| Kráľ, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de018/15
| Základy keramiky | | 3 | 3S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KVV/B-VU-de004/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de019/15
| Grafika | | 3 | 3S | H | 2, 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de005/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de020/15
| Maľba | | 3 | 3PS | H | 2, 3 | L | PdF.KVV/B-VU-de006/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de021/15
| Fotografia | | 3 | 3S | H | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de007/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de022/15
| Grafický dizajn | | 3 | 3S | H | 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de008/15
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety B-VUZde019 až 021: Sociálna psychológia pre učiteľov, Patopsychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|