Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
48
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SLOde001/16
| Úvod do štúdia jazyka | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Dziviaková |
PdF.KSJL/B-SLOde002/16
| Úvod do štúdia literatúry | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Faithová |
PdF.KSJL/B-SLOde003/16
| Metodika písania odborného textu v odbore slovenský jazyk a literatúra | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde004/16
| Fonetika a fonológia | | 4 | 2P + 1S | S | 1 | L |
| Horváthová |
PdF.KSJL/B-SLOde005/16
| Lexikológia | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Horváthová |
PdF.KSJL/B-SLOde006/16
| Pravopisné princípy v slovenskom jazyku I | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde007/16
| Svetová literatúra I | | 3 | 2PS | H | 1 | L |
| Faithová |
PdF.KSJL/B-SLOde008/16
| Morfológia | ! | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde009/16
| Literatúra pre deti a mládež | ! | 4 | 3PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde010/16
| Syntax | ! | 4 | 2P | S | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde011/16
| Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia I | ! | 4 | 2P + 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde012/16
| Štylistika | ! | 4 | 2P + 1S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde013/16
| Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia II | ! | 4 | 2P + 2S | S | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
48
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| Všeobecná psychológia | | 4 | 2P + 2S | S | 1 | Z |
| Harvanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde002/16
| Anatómia a fyziológia nervovej sústavy | | 4 | 2PS | S | 1 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPsPp/B-PSYde003/16
| Sociálno-psychologický výcvik I. | | 2 | 26sC | H | 1 | Z |
| Lemešová, Šramová |
PdF.KPsPp/B-PSYde004/16
| Dejiny psychológie | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| Vývinová psychológia | | 4 | 2P + 2S | S | 1 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| Glasová |
PdF.KPsPp/B-PSYde006/16
| Metodológia psychologického výskumu | | 4 | 2PS | S | 1 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| Poliaková |
PdF.KPsPp/B-PSYde007/16
| Sociálna psychológia | | 4 | 2PS | S | 1 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| Lemešová |
PdF.KPsPp/B-PSYde008/16
| Psychológia osobnosti | ! | 4 | 2P + 2S | S | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde009/16
| Úvod do vyučovania psychológie | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde001/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| Všeobecná patopsychológia | ! | 4 | 2P | S | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde011/16
| Pedagogická psychológia | ! | 4 | 2P + 2S | S | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde012/16
| Štatistické metódy a techniky | ! | 2 | 2C | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde006/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde013/16
| Metodika písania odborného textu v psychológii | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde006/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde014/16
| Psychológia tvorivosti | ! | 2 | 26sC | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde015/16
| Poruchy detského vývinu | ! | 4 | 2PS | S | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde005/16
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
23
Kreditov
|
Študenti uč. psychológie si nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | Z |
| Koldeová, Bakošová, Prokop, Kapinajová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Hrmo, Tóblová, Záhorec, Strakoš, Ferková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde001/15
*(2)
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | L |
| Koldeová, Bakošová, Prokop, Kapinajová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Hrmo, Tóblová, Záhorec, Strakoš, Ferková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde001/15
*(2)
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SLOde014/16
| Jazykovedná analýza | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde016/16
| Lexikálny rozbor | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde017/16
| Morfologický rozbor | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde019/16
| Syntaktický rozbor | ! | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde021/16
| Základy korektorskej činnosti | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SLOde015/16
| Analýza literárneho textu | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde018/16
| Svetová literatúra II | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde020/16
| Literárna výchova detí | ! | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde022/16
| Literatúra po roku 1989 | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SLOde023/16
| Umelecký prednes | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| Faithová |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium |
Min.
8
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYde016/16
| Úvod do štúdia psychológie | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde017/16
| Filozofia výchovy | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde018/16
| Tréning komunikačných kompetencií | | 2 | 2C | H | 1 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYde019/16
| Filozofické koncepcie človeka | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde020/16
| Základy sociológie | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde021/16
| Etická propedeutika | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde022/16
| Interkultúrna psychológia | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde007/16
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium |
Min.
12
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYde023/16
| Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| Janoško |
PdF.KPsPp/B-PSYde026/16
| Základy logopédie | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde024/16
| Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde025/16
| Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde027/16
| Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde028/16
| Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KPsPp/B-PSYde010/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde029/16
| Základy psychiatrie | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde008/16
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde030/16
| Sociálna patológia | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety B-VUZde019 až 021: Sociálna psychológia pre učiteľov, Patopsychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|