Blok -
platnosť od AR 12/13 - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
45
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka006/12
| Komunikačné kompetencie učiteľa | ! | 4 | 3K | S | 1, 2 | L | PdF.KPg/B-VUZka005/09
*(2)
| |
PdF.KPg/B-PEDka007/12
| Pedagogika voľného času pre edukátorov | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka008/09
| Sociálna pedagogika | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | L |
| Bakošová |
PdF.KPg/B-PEDka012/12
| Využitie IKT vo vyučovacom procese | ! | 3 | 3C | H | 1, 2 | L | PdF.KPg/B-VUZka008/09
*(2)
| |
PdF.KPg/B-PEDka003/09
| Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky | ! | 3 | 2K | S | 2 | Z | PdF.KPg/B-PEDka002/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka004/12
| Teória výchovy | | 3 | 2K | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka005/12
| Všeobecná didaktika | ! | 5 | 3K | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka006/12
| Komunikačné kompetencie učiteľa | | 4 | 3K | S | 2 | Z | PdF.KPg/B-VUZka005/09
*(2)
| |
PdF.KPg/B-PEDka007/12
| Pedagogika voľného času pre edukátorov | | 3 | 2K | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka008/09
| Sociálna pedagogika | | 3 | 2K | S | 2 | Z |
| Bakošová |
PdF.KPg/B-PEDka009/09
| Pedagogika dospelých | | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka011/12
| Školský systém, škola a školská legislatíva | | 3 | 2K | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka012/12
| Využitie IKT vo vyučovacom procese | | 3 | 3C | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka008/09
*(2)
| |
PdF.KPg/B-PEDka013/09
| Výchovné poradenstvo | | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka014/09
| Teória a prax rodinnej výchovy | | 3 | 2K | S | 2 | Z |
| Prevendárová |
PdF.KPg/B-PEDka009/09
| Pedagogika dospelých | ! | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka010/12
| Metodológia pedagogického výskumu | | 3 | 3K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-VUZka007/09
*(3)
| |
PdF.KPg/B-PEDka013/09
| Výchovné poradenstvo | ! | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka014/09
| Teória a prax rodinnej výchovy | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| Prevendárová |
PdF.KPg/B-PEDka010/12
| Metodológia pedagogického výskumu | ! | 3 | 3K | H | 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka007/09
*(3)
| |
PdF.KPg/B-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika I. | | 3 | 2K | H | | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-PEDka002/09
| Svetové dejiny školstva a pedagogiky | | 3 | 2K | S | | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika I. | ! | 3 | 2K | H | | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-PEDka002/09
| Svetové dejiny školstva a pedagogiky | ! | 3 | 2K | S | | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka003/09
| Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky | | 3 | 2K | S | | L | PdF.KPg/B-PEDka002/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka004/12
| Teória výchovy | ! | 3 | 2K | S | | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka005/12
| Všeobecná didaktika | | 5 | 3K | S | | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka011/12
| Školský systém, škola a školská legislatíva | ! | 3 | 2K | H | | L |
| |
Blok -
Povinné predmety - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
45
Kreditov
|
predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA304/09
| Nemecká literatúra 18. storočia | | 4 | 2P | S | 2 | Z | PdF.KNJL/B-NJLKA104/09
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA301/09
| Nemecká morfológia | | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA306/09
| Základy didaktiky jazykov | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA305/09
| Seminár z nemeckej literatúry 18. storočia | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA403/09
| Nemecká literatúra 19. storočia | | 4 | 2P | S | 2 | L | PdF.KNJL/B-NJLKA304/09
| Šimon, Mikulášová |
PdF.KNJL/B-NJLKA401/09
| Nemecká syntax | | 4 | 2P | S | 2 | L | PdF.KNJL/B-NJLKA301/09
| Vajičková |
PdF.KNJL/B-NJLKA404/09
| Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia | | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA405/09
| Didaktika nemeckého jazyka a literatúry IA | | 3 | 2P | S | 2 | L | PdF.KNJL/B-NJLKA306/09
| Kolečáni Lenčová |
PdF.KNJL/B-NJLKA501/09
| Nemecká lexikológia | | 4 | 2P | S | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA503/09
| Nemecká literatúra pre deti a mládež | | 4 | 2P | S | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA101/09
| Úvod do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2P | S | | Z |
| Ďurčo |
PdF.KNJL/B-NJLKA103/09
| Jazykový seminár I. | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA104/09
| Úvod do teórie nemeckej literatúry | | 3 | 2P | S | | Z |
| Mikuláš |
PdF.KNJL/B-NJLKA401/09
| Nemecká syntax | ! | 4 | 2P | S | | Z | PdF.KNJL/B-NJLKA301/09
| Vajičková |
PdF.KNJL/B-NJLKA403/09
| Nemecká literatúra 19. storočia | ! | 4 | 2P | S | | Z | PdF.KNJL/B-NJLKA304/09
| Šimon, Mikulášová |
PdF.KNJL/B-NJLKA404/09
| Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA405/09
| Didaktika nemeckého jazyka a literatúry IA | ! | 3 | 2P | S | | Z | PdF.KNJL/B-NJLKA306/09
| Kolečáni Lenčová |
PdF.KNJL/B-NJLKA103/09
| Jazykový seminár I. | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA301/09
| Nemecká morfológia | ! | 4 | 2P | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA304/09
| Nemecká literatúra 18. storočia | ! | 4 | 2P | S | | L | PdF.KNJL/B-NJLKA104/09
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA305/09
| Seminár z nemeckej literatúry 18. storočia | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA306/09
| Základy didaktiky jazykov | ! | 3 | 2P | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA501/09
| Nemecká lexikológia | ! | 4 | 2P | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA503/09
| Nemecká literatúra pre deti a mládež | ! | 4 | 2P | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
45
Kreditov
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| Nemecká morfológia | | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| Ďurčo |
PdF.KNJL/B-NEMde302/14
| Nemecká literatúra 18. storočia | | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| Šimon |
PdF.KNJL/B-NEMde303/14
| Seminár z nemeckej literatúry 18. storočia | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde304/14
| Základy didaktiky jazykov | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Kolečáni Lenčová |
PdF.KNJL/B-NEMde401/14
| Nemecká syntax | | 4 | 2P | S | 2 | L | PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| Vajičková |
PdF.KNJL/B-NEMde402/14
| Nemecká literatúra 19. storočia | | 4 | 2P | S | 2 | L | PdF.KNJL/B-NEMde302/14
| Šimon, Mikulášová |
PdF.KNJL/B-NEMde403/14
| Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia | | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KNJL/B-NEMde303/14
| |
PdF.KNJL/B-NEMde404/14
| Didaktika nemeckého jazyka a literatúry IA | | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KNJL/B-NEMde304/14
| |
PdF.KNJL/B-NEMde501/14
| Nemecká lexikológia | | 4 | 2P | S | 3 | Z | PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| Vajičková |
PdF.KNJL/B-NEMde502/14
| Nemecká literatúra pre deti a mládež | | 4 | 2P | S | 3 | Z |
| Mikuláš, Mikulášová |
PdF.KNJL/B-NEMde101/14
| Úvod do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2P | S | | Z |
| Ďurčo |
PdF.KNJL/B-NEMde102/14
| Jazykový seminár I | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde103/14
| Úvod do teórie nemeckej literatúry | | 3 | 2P | S | | Z |
| Mikuláš |
Blok -
Povinné predmety - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
37
Kreditov
|
denní študenti so začiatkom štúdia v AR 14/15 už nemajú povinný predmet B-VUZka013 Bakalárska práca
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka008/09
| Informačné a komunikačné technológie | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka005/09
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Nemcová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZka008/09
| Informačné a komunikačné technológie | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka010/09
| Hospitačná pedagogická prax A | | 3 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka005/09
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2K | H | 2 | Z |
| Nemcová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZka010/09
| Hospitačná pedagogická prax A | | 3 | 1tX | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka011/09
| Hospitačná pedagogická prax B | | 3 | 1tX | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka002/09
| Psychológia osobnosti | | 3 | 2K | S | 2 | L | PdF.KPg/B-VUZka001/09
| |
PdF.KPg/B-VUZka007/09
| Základy metodológie výskumu | | 3 | 2K | H | 2, 3 | L |
| Kuruc, Koldeová |
PdF.KPg/B-VUZka011/09
| Hospitačná pedagogická prax B | | 3 | 1tX | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka002/09
| Psychológia osobnosti | | 3 | 2K | S | 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka001/09
| |
PdF.KPg/B-VUZka006/09
| Školský management | | 3 | 2K | S | 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka007/09
| Základy metodológie výskumu | | 3 | 2K | H | 3 | Z |
| Kuruc, Koldeová |
PdF.KPg/B-VUZka012/09
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka006/09
| Školský management | | 3 | 2K | S | 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka012/09
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka001/09
| Biodromálna psychológia | | 4 | 3K | S | | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka003/09
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2K | S | | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZka004/09
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3K | S | | Z | PdF.KPg/B-VUZka003/09
| |
PdF.KPg/B-VUZka009/09
| Filozofická antropológia a axiologia | | 3 | 2K | H | | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka001/09
| Biodromálna psychológia | | 4 | 3K | S | | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka003/09
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2K | S | | L |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZka004/09
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3K | S | | L | PdF.KPg/B-VUZka003/09
| |
PdF.KPg/B-VUZka009/09
| Filozofická antropológia a axiologia | | 3 | 2K | H | | L |
| |
|
Blok -
platnosť od AR 12/13 - A skupina: získať min. 4 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
4
Kredity
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
Blok -
platnosť od AR 12/13 - B skupina: získať min. 9 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
9
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | | 3 | 2K | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | ! | 3 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
Blok -
Skupina A - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
získať minimálne 6 kreditov - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA302/09
| Seminár z nemeckej morfológie | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA402/09
| Seminár z nemeckej syntaxe | | 3 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA502/09
| Seminár z nemeckej lexikológie | | 3 | 2S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA508/09
| Lexikálna sémantika súčasného nemeckého jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA102/09
| Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA106/09
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA402/09
| Seminár z nemeckej syntaxe | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA106/09
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA201/09
| Seminár z nemeckej fonetiky | | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA302/09
| Seminár z nemeckej morfológie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA502/09
| Seminár z nemeckej lexikológie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina B - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
získať minimálne 6 kreditov - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA303/09
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA409/09
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA512/09
| Reálie nemecky hovoriacich krajín | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA203/09
| Jazykový seminár (Pravopis) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA204/09
| Jazykový seminár II | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA409/09
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA203/09
| Jazykový seminár (Pravopis) | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA204/09
| Jazykový seminár II | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA303/09
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA512/09
| Reálie nemecky hovoriacich krajín | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina C - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
3
Kredity
|
získať minimálne 3 kredity - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA504/09
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | | 3 | 2S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA205/09
| Analýza literárnych textov | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA206/09
| Staršia nemecká literatúra | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA205/09
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA206/09
| Staršia nemecká literatúra | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA504/09
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina A získať min. 6 kreditov - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde311/14
| Seminár z nemeckej morfológie | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde411/14
| Seminár z nemeckej syntaxe | | 3 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde511/14
| Seminár z nemeckej lexikológie | | 3 | 2S | S | 3 | Z | PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| |
PdF.KNJL/B-NEMde512/14
| Základy lexikografie | | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde111/14
| Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde112/14
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | ! | 3 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde211/14
| Seminár z nemeckej fonetiky | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina B získať min. 6 kreditov - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde312/14
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde412/14
| Jazykový seminár (pravopis) | | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde413/14
| Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde513/14
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde213/14
| Reálie Nemecka | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde212/14
| Jazykový seminár II | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde213/14
| Reálie Nemecka | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina C získať min. 3 kredity - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
3
Kredity
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde421/14
| Preklad administratívnych textov | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde514/14
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde214/14
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde214/14
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde215/14
| Staršia nemecká literatúra | ! | 3 | 2P | S | | L |
| |
Blok -
získať min. 15 kreditov (blok pre uč. pedagogiky) - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
študenti programu Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii si nezapisujú predmety B-VUZka024 Pedagogika voľného času a B-VUZka030 Rodinná výchova
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
|