Blok -
Povinne voliteľné predmety (ka) - získať min.16 kreditov |
Min.
16
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KH/B-C3KA017/09
| Seminár k dejinám Slovenska III. | | 2 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KH/B-E3KA022/09
| Seminár k všeobecným dejinám III. | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KH/B-L3KA029/09
| Latinčina III. | ! | 2 | 1P | S | 2 | Z |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-C4KA018/09
| Seminár k dejinám Slovenska IV. | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| Strapek |
PdF.KH/B-E4KA023/09
| Seminár k všeobecným dejinám IV. | | 2 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KH/B-E5KA024/09
| Seminár k všeobecným dejinám V. | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KH/B-C5KA019/09
| Seminár k dejinám Slovenska V. | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| Letz |
PdF.KH/B-E6KA025/09
| Seminár k všeobecným dejinám VI. | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KH/B-C1KA015/09
| Seminár k dejinám Slovenska I. | | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KH/B-C2KA016/09
| Seminár k dejinám Slovenska II. | | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KH/B-C4KA018/09
| Seminár k dejinám Slovenska IV. | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| Strapek |
PdF.KH/B-E1KA020/09
| Seminár k všeobecným dejinám I. | ! | 2 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KH/B-E2KA021/09
| Seminár k všeobecným dejinám II. | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KH/B-E4KA023/09
| Seminár k všeobecným dejinám IV. | | 2 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KH/B-E5KA024/09
| Seminár k všeobecným dejinám V. | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KH/B-L1KA027/09
| Latinčina I. | ! | 2 | 1P | S | | Z |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-L2KA028/09
| Latinčina II. | ! | 2 | 1P | S | | Z |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-C1KA015/09
| Seminár k dejinám Slovenska I. | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-C2KA016/09
| Seminár k dejinám Slovenska II. | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-C3KA017/09
| Seminár k dejinám Slovenska III. | | 2 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KH/B-C5KA019/09
| Seminár k dejinám Slovenska V. | ! | 2 | 2S | H | | L |
| Letz |
PdF.KH/B-E1KA020/09
| Seminár k všeobecným dejinám I. | | 2 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KH/B-E2KA021/09
| Seminár k všeobecným dejinám II. | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-E3KA022/09
| Seminár k všeobecným dejinám III. | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-E6KA025/09
| Seminár k všeobecným dejinám VI. | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-L1KA027/09
| Latinčina I. | ! | 2 | 1P | S | | L |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-L2KA028/09
| Latinčina II. | ! | 2 | 1P | S | | L |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-L3KA029/09
| Latinčina III. | ! | 2 | 1P | S | | L |
| Tihányiová |
Blok -
Skupina A - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
získať minimálne 6 kreditov - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA302/09
| Seminár z nemeckej morfológie | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA402/09
| Seminár z nemeckej syntaxe | | 3 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA502/09
| Seminár z nemeckej lexikológie | | 3 | 2S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA508/09
| Lexikálna sémantika súčasného nemeckého jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA102/09
| Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA106/09
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA402/09
| Seminár z nemeckej syntaxe | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA106/09
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA201/09
| Seminár z nemeckej fonetiky | | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA302/09
| Seminár z nemeckej morfológie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA502/09
| Seminár z nemeckej lexikológie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina B - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
získať minimálne 6 kreditov - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA303/09
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA409/09
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA512/09
| Reálie nemecky hovoriacich krajín | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA203/09
| Jazykový seminár (Pravopis) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA204/09
| Jazykový seminár II | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA409/09
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA203/09
| Jazykový seminár (Pravopis) | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA204/09
| Jazykový seminár II | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA303/09
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA512/09
| Reálie nemecky hovoriacich krajín | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina C - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
3
Kredity
|
získať minimálne 3 kredity - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA504/09
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | | 3 | 2S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA205/09
| Analýza literárnych textov | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA206/09
| Staršia nemecká literatúra | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA205/09
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA206/09
| Staršia nemecká literatúra | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA504/09
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina A získať min. 6 kreditov - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde311/14
| Seminár z nemeckej morfológie | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde411/14
| Seminár z nemeckej syntaxe | | 3 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde511/14
| Seminár z nemeckej lexikológie | | 3 | 2S | S | 3 | Z | PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| |
PdF.KNJL/B-NEMde512/14
| Základy lexikografie | | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde111/14
| Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde112/14
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | ! | 3 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde211/14
| Seminár z nemeckej fonetiky | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina B získať min. 6 kreditov - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde312/14
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde412/14
| Jazykový seminár (pravopis) | | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde413/14
| Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde513/14
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde213/14
| Reálie Nemecka | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde212/14
| Jazykový seminár II | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde213/14
| Reálie Nemecka | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina C získať min. 3 kredity - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
3
Kredity
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde421/14
| Preklad administratívnych textov | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde514/14
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde214/14
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde214/14
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde215/14
| Staršia nemecká literatúra | ! | 3 | 2P | S | | L |
| |
Blok -
získať min. 15 kreditov - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
|