Blok -
Povinne voliteľné predmety (ka) - získať min.16 kreditov |
Min.
16
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KH/B-C3KA017/09
| Seminár k dejinám Slovenska III. | | 2 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KH/B-E3KA022/09
| Seminár k všeobecným dejinám III. | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KH/B-L3KA029/09
| Latinčina III. | ! | 2 | 1P | S | 2 | Z |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-C4KA018/09
| Seminár k dejinám Slovenska IV. | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| Strapek |
PdF.KH/B-E4KA023/09
| Seminár k všeobecným dejinám IV. | | 2 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KH/B-E5KA024/09
| Seminár k všeobecným dejinám V. | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KH/B-C5KA019/09
| Seminár k dejinám Slovenska V. | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| Letz |
PdF.KH/B-E6KA025/09
| Seminár k všeobecným dejinám VI. | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KH/B-C1KA015/09
| Seminár k dejinám Slovenska I. | | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KH/B-C2KA016/09
| Seminár k dejinám Slovenska II. | | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KH/B-C4KA018/09
| Seminár k dejinám Slovenska IV. | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| Strapek |
PdF.KH/B-E1KA020/09
| Seminár k všeobecným dejinám I. | ! | 2 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KH/B-E2KA021/09
| Seminár k všeobecným dejinám II. | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KH/B-E4KA023/09
| Seminár k všeobecným dejinám IV. | | 2 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KH/B-E5KA024/09
| Seminár k všeobecným dejinám V. | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KH/B-L1KA027/09
| Latinčina I. | ! | 2 | 1P | S | | Z |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-L2KA028/09
| Latinčina II. | ! | 2 | 1P | S | | Z |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-C1KA015/09
| Seminár k dejinám Slovenska I. | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-C2KA016/09
| Seminár k dejinám Slovenska II. | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-C3KA017/09
| Seminár k dejinám Slovenska III. | | 2 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KH/B-C5KA019/09
| Seminár k dejinám Slovenska V. | ! | 2 | 2S | H | | L |
| Letz |
PdF.KH/B-E1KA020/09
| Seminár k všeobecným dejinám I. | | 2 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KH/B-E2KA021/09
| Seminár k všeobecným dejinám II. | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-E3KA022/09
| Seminár k všeobecným dejinám III. | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-E6KA025/09
| Seminár k všeobecným dejinám VI. | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KH/B-L1KA027/09
| Latinčina I. | ! | 2 | 1P | S | | L |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-L2KA028/09
| Latinčina II. | ! | 2 | 1P | S | | L |
| Tihányiová |
PdF.KH/B-L3KA029/09
| Latinčina III. | ! | 2 | 1P | S | | L |
| Tihányiová |
Blok -
platnosť od AR 12/13 - A skupina: získať min. 4 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
4
Kredity
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
Blok -
platnosť od AR 12/13 - B skupina: získať min. 9 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
9
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | | 3 | 2K | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | ! | 3 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
Blok -
získať min. 15 kreditov (blok pre uč. pedagogiky) - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
študenti programu Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii si nezapisujú predmety B-VUZka024 Pedagogika voľného času a B-VUZka030 Rodinná výchova
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
|