Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
48
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/B-FRAde002/16
| Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením vo francúzskom jazyku | | 2 | 2C | H | 1 | Z |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/B-ROMde001/16
| Úvod do jazykovedy pre romanistov | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Bírová |
PdF.KRoJL/B-FRAde003/16
| Úvod do dejín a kultúry krajín francúzskeho jazyka | | 4 | 4S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde004/16
| Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením vo francúzskom jazyku | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/B-FRAde006/16
| Prehľad dejín literatúry francúzskeho jazyka 1. | | 6 | 4S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde005/16
| Jazykový systém francúzskeho jazyka 1. | ! | 6 | 4S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde007/16
| Jazyková činnosť v interakcii - ústny prejav vo francúzskom jazyku | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde008/16
| Jazykový systém francúzskeho jazyka 2. | ! | 6 | 4S | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde009/16
| Prehľad dejín literatúry francúzskeho jazyka 2. | | 6 | 4S | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde010/16
| Jazyková činnosť v interakcii - písomný prejav vo francúzskom jazyku | ! | 2 | 2C | H | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde011/16
| Základy didaktiky cudzích jazykov | ! | 6 | 2P + 2S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde012/16
| Metodika písania odborného textu | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
48
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| Úvod do štúdia anglického jazyka | | 3 | 1P + 1S | S | 1 | Z |
| Bojo, Repka |
PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| Úvod do štúdia anglofónnej literatúry | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | Z |
| Kostelníková |
PdF.KAJL/B-ANGde003/16
| Dejiny a reálie Veľkej Británie a USA | | 4 | 3S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde004/16
| Morfológia anglického jazyka I | | 5 | 1P + 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGde005/16
| Anglická literatúra I | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| Javorčíková |
PdF.KAJL/B-ANGde006/16
| Fonetika a fonológia anglického jazyka | ! | 3 | 1P + 1S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde007/16
| Morfológia anglického jazyka II | ! | 5 | 1P + 2S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde008/16
| Syntax anglického jazyka | ! | 5 | 1P + 2S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde004/16
*(2)
| |
PdF.KAJL/B-ANGde009/16
| Didaktika anglického jazyka I | ! | 3 | 1P + 1S | S | 2 | L |
| Šipošová |
PdF.KAJL/B-ANGde010/16
| Metodika písania odborného textu z anglického jazyka | ! | 2 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde011/16
| Lexikológia anglického jazyka I | ! | 3 | 1P + 1S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde012/16
| Americká literatúra I | ! | 4 | 1P + 2S | S | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde013/16
| Praktický jazyk - advanced I | ! | 3 | 2S | S | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
31
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | Z |
| Koldeová, Bakošová, Prokop, Kapinajová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Jursová Zacharová, Brunclíková |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Hrmo, Tóblová, Záhorec, Strakoš, Ferková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde001/15
*(2)
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | L |
| Koldeová, Bakošová, Prokop, Kapinajová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Jursová Zacharová, Brunclíková |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Hrmo, Tóblová, Záhorec, Strakoš, Ferková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde001/15
*(2)
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
12
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/B-FRAde017/16
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. | | 2 | 2C | H | 1 | Z |
| Paolini |
PdF.KRoJL/B-ROMde013/16
| Úvod do teórie prekladu a tlmočenia | ! | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde014/16
| Dejiny jazykovedných teórií | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde015/16
| Pravopisné princípy v slovenskom jazyku | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde016/16
| Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde020/16
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 2 | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/B-FRAde021/16
| Prekladové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Andrejčáková |
PdF.KRoJL/B-ROMde018/16
| Teória literatúry | ! | 3 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde019/16
| Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde022/16
| Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 1. | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde023/16
| Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde024/16
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde025/16
| Prekladové cvičenia z francúzskeho jazyka 2. | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde026/16
| Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 2. | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde027/16
| Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. | ! | 2 | 2C | H | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde028/16
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 4. | ! | 2 | 2C | H | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde029/16
| Prekladové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. | ! | 2 | 2C | H | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde030/16
| Medzinárodné vzťahy a európske inštitúcie | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde031/16
| Literatúra pre deti a mládež | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde032/16
| Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov | ! | 2 | 2C | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde033/16
| Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. | ! | 2 | 2C | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde034/16
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 5 | ! | 2 | 2C | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde036/16
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 6. | ! | 2 | 2C | H | 3 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde037/16
| Cvičenia z lexikológie a sémantiky | ! | 2 | 2C | H | 3 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde035/16
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 3 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
12
Kreditov
|
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 12 kreditov.
SKUPINA A (lingvistika) = B-ANGde015-019;
SKUPINA B (literatúra) = B-ANGde020-022;
SKUPINA C (didaktika) = B-ANGde023-024;
SKUPINA D (reálie) = B-ANGde025-027;
SKUPINA E = B-ANGde028-030;
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde029/16
| Praktický jazyk - písanie | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde028/16
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde030/16
| Praktický jazyk - rozprávanie | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde026/16
| Krajinoveda USA | ! | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde003/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde025/16
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde003/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde020/16
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde015/16
| Prehľad vývoja anglického jazyka | ! | 2 | 1S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde016/16
| Frazeológia anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde021/16
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde027/16
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde022/16
| Anglo-americká krátka próza | ! | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde023/16
| Vybrané kapitoly z didaktiky I | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde024/16
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde017/16
| Analýza diskurzu | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde008/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde018/16
| Gramatická analýza textu | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde007/16
*(2)
| |
PdF.KAJL/B-ANGde019/16
| Korpusová lingvistika | ! | 2 | 1S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
17
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|