Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
51
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDde001/16
| Všeobecná pedagogika | | 5 | 2PS | S | 1 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-PEDde002/16
| Teória výchovy | | 5 | 2PS | S | 1 | Z |
| Koldeová |
PdF.KPg/B-PEDde003/16
| Dejiny školstva a pedagogiky | | 5 | 2PS | S | 1 | L |
| Pšenák |
PdF.KPg/B-PEDde004/16
| Pedagogika voľného času | | 5 | 2PS | S | 1 | L |
| Ťupeková Dončevová, Kapinajová, Katuščáková |
PdF.KPg/B-PEDde005/16
| Komunikačné zručnosti učiteľa | | 2 | 2C | H | 2 | Z | PdF.KPg/B-VUZde005/15
| |
PdF.KPg/B-PEDde006/16
| Andragogika | | 5 | 2PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde007/16
| Všeobecná didaktika | | 6 | 3PS | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde008/16
| Metodológia výskumu v edukačných vedách | | 5 | 2PS | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde009/16
| Metodika písania odborných textov v pedagogike | | 5 | 2PS | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde010/16
| Školský systém a školská legislatíva pre učiteľov | | 6 | 2PS | S | 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde011/16
| Využitie IKT vo vyučovacom procese | | 2 | 3C | H | 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
48
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| Úvod do štúdia anglického jazyka | | 3 | 1P + 1S | S | 1 | Z |
| Bojo, Repka |
PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| Úvod do štúdia anglofónnej literatúry | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | Z |
| Kostelníková |
PdF.KAJL/B-ANGde003/16
| Dejiny a reálie Veľkej Británie a USA | | 4 | 3S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde004/16
| Morfológia anglického jazyka I | | 5 | 1P + 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGde005/16
| Anglická literatúra I | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| Javorčíková |
PdF.KAJL/B-ANGde006/16
| Fonetika a fonológia anglického jazyka | ! | 3 | 1P + 1S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde007/16
| Morfológia anglického jazyka II | ! | 5 | 1P + 2S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde008/16
| Syntax anglického jazyka | ! | 5 | 1P + 2S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde004/16
*(2)
| |
PdF.KAJL/B-ANGde009/16
| Didaktika anglického jazyka I | ! | 3 | 1P + 1S | S | 2 | L |
| Šipošová |
PdF.KAJL/B-ANGde010/16
| Metodika písania odborného textu z anglického jazyka | ! | 2 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde011/16
| Lexikológia anglického jazyka I | ! | 3 | 1P + 1S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde012/16
| Americká literatúra I | ! | 4 | 1P + 2S | S | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde013/16
| Praktický jazyk - advanced I | ! | 3 | 2S | S | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
20
Kreditov
|
Študenti uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Teoretické základy výchovy, Všeobecná didaktika a Školský manažment. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Jursová Zacharová, Brunclíková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Jursová Zacharová, Brunclíková |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Bakošová, Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| Katuščáková |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium (jadro) |
Min.
8
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDde012/16
| Tvorivá dramatika v edukačnom procese | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde013/16
| Teória a prax rodinnej výchovy | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| Prevendárová |
PdF.KPg/B-PEDde014/16
| Psychodidaktika | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde015/16
| Sociálna pedagogika pre učiteľov I. | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde016/16
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde017/16
| Pedagogika detí s poruchami učenia | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde018/16
| Výchovné poradenstvo | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium (mimo jadra) |
Min.
12
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDde019/16
| Výchova k tvorivosti | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde020/16
| Mediálna výchova | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde021/16
| Rodina, škola, komunita | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde022/16
| Výchova k tolerancii | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde023/16
| Tréning zážitkovej pedagogiky I. | | 2 | 20sC | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde024/16
| Súčasné alternatívne smery v pedagogike | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde025/16
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDde026/16
| Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDde027/16
| Dieťa v krízových životných situáciách | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
12
Kreditov
|
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 12 kreditov.
SKUPINA A (lingvistika) = B-ANGde015-019;
SKUPINA B (literatúra) = B-ANGde020-022;
SKUPINA C (didaktika) = B-ANGde023-024;
SKUPINA D (reálie) = B-ANGde025-027;
SKUPINA E = B-ANGde028-030;
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde029/16
| Praktický jazyk - písanie | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde028/16
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde030/16
| Praktický jazyk - rozprávanie | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde026/16
| Krajinoveda USA | ! | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde003/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde025/16
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde003/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde020/16
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde015/16
| Prehľad vývoja anglického jazyka | ! | 2 | 1S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde016/16
| Frazeológia anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde021/16
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde027/16
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde022/16
| Anglo-americká krátka próza | ! | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde023/16
| Vybrané kapitoly z didaktiky I | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde024/16
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde017/16
| Analýza diskurzu | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde008/16
| |
PdF.KAJL/B-ANGde018/16
| Gramatická analýza textu | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde007/16
*(2)
| |
PdF.KAJL/B-ANGde019/16
| Korpusová lingvistika | ! | 2 | 1S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
17
Kreditov
|
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety B-VUZde022 až 025: Dejiny pedagogiky, Pedagogika voľného času, Rodinná výchova a Konštruktivizmus v edukácii.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde002/15
| |
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|