Blok -
muNE povinne voliteľné predmety |
Min.
16
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
FiF.KGNŠ/mUNE-008-1/15
| Umelecký preklad 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KGNŠ/mUNE-010-1/15
| Umelecký preklad 2 | | 3 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KGNŠ/A-mNE-105/15/15
| Vybrané diela modernej nemeckej literatúry 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KGNŠ/A-mNE-106/15/15
| Vybrané diela modernej nemeckej literatúry 2 | | 3 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KGNŠ/A-mNE-107/15/15
| Vybrané diela modernej rakúskej literatúry 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KGNŠ/A-mNE-108/15/15
| Vybrané diela modernej rakúskej literatúry 2 | | 3 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KGNŠ/m-NE-556/16
| Moderná švajčiarska literatúra | | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
Blok -
Povinne voliteľné predmety - Filozofia |
Min.
9
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety tohto bloku si zapisujú študenti, ktorí nastúpili na štúdium pred akademickým rokom 2015/2016, v hodnote min. 8 kreditov.
Povinne voliteľné predmety tohto bloku si zapisujú študenti, ktorí nastúpili na štúdium od akademického roku 2015/2016, v hodnote min. 9 kreditov.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
FiF.KFDF/A-AmoFI006/16
| Seminár k diplomovej práci 2 | | 3 | 2S | H | 2 | L |
| Bohunická, Buraj, Chabada, Kalaš, Kiczko, Kiczková, Korená, Lalíková, Maco, Marcelli, Nuhlíček, Plašienková, Sabela, Szapuová, Višňovský |
FiF.KFDF/A-AmoFI102/15
| Cnosti a blaženosť v stredovekej filozofii | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Chabada |
FiF.KFDF/A-AmoFI105/15
| Epistemologické teórie zdôvodnenia | | 5 | 3S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI107/15
| Etické teórie 20. a 21. storočia | | 5 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI112/15
| Filozofická antropológia 1 | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Plašienková |
FiF.KFDF/A-AmoFI118/15
| Foucault a moc | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Buraj |
FiF.KFDF/A-AmoFI127/15
| Medzi literatúrou a filozofiou | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Lalíková |
FiF.KFDF/A-AmoFI134/15
| Preklad filozofického textu 2 | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Korená |
FiF.KFDF/A-AmoFI137/15
| Problém národa v slovenskej filozofii | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Lalíková |
FiF.KFDF/A-AmoFI143/15
| Špeciálne otázky filozofie mysle 1: Filozofia umelej inteligencie | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Višňovský |
FiF.KFDF/A-AmoFI147/15
| Rodové štúdiá: problém moci a násilia | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Szapuová, Kiczková |
FiF.KFDF/AmoFI152/15
| Feministická etika | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Kiczková |
FiF.KFDF/A-moFI-105-1/00
| F. Nietzsche: Mimo dobra a zla | | 4 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KFDF/A-moFI-106/13
| A. Schopenhauer: Svet ako vôľa a predstava | | 4 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Korená |
FiF.KFDF/A-moFI-138/14
| Veda a moderný svet | | 4 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KFDF/A-moFI-513/00
| Semiotika, filozofia, umenie | | 4 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Marcelli |
FiF.KFDF/A-moFI-539/14
| Moc, lobing a etika v masmédiách | | 4 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-03/15
| Úvod do Transparentnej intenzionálnej logiky | | 5 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-18/15/15
| Spoločenskovedná metateória K. Marxa | | 5 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI101/15
| Aplikovaná etika: Bioetika | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI103/15
| Dejiny vedy 1 | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI106/15
| Etické kódexy | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI110/15
| Filozofia L. Wittgensteina | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI113/15
| Filozofická antropológia 2 | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Plašienková |
FiF.KFDF/A-AmoFI115/15
| Filozofické otázky demokracie | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Buraj |
FiF.KFDF/A-moFI-117-1/00
| Matematika v dejinách filozofie | | 4 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Maco |
FiF.KFDF/A-AmoFI120/15
| H. Arendtová o pôvode totalitarizmu | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI122/15
| I. Kant – Kritika čistého rozumu a problém poznania 1 | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI124/15
| I. Kant - Kritika praktického rozumu | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI126/15
| Koncepcia deskriptívnej metafyziky P. F. Strawsona | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI135/15
| Preklad filozofického textu 3 | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI144/15
| Špeciálne otázky filozofie mysle: Neurofilozofia | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Višňovský |
FiF.KFDF/A-AmoFI148/15
| Rodové štúdiá: problém tela a mýtus krásy | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Szapuová, Kiczková |
FiF.KFDF/A-AmoFI150/15
| Téma poznania a pravdy v textoch Friedricha Nietzscheho | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI152/16
| Úvod do ontológie T. Akvinského | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/AmoFI153/15
| Problémy s rodovou identitou | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Kiczková |
FiF.KFDF/AmoFI154/15
| Moc, lobing a etika v masmédiách 2 | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L | FiF.KFDF/A-moFI-539/14
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-04/15
| Transparentná intenzionálna logika | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L | FiF.KLMV/A-AmoLO-03/15
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-05/15
| Metodológia sociálnych vied | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-12/15
| Vybrané kapitoly z logickej sémantiky | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-13/15
| Logické interpretácie historických argumentov a ich rekonštrukcia | | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-19/15
| Metodológia kritickej sociálnej vedy K. Marxa | | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Halas |
FiF.KFDF/A-AmoFI108/15
| Evolučné koncepcie morálky | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Plašienková |
FiF.KFDF/A-AmoFI109/15
| Feministická reflexia vedy | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Szapuová |
FiF.KFDF/A-AmoFI116/15
| Filozofický odkaz J. A. Komenského a T. G. Masaryka | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Lalíková |
FiF.KFDF/A-AmoFI121/15
| Helenistická filozofia | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI125/15
| J. Dewey: Rekonštrukcia liberalizmu | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Višňovský |
FiF.KFDF/A-AmoFI129/15
| Moderné sociálne teórie | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Višňovský |
FiF.KFDF/A-AmoFI130/15
| Nietzscheovské a existencialistické inšpirácie v slovenskej filozofii | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Lalíková |
FiF.KFDF/A-AmoFI131/15
| Pragmatizmus 1: Klasický pragmatizmus | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Višňovský |
FiF.KFDF/A-AmoFI133/15
| Predmet metafyziky v stredovekej filozofii | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Chabada |
FiF.KFDF/A-AmoFI138/15
| Slovenská filozofia v 20. storočí | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Lalíková |
FiF.KFDF/A-AmoFI139/15
| Sokrates a sokratici | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI140/15
| Stoicizmus – osud alebo sloboda? | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI141/15
| Súčasná anglo-americká filozofia 1 | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Višňovský |
FiF.KFDF/A-AmoFI146/15
| Vybrané problémy zo sociálnej a politickej filozofie | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Buraj |
FiF.KFDF/A-AmoFI149/15
| Skepticizmus ako téma súčasných epistemologických diskusií | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Szapuová |
FiF.KLMV/A-AmoLO-01/15
| Filozofia jazyka 1 | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Zouhar |
FiF.KLMV/A-AmoLO-06/15
| Filozofia vedy Rudolfa Carnapa | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-15/15
| Determinizmus - koncepcie a kritika | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-17/15
| Myšlienkové experimenty | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-20/15
| Wittgenstein: Tractatus Logico-Philosophicus | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| Zouhar |
FiF.KFDF/A-AmoFI104/15
| Dejiny vedy 2 | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI111/15
| Filozofia západného Grécka | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI114/15
| Filozofická tvorba Svätopluka Štúra a Igora Hrušovského | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Lalíková |
FiF.KFDF/A-AmoFI117/15
| Filozofický úvod do teórie množín | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI119/15
| G. Frege a filozofia aritmetiky | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI123/15
| I. Kant – Kritika čistého rozumu a problém poznania 2 | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KFDF/A-AmoFI128/15
| Moderné a postmoderné prístupy k metafyzike | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Kiczková |
FiF.KFDF/A-AmoFI132/15
| Pragmatizmus 2: Neopragmatizmus | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Višňovský |
FiF.KFDF/A-AmoFI136/15
| Prirodzený zákon v stredovekej filozofii | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Chabada |
FiF.KFDF/A-AmoFI142/15
| Súčasná anglo-americká filozofia 2 | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Višňovský |
FiF.KFDF/A-AmoFI145/15
| Texty z filozofie 20. storočia | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-02/15
| Filozofia jazyka 2 | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L | FiF.KLMV/A-AmoLO-01/15
| Zouhar |
FiF.KLMV/A-AmoLO-10/15
| Stoická sémantika a logika | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-11/15
| Aristoteles - Prvé analytiky | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-14/15
| Kauzalita | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-16/15
| Modely vedeckého vysvetlenia | ! | 5 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KLMV/A-AmoLO-21/15
| Kvantifikácia v prirodzenom jazyku | ! | 5 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Zouhar |
FiF.KFDF/A-moFI-501-1/00
| Etika zodpovednosti | ! | 4 | 2PS | H | | Z |
| |
FiF.KFDF/A-moFI-504-1/00
| Existencializmus J. P. Sartra | ! | 4 | 2PS | H | | Z |
| |
FiF.KFDF/A-moFI-110-1/00
| Odozvy francúzskej osvieteneckej tradície | ! | 4 | 2PS | H | | Z |
| |
FiF.KFDF/A-moFI-115-1/00
| Psychoanalýza a filozofia | | 4 | 2S | H | | Z |
| |
FiF.KFDF/A-moFI-517-1/00
| Teilhardovský seminár | ! | 4 | 2PS | H | | Z |
| |
Blok -
Povinne voliteľné predmety spoločného základu |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
FiF.KPg/A-muSZ-120/00
| Alternatívne školy | | 2 | 2PS | H | 2 | Z |
| Matulčíková |
FiF.KPs/A-muSZ-123/00
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| Rijáková |
FiF.KPs/A-muSZ-127/00
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| Čechová |
FiF.KPs/A-muSZ-128/00
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| Herényiová |
FiF.KPs/A-muSZ-202/15
| Zážitková práca učiteľa s triedou | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
FiF.KJ/A-moCJ-101/12
| Tvorivé písanie pre učiteľov 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
FiF.KJ/A-moCJ-102/13
| Tvorivé písanie pre učiteľov 2 | | 3 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
FiF.KS/A-AmoSO-22/16
| Sociológia detstva a mladosti | | 3 | 2PS | H | 1, 2 | L |
| Lubelcová |
Študentom muSL/k v druhom roku štúdia stačí získať z tohto bloku min. 3 kredity.
|
Blok -
Seminár k diplomovej práci |
Min.
2
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
FiF.KAA/A-muAN-592/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
FiF.KE/A-muES-592/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
FiF.KFDF/A-muFI-592/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
FiF.KGNŠ/A-muNE-592/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
FiF.KMJL/A-muMA-592/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
FiF.KSJ/A-muSL-350/00
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
FiF.KVD/A-muHI-592/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
FiF.KPg/A-muPE-592/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
Pedagogické praxe |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
FiF.KE/A-muES-590/15
| Pedagogická prax z estetickej výchovy 2 | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Bartková |
FiF.KE/A-muES-591/15
| Pedagogická prax z estetickej výchovy 3 | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| Bartková |
FiF.KFDF/A-muFI-590/15
| Pedagogická prax z filozofie 2 | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
FiF.KFDF/A-muFI-591/15
| Pedagogická prax z filozofie 3 | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
FiF.KGNŠ/A-muNE-590/15
| Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 2 | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Mayerová |
FiF.KGNŠ/A-muNE-591/15
| Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 3 | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| Mayerová |
FiF.KMJL/A-muMA-590/15
| Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 2 | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
FiF.KMJL/A-muMA-591/15
| Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 3 | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
FiF.KPg/A-muPE-590/15
| Pedagogická prax z pedagogiky 2 | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
FiF.KPg/A-muPE-591/15
| Pedagogická prax z pedagogiky 3 | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
FiF.KSJ/A-muSL-590/15
| Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 2 | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
FiF.KSJ/A-muSZ-591/15
| Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 3 | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
FiF.KVD/A-muHI-590/15
| Pedagogická prax z histórie 2 | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
FiF.KVD/A-muHI-591/15
| Pedagogická prax z histórie 3 | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
FiF.KAA/A-muAN-590/15
| Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 2 | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
FiF.KAA/A-muAN-591/15
| Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 3 | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
|