Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2016/2017
Študijný program:
moMK - marketingová komunikácia - (Jednoodborové štúdium, magisterský II. st., denná forma)
Študijný odbor:
3.2.3. - masmediálne štúdiá
garant :
prof. PhDr. Ladislav Čúzy, CSc.
garant :
prof. PhDr. Pavel Horňák, CSc. - podprogram Marketingová komunikácia 2.st
 

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - Povinné predmety Min. 67  Kreditov
SkratkaNázovAkt.KreditRozsahUkonč.Roč.Sem.PodmieňujúceVyučujúci
FiF.KMK/A-moMK-002/15  Manažment 42S    Ronec 
FiF.KMK/A-moMK-001/15  Kreativita v marketingovej komunikácii 32PS    Horňák 
FiF.KMK/A-moMK-003/15  Komunikácia s verejnosťou 3 42C    Konečná 
FiF.KMK/A-moMK-006/15  Kapitoly z dejín umenia 1 42S     
FiF.KMK/A-moMK-008/00  Tvorba reklamnej kampane 52S    Uličný 
FiF.KMK/A-moMK-009/15  Komunikácia s verejnosťou 4 42C    Konečná 
FiF.KMK/A-moMK-010/15  Kapitoly z dejín umenia 2 42S     
FiF.KMK/A-moMK-013/00  Corporate identity 42PS    Konečná 
FiF.KMK/A-moMK-089/15  Kreatívny tréning 32S     
FiF.KMK/A-moMK-016/15  Kapitoly z dejín umenia 3 42S     
FiF.KMK/A-moMK-017/15  Jazyk a štýl reklamy 1 42S     
FiF.KMK/A-moMK-046/15  Semiotika reklamy 42S     
FiF.KMK/A-moMK-020/15  Seminár k diplomovej práci 32S     
FiF.KMK/A-moMK-059/15  Seminár k štátnej záverečnej skúške 32S     
FiF.KMK/A-moMK-021/15  Verejná mienka a reklama 32S    Repčík 
FiF.KMK/A-moMK-023/15  Kapitoly z dejín umenia 4 42S     
FiF.KMK/A-moMK-024/00  Jazyk a štýl reklamy 2 32S     
FiF.KMK/A-moMK-022/15  Agentúry marketingovej komunikácie 42PS    Adam 

 
 
Povinne voliteľné predmety

Blok - Povinne voliteľné predmety Min. 20  Kreditov
SkratkaNázovAkt.KreditRozsahUkonč.Roč.Sem.PodmieňujúceVyučujúci
FiF.KMK/A-moMK-040/11  Sociálna reklama 22S     
FiF.KMK/A-moMK-041/11  PR v praxi 22S     
FiF.KMK/A-moMK-048/12  Marketing umenia, kultúry a kultúrneho dedičstva 22S    Kostelničák 
FiF.KMK/A-moMK-043/15  Budgeting v marketingovej komunikácii 32PS    Zelenáková 
FiF.KMK/A-moMK-047/15  Obsahová a formálna analýza textu 22S    Uličný 
FiF.KMK/A-moMK-005/00  Psychológia osobnosti 22S    Štefániková 
FiF.KMK/A-moMK-035/00  Špecifickosť prejavu v audiovizuálnych médiách 1 22PS    Konečná 
FiF.KMK/A-moMK-032/15  Aktuálne otázky marketingovej komunikácie 1 22PS    Uličný 
FiF.KMK/A-moMK-051/15  Web design 22S    Šula 
FiF.KMK/A-moMK-038/15  Aktuálne otázky marketingovej komunikácie 2 22PS    Adam 

 
 
Výberové predmety

Blok - Výberové predmety Min. 8  Kreditov
SkratkaNázovAkt.KreditRozsahUkonč.Roč.Sem.PodmieňujúceVyučujúci
FiF.KMK/A-moMK-082/15  Fashion marketing 22S     
FiF.KMK/A-moMK-030/00  Scenáristika a dramaturgia 22PS    Púchovský 
FiF.KMK/A-moMK-037/15  Online marketing 22S    Šula 
FiF.KŽ/A-moMK-037/00  Geopolitika 22PS    Krížová 
FiF.KMK/A-moMK-046/00  Semiotika reklamy 22P    Banyár 
FiF.KMK/A-moMK-034/00  Seminár k štátnej skúške 21S     

 
 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - Predmety štátnej skúšky Min. 27  Kreditov
SkratkaNázovAkt.KreditRozsahUkonč.Roč.Sem.PodmieňujúceVyučujúci
FiF.KMK/A-moMK-099/15  Obhajoba diplomovej práce 15 OB       
FiF.KMK/A-moMK-991/15  História a teória marketingovej komunikácie 4 SS       
FiF.KMK/A-moMK-992/15  Tvorba propagačných celkov 4 SS       
FiF.KMK/A-moMK-993/15  Tvorba propagačných prejavov 4 SS       

 
 
Povinne voliteľné predmety
 
 


Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d - dní za semester
h - hodín za týždeň
s - hodín za semester
t - týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň"

Pri predmetoch v študijných programoch sa môžu vyskytovať ďalšie znaky
! - v danom akademickom roku sa predmet nerealizuje
+ - predmet sa nerealizuje, možno od nasledujúceho akademického roku
- - predmet sa realizuje ostatný krát

* - predmet má viac podmieňujúcich predmetov