Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
40
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VJ-de001/15
| Teória a filozofia vizuálneho umenia | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Moza |
PdF.KVV/M-VJ-de004/15
| Sochárske koncepty | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Drahoš, Selingerová |
PdF.KVV/M-VJ-de003/15
| Maliarska tvorba | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Harangozó, Bergerová |
PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| Arteterapia | | 4 | 2PS | S | 1 | Z |
| Šicková |
PdF.KVV/M-VJ-de002/15
| Súčasné vizuálne umenie | | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/M-VJ-de005/15
| Digitálny obraz | | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| Sládek |
PdF.KVV/M-VJ-de007/15
| Grafika, ilustrácia | | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| Činovský |
PdF.KVV/M-VJ-de008/15
| Výtvarná pedagogika 1 | | 4 | 2PS | S | 1 | L |
| Valachová |
PdF.KVV/M-VJ-de006/15
| Intermédiá | | 4 | 3PS | S | 2 | Z |
| Breier |
PdF.KVV/M-VJ-de009/15
| Výtvarná pedagogika 2 | | 4 | 2PS | S | 2 | Z | PdF.KVV/M-VJ-de008/15
| Pavlikánová, Valachová |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
15
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety Skupiny A tvoria predmety jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VJ-de019/15
| Objekt a šperk | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de018/15
| Súčasné podoby maľby | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de016/15
| Súčasné umenie v strednej Európe | | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de020/15
| Vizuálna komunikácia | | 3 | 3CS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de017/15
| Výtvarné projekty | | 3 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VJ-de008/15
| |
PdF.KVV/M-VJ-de020/15
| Vizuálna komunikácia | | 3 | 3CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de021/15
| Grafické presahy | | 3 | 3CS | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VJ-de007/15
| |
PdF.KVV/M-VJ-de022/15
| Intermediálna tvorba | | 3 | 3CS | H | 2 | L | PdF.KVV/M-VJ-de006/15
| Breier |
Blok -
Výber skupiny B al. C - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
17
Kreditov
|
Študent si z povinne voliteľných predmetov Skupiny B a Skupiny C volí jednu skupinu a z nej musí získať minimálne 17 kreditov. Pri skupine B si študent volí štátnu skúšku z metodicko-didaktickej interpretácie. Pri Skupine C si študent volí štátnu skúšku z metód a postupov v arteterapii. Skupina C sa otvára pri minimálnom počte 6 študentov.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VJ-de023/15
| Vizuálne umenie v praxi | | 2 | 26sE | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de032/15
| Filozofická reflexia umenia | | 3 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de035/15
| Tvorivé písanie | | 3 | 2CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de023/15
| Vizuálne umenie v praxi | | 2 | 26sE | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de024/15
| Maliarske presahy | | 3 | 3CS | H | 1 | L |
| Kráľ, Harangozó |
PdF.KVV/M-VJ-de025/15
| Keramická tvorba | | 3 | 3CS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de028/15
| Fotografické stratégie | | 3 | 3CS | H | 1 | L |
| Breier |
PdF.KVV/M-VJ-de029/15
| Tvorivé laboratórium v krajine | | 3 | 39sSu | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de030/15
| Význam výtvarných materiálov a médií v arteterapii | | 2 | 2S | H | 1 | L | PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| |
PdF.KVV/M-VJ-de034/15
| Symbol a jeho význam v arteterapii | | 3 | 2CS | H | 1 | L | PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| |
PdF.KVV/M-VJ-de036/15
| Náboženstvá a umenia a ich terapeutický potenciál | | 3 | 2PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de037/15
| Výtvarné materiály a médiá v arteterapii | | 2 | 2S | H | 1 | L | PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| |
PdF.KVV/M-VJ-de039/15
| Arteterapeutická prax v školách, sociálnych a zdravotníckych zariadeniach | | 3 | 1S + 2X | H | 1 | L | PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| |
PdF.KVV/M-VJ-de040/15
| Skupinová arteterapia | | 3 | 2CS | H | 1 | L | PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| |
PdF.KVV/M-VJ-de026/15
| Digitálna ilustrácia | | 3 | 3CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de027/15
| Grafický experiment | | 3 | 3CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VJ-de031/15
| Reflexívny pedagogický seminár | | 3 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VJ-de008/15
| |
PdF.KVV/M-VJ-de033/15
| Základy psychoterapie v kontexte arteterapie | | 3 | 2PS | S | 2 | Z | PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| Andreánska, Glasová |
PdF.KVV/M-VJ-de034/15
| Symbol a jeho význam v arteterapii | ! | 3 | 2CS | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| |
PdF.KVV/M-VJ-de038/15
| Diagnostické možnosti arteterapie | ! | 3 | 3PS | S | 2 | Z | PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| Šicková |
PdF.KVV/M-VJ-de038/15
| Diagnostické možnosti arteterapie | ! | 3 | 3PS | S | | L | PdF.KVV/M-VJ-de010/15
| Šicková |
Skupina B=predmety M-VJ-de023 až 031; Skupina C=predmety M-VJ-de032 až 040
|
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
|