|
Blok -
Povinné predmety (reakreditácia) |
Min.
25
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KŠP/M-PSPre001/12
| Základy posunkového jazyka II | | 2 | 2C | H | 1 | Z |
| Guštafíková |
PdF.KŠP/M-PSPre002/12
| Orálne a auditívno - verbálne metódy | | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| Schmidtová |
PdF.KŠP/M-PSPre006/12
| Sluchová a rečová výchova | ! | 2 | 3P | S | 1 | Z | PdF.KŠP/M-PSPre002/12
| Schmidtová |
PdF.KŠP/M-PSPre012/12
| Priebežná prax | | 1 | 4tX | H | 1 | Z |
| Guštafíková, Priesterová, Dobišová |
PdF.KŠP/M-PSPre003/12
| Totálna komunikácia a bilingválne prístupy | | 2 | 2P | S | 1 | L |
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre004/12
| Špeciálna metodika vyučovania matematiky | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre005/12
| Špeciálna metodika slovenského jazyka | | 2 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre006/12
| Sluchová a rečová výchova | | 2 | 3P | S | 1 | L | PdF.KŠP/M-PSPre002/12
| Schmidtová |
PdF.KŠP/M-PSPre007/12
| Špeciálna metodika čítania u SP | | 2 | 2S | H | 1 | L | PdF.KŠP/M-PSPre005/12
| |
PdF.KŠP/M-PSPre009/12
| Špeciálna metodika vyučovania prírodovedných predmetov | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre010/12
| Špeciálna metodika vyučovania cudzieho jazyka | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Bursová, Beňová |
PdF.KŠP/M-PSPre004/12
| Špeciálna metodika vyučovania matematiky | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre005/12
| Špeciálna metodika slovenského jazyka | ! | 2 | 3S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre008/12
| Viacnásobné postihnutie u sluchovo postihnutých | | 2 | 2P | S | 2 | Z | PdF.KŠP/M-SPZre002/12
| Guštafíková |
PdF.KŠP/M-PSPre009/12
| Špeciálna metodika vyučovania prírodovedných predmetov | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre010/12
| Špeciálna metodika vyučovania cudzieho jazyka | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Bursová, Beňová |
PdF.KŠP/M-PSPre011/12
| Alternatívne prístupy k čítaniu u SP | | 2 | 2PS | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PSPre007/12
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre013/12
| Prax súvislá | | 2 | 40sX | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PSPre012/12
| Guštafíková, Priesterová |
PdF.KŠP/M-PSPre008/12
| Viacnásobné postihnutie u sluchovo postihnutých | ! | 2 | 2P | S | 2 | L | PdF.KŠP/M-SPZre002/12
| Guštafíková |
PdF.KŠP/M-PSPre011/12
| Alternatívne prístupy k čítaniu u SP | ! | 2 | 2PS | H | 2 | L | PdF.KŠP/M-PSPre007/12
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre012/12
| Priebežná prax | ! | 1 | 4tX | H | | L |
| Guštafíková, Priesterová, Dobišová |
PdF.KŠP/M-PSPre013/12
| Prax súvislá | | 2 | 40sX | H | | L | PdF.KŠP/M-PSPre012/12
| Guštafíková, Priesterová |
Blok -
Povinné predmety |
Min.
29
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Teória edukácie TPCHZO | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Harčaríková |
PdF.KŠP/M-PTPre002/12
| Diagnostika a poradenstvo v pedagogike TPCHZO | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z | PdF.KŠP/M-SPZre004/12
| |
PdF.KŠP/M-PTPre004/12
| Raná a predprimárna edukácia TPCHZO | | 3 | 2P | S | 1 | L | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Stašiaková |
PdF.KŠP/M-PTPre005/12
| Didaktika edukácie v ZŠ pre TP | | 4 | 3P | S | 1 | L | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Harčaríková, Stašiaková |
PdF.KŠP/M-PTPre006/12
| Didaktika edukácie v ZŠ pri ZZ | | 3 | 3P | S | 1 | L | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Kiselová |
PdF.KŠP/M-PTPre007/12
| Rozvíjanie pohybových zručností u TPCHZO (RPZ) | ! | 2 | 2S | H | 1 | L | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| |
PdF.KŠP/M-PTPre008/12
| Rozvíjanie komunikačných schopností a grafomotorických zručností u TPCHZO (RKG) | ! | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| |
PdF.KŠP/M-PTPre009/12
| Pracovné vyučovanie u TPCHZO | ! | 2 | 2C | H | 1 | L | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Stašiaková |
PdF.KŠP/M-PTPre003/12
| Školská integrácia a tvorba IVP pre TPCHZO | | 2 | 1S | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| |
PdF.KŠP/M-PTPre004/12
| Raná a predprimárna edukácia TPCHZO | ! | 3 | 2P | S | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Stašiaková |
PdF.KŠP/M-PTPre007/12
| Rozvíjanie pohybových zručností u TPCHZO (RPZ) | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| |
PdF.KŠP/M-PTPre008/12
| Rozvíjanie komunikačných schopností a grafomotorických zručností u TPCHZO (RKG) | | 3 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| |
PdF.KŠP/M-PTPre009/12
| Pracovné vyučovanie u TPCHZO | | 2 | 2C | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Stašiaková |
PdF.KŠP/M-PTPre010/12
| Prax v školách pre TP | | 2 | 20sX | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Stašiaková, Harčaríková |
PdF.KŠP/M-PTPre011/12
| Prax v školách pri ZZ | | 2 | 20sX | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Harčaríková, Stašiaková |
PdF.KŠP/M-PTPre010/12
| Prax v školách pre TP | | 2 | 20sX | H | 2 | L | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Stašiaková, Harčaríková |
PdF.KŠP/M-PTPre011/12
| Prax v školách pri ZZ | ! | 2 | 20sX | H | 2 | L | PdF.KŠP/M-PTPre001/12
| Harčaríková, Stašiaková |
PdF.KŠP/M-PTPre002/12
| Diagnostika a poradenstvo v pedagogike TPCHZO | | 2 | 2S | H | | L | PdF.KŠP/M-SPZre004/12
| |
Blok -
Špeciálnopedagogický komponent (reakreditácia) |
Min.
34
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KŠP/M-SPZre001/12
| Riadenie, manažment a systém špeciálnych škôl a zariadení | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Valášek |
PdF.KŠP/M-SPZre003/12
| Logopédia pre špeciálnych pedagógov | | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| Bauerová |
PdF.KŠP/M-SPZre004/12
| Špeciálnopedagogická diagnostika a prognostika | | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| Kastelová, Pavlis |
PdF.KŠP/M-SPZre005/12
| Špeciálnopedagogické poradenstvo a služby | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Németh |
PdF.KŠP/M-SPZre001/12
| Riadenie, manažment a systém špeciálnych škôl a zariadení | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| Valášek |
PdF.KŠP/M-SPZre002/12
| Pedagogika viacnásobne postihnutých II. | | 3 | 3P | H | 1 | L |
| Vančová, Šulková |
PdF.KŠP/M-SPZre006/12
| Pedagogické a právne normy | | 1 | 1S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre007/12
| Diplomový seminár | | 1 | 1S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre006/12
| Pedagogické a právne normy | ! | 1 | 1S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre007/12
| Diplomový seminár | ! | 1 | 1S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre008/12
| Záverečná diplomová práca | | 20 | | H | 2 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre008/12
| Záverečná diplomová práca | | 20 | | H | | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre005/12
| Špeciálnopedagogické poradenstvo a služby | | 3 | 2P | S | | L |
| Németh |
Blok -
Pedagogicko-psychologický komponent (reakreditácia) |
Min.
14
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KŠP/M-SUZre001/12
| Primárna pedagogika | | 2 | 2P | H | 1 | Z |
| Čavojský, Belešová |
PdF.KŠP/M-SUZre003/12
| Pedagogická diagnostika II. | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SUZre004/12
| Pedagogická a školská psychológia | | 2 | 2P | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SUZre005/12
| Všeobecná didaktika II. | | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| Chytilová, Tóthová |
PdF.KŠP/M-SUZre006/12
| Metodológia pedagogického výskumu II. | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SUZre001/12
| Primárna pedagogika | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Čavojský, Belešová |
PdF.KŠP/M-SUZre002/12
| Predprimárna pedagogika | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| Belešová |
PdF.KŠP/M-SUZre003/12
| Pedagogická diagnostika II. | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SUZre004/12
| Pedagogická a školská psychológia | ! | 2 | 2P | S | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SUZre005/12
| Všeobecná didaktika II. | ! | 3 | 2P | H | 1 | L |
| Chytilová, Tóthová |
PdF.KŠP/M-SUZre002/12
| Predprimárna pedagogika | ! | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Belešová |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety | |
|
Blok -
Skupina A (reakreditácia) |
Min.
5
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KŠP/M-PSPre014/12
| Pomocné artikulačné znaky | | 1 | 1C | H | 1, 2 | Z |
| Melikant |
PdF.KŠP/M-PSPre016/12
| Základy psycholingvistiky | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre018/12
| Základy lingvistiky | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre014/12
| Pomocné artikulačné znaky | ! | 1 | 1C | H | 1 | L |
| Melikant |
PdF.KŠP/M-PSPre015/12
| Lexika posunkového jazyka ZŠ II | ! | 2 | 2C | H | 1 | L | PdF.KŠP/M-PSPre001/12
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre016/12
| Základy psycholingvistiky | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre017/12
| Lingvistika posunkového jazyka | ! | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre018/12
| Základy lingvistiky | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre019/12
| Kultúra nepočujúcich | ! | 1 | 1C | H | 1 | L |
| Melikant |
PdF.KŠP/M-PSPre020/12
| Komunikácia s nepočujúcimi | ! | 2 | 2C | H | 1 | L | PdF.KŠP/M-PSPre015/12
| Guštafíková, Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre015/12
| Lexika posunkového jazyka ZŠ II | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PSPre001/12
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre017/12
| Lingvistika posunkového jazyka | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre019/12
| Kultúra nepočujúcich | ! | 1 | 1C | H | 2 | Z |
| Melikant |
PdF.KŠP/M-PSPre020/12
| Komunikácia s nepočujúcimi | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PSPre015/12
| Guštafíková, Tarcsiová |
Blok -
Skupina B (reakreditácia) |
Min.
2
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KŠP/M-PSPre021/12
| Výskumné paradigmy v PSP | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre021/12
| Výskumné paradigmy v PSP | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PSPre022/12
| Sociálna rehabilitácia osôb so SP | ! | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Guštafíková |
PdF.KŠP/M-PSPre022/12
| Sociálna rehabilitácia osôb so SP | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Guštafíková |
PdF.KŠP/M-PSPre023/12
| Poradenský servis pre SP | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-SPZre005/12
| |
PdF.KŠP/M-PSPre023/12
| Poradenský servis pre SP | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KŠP/M-SPZre005/12
| |
Blok -
získať min. 4 kredity |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KŠP/M-PTPre012/12
| Špecifické problémy v pedagogike TPCHZO | ! | 2 | 1S | H | 1, 2 | L | PdF.KŠP/M-PTPre002/12
| |
PdF.KŠP/M-PTPre013/12
| Profesijná príprava TPCHZO | ! | 2 | 1S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre014/12
| Dramatoterapia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre015/12
| Muzikoterapia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre016/12
| Animoterapia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre017/12
| Arteterapia | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre018/12
| Biblioterapia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre012/12
| Špecifické problémy v pedagogike TPCHZO | ! | 2 | 1S | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PTPre002/12
| |
PdF.KŠP/M-PTPre013/12
| Profesijná príprava TPCHZO | | 2 | 1S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre014/12
| Dramatoterapia | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre015/12
| Muzikoterapia | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre016/12
| Animoterapia | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre017/12
| Arteterapia | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-PTPre018/12
| Biblioterapia | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
Povinne voliteľné a výberové predmety špeciálnopedag. komponentu (reakreditácia) |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KŠP/M-SPZre010/12
| Etická výchova a etika v edukácii | | 3 | 3P | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre011/12
| Environmentálna edukácia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KŠP/M-SPZre012/12
| Filozofia špeciálnej výchovy | ! | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Titzl |
PdF.KŠP/M-SPZre013/12
| Sociálna psychológia-vybrané kapitoly | ! | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Andreánsky, Šramová |
PdF.KŠP/M-SPZre014/12
| Psychológia postihnutých–špeciálne problémy (psychológia detí s poruchami učenia, správania) | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre015/12
| Psychológia nadania a talentu - vybrané kapitoly | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre016/12
| Personálna a sociálna edukácia | ! | 4 | 3P | H | 1, 2 | Z |
| Kikušová |
PdF.KŠP/M-SPZre017/12
| Tvorivo-humanistická výchova | ! | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre018/12
| Dejiny pedagogiky II | ! | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre009/12
| Sociálno-antropologické súvislosti výchovy a vzdelávania | ! | 1 | 1S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre010/12
| Etická výchova a etika v edukácii | ! | 3 | 3P | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre011/12
| Environmentálna edukácia | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Fuchsová |
PdF.KŠP/M-SPZre012/12
| Filozofia špeciálnej výchovy | | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Titzl |
PdF.KŠP/M-SPZre013/12
| Sociálna psychológia-vybrané kapitoly | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Andreánsky, Šramová |
PdF.KŠP/M-SPZre014/12
| Psychológia postihnutých–špeciálne problémy (psychológia detí s poruchami učenia, správania) | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre015/12
| Psychológia nadania a talentu - vybrané kapitoly | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre016/12
| Personálna a sociálna edukácia | ! | 4 | 3P | H | 1 | L |
| Kikušová |
PdF.KŠP/M-SPZre017/12
| Tvorivo-humanistická výchova | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre018/12
| Dejiny pedagogiky II | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KŠP/M-SPZre009/12
| Sociálno-antropologické súvislosti výchovy a vzdelávania | ! | 1 | 1S | H | 2 | Z |
| |
|
|
|
|
|
Blok -
Výberové predmety (reakreditácia) |
Min.
1
Kredit
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KŠP/M-PSPre024/12
| Kompenzačné a rehabilitačné pomôcky pre SP | ! | 1 | 1C | H | 1, 2 | Z |
| Melikant |
PdF.KŠP/M-PSPre024/12
| Kompenzačné a rehabilitačné pomôcky pre SP | ! | 1 | 1C | H | 1, 2 | L |
| Melikant |
PdF.KŠP/M-PSPre026/12
| Vzdelávanie hluchoslepých (komunikácia) | ! | 1 | 2C | H | 1, 2 | L |
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre027/12
| Nácvik odzerania u postlingválne sluchovo postihnutých | ! | 1 | 2C | H | 1, 2 | L |
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre025/12
| Preklady a tlmočenie posunkového jazyka | ! | 1 | 2C | H | 2 | Z | PdF.KŠP/M-PSPre015/12
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre026/12
| Vzdelávanie hluchoslepých (komunikácia) | ! | 1 | 2C | H | 2 | Z |
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre027/12
| Nácvik odzerania u postlingválne sluchovo postihnutých | ! | 1 | 2C | H | 2 | Z |
| Tarcsiová |
PdF.KŠP/M-PSPre025/12
| Preklady a tlmočenie posunkového jazyka | ! | 1 | 2C | H | 2 | L | PdF.KŠP/M-PSPre015/12
| Tarcsiová |
|
|
|
|
|