Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VU-de001/15
| Teória a filozofia vizuálneho umenia | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Moza |
PdF.KVV/M-VU-de004/15
| Sochárske koncepty | | 3 | 3PS | H | 1 | Z |
| Drahoš, Selingerová |
PdF.KVV/M-VU-de003/15
| Maliarska tvorba | | 3 | 3PS | S | 1 | Z |
| Harangozó, Bergerová |
PdF.KVV/M-VU-de002/15
| Súčasné vizuálne umenie | | 3 | 3PS | S | 1 | L |
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/M-VU-de006/15
| Grafika, ilustrácia | | 3 | 3PS | S | 1 | L |
| Činovský |
PdF.KVV/M-VU-de007/15
| Výtvarná pedagogika 1 | | 4 | 2PS | S | 1 | L |
| Valachová |
PdF.KVV/M-VU-de005/15
| Intermédiá | | 3 | 3PS | S | 2 | Z |
| Breier |
PdF.KVV/M-VU-de008/15
| Výtvarná pedagogika 2 | | 3 | 2PS | S | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de007/15
| Pavlikánová, Valachová |
Blok -
Povinné predmety |
Min.
31
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SL-ka101/09
| Vývin slovenského jazyka a dialektológia | | 4 | 2P | H | 1 | Z |
| Kačala |
PdF.KSJL/M-SL-ka105/09
| Literatúra 9. - 18. storočia | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Blažencová |
PdF.KSJL/M-SL-ka108/09
| Didaktika jazyka a slohu | | 3 | 3P | S | 1 | Z |
| Horváthová |
PdF.KSJL/M-SL-ka102/09
| Súčasný spisovný jazyk | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Kačala |
PdF.KSJL/M-SL-ka106/12
| Literárny klasicizmus a preromantizmus | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Blažencová |
PdF.KSJL/M-SL-ka109/09
| Didaktika literatúry | | 3 | 2P | S | 1 | L |
| Faithová |
PdF.KSJL/M-SL-ka103/09
| Gramatická interpretácia textu | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Kačala |
PdF.KSJL/M-SL-ka104/12
| Rétorika | | 2 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka107/12
| Literárny romantizmus | | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| Blažencová |
PdF.KSJL/M-SL-ka104/12
| Rétorika | ! | 2 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VU-de011/15
| Arteterapia | | 2 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de014/15
| Súčasné podoby maľby | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de015/15
| Objekt a šperk | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de017/15
| Vizuálna komunikácia | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de012/15
| Súčasné umenie v strednej Európe | | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de017/15
| Vizuálna komunikácia | | 3 | 3CS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de018/15
| Digitálny obraz | | 3 | 3PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de020/15
| Tvorivé laboratórium v krajine | | 3 | 39sSu | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de013/15
| Výtvarné projekty | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de007/15
| |
PdF.KVV/M-VU-de016/15
| Grafické presahy | | 3 | 3CS | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de006/15
| |
PdF.KVV/M-VU-de019/15
| Intermediálna tvorba | | 3 | 3CS | H | 2 | L | PdF.KVV/M-VU-de005/15
| Breier |
Blok -
Skupina A - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SL-ka211/09
| Jazykovo-historický rozbor | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka212/09
| Základy slavistiky a staroslovienčiny | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka214/12
| Vybrané problémy z didaktiky jazyka a slohu | ! | 2 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka213/09
| Moderné lingvistické teórie | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka215/09
| Sémantická syntax | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka216/09
| Pravopisné cvičenia | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Dziviaková |
PdF.KSJL/M-SL-ka215/09
| Sémantická syntax | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka212/09
| Základy slavistiky a staroslovienčiny | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka216/09
| Pravopisné cvičenia | | 2 | 2C | H | | L |
| Dziviaková |
Blok -
Skupina B - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SL-ka221/09
| Seminár zo staršej literatúry | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka222/09
| Seminár z literárneho klasicizmu | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka224/09
| Seminár z didaktiky slovenskej literatúry | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka223/09
| Seminár z literárneho romantizmu | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka225/09
| Literárnokritický seminár | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka225/09
| Literárnokritický seminár | ! | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
|