Blok -
získať min. 4 kredity |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | | Z |
| |
Blok -
Skupina A - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SL-ka211/09
| Jazykovo-historický rozbor | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka212/09
| Základy slavistiky a staroslovienčiny | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka214/12
| Vybrané problémy z didaktiky jazyka a slohu | ! | 2 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka213/09
| Moderné lingvistické teórie | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka215/09
| Sémantická syntax | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka216/09
| Pravopisné cvičenia | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Dziviaková |
PdF.KSJL/M-SL-ka215/09
| Sémantická syntax | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka212/09
| Základy slavistiky a staroslovienčiny | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka216/09
| Pravopisné cvičenia | | 2 | 2C | H | | L |
| Dziviaková |
Blok -
Skupina B - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SL-ka221/09
| Seminár zo staršej literatúry | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka222/09
| Seminár z literárneho klasicizmu | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka224/09
| Seminár z didaktiky slovenskej literatúry | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka223/09
| Seminár z literárneho romantizmu | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka225/09
| Literárnokritický seminár | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka225/09
| Literárnokritický seminár | ! | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
Blok -
Skupina A - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA102/09
| Seminár z nemeckej frazeológie | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA202/09
| Seminár z nemeckej štylistiky | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA304/09
| Lingvistický seminár | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA305/09
| Vývin jazyka a historická gramatika | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA202/09
| Seminár z nemeckej štylistiky | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA102/09
| Seminár z nemeckej frazeológie | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA304/09
| Lingvistický seminár | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA305/09
| Vývin jazyka a historická gramatika | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina B - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA107/09
| Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA207/09
| Jazykový seminár (využitie médií vo vyučovaní) | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA208/09
| Písomný prejav v nemčine | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA207/09
| Jazykový seminár (využitie médií vo vyučovaní) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA208/09
| Písomný prejav v nemčine | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA107/09
| Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina C - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA104/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA108/09
| Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| Mikuláš |
PdF.KNJL/M-NJLKA204/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA210/09
| Románová tvorba v literatúre 20. storočia | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| Borovská |
PdF.KNJL/M-NJLKA308/09
| Literárnovedný seminár | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA204/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA210/09
| Románová tvorba v literatúre 20. storočia | | 3 | 2S | H | | Z |
| Borovská |
PdF.KNJL/M-NJLKA104/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA108/09
| Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska | | 3 | 2S | S | | L |
| Mikuláš |
PdF.KNJL/M-NJLKA308/09
| Literárnovedný seminár | | 3 | 2S | H | | L |
| |
|
Blok -
Výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka049/09
| Zimné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka040/09
| Filozofia výchovy | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka050/09
| Letné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | 1 | L |
| Korvínová |
Blok -
Výberové predmety |
V magisterskom stupni štúdia si predmet Slovenská lit. 20. stor. zapisujú študenti, ktorí ho neabsolvovali na svojej domovskej fakulte v jadre bakalárskeho štud. programu. V magisterskom stupni štúdia si študenti nezapisujú kurzy, ktoré absolvovali v bakalárskom stupni.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SL-ka306/10
| Slovenská literatúra 20. storočia | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| Šrank |
PdF.KSJL/M-SL-ka307/12
| Základy korektorskej činnosti | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka107/09
| Pravopisné princípy v slovenskom jazyku | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09
| Problémy postmoderny | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka301/09
| Dráma a dramatický text | ! | 2 | 2C | S | | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka302/09
| Tvorba umeleckého textu | ! | 2 | 2C | H | | Z |
| Šrank |
PdF.KSJL/B-SL-ka303/09
| Umelecký prednes | | 2 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka301/09
| Základy odbornej komunikácie | ! | 2 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka302/09
| Praktický jazykovedný kurz | ! | 2 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka304/12
| Dejiny literárnej vedy | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka305/09
| Literárna exkurzia | ! | 2 | 12E | H | | Z |
| Blažencová |
PdF.KSJL/B-SL-ka107/09
| Pravopisné princípy v slovenskom jazyku | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09
| Problémy postmoderny | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka301/09
| Dráma a dramatický text | ! | 2 | 2C | S | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka302/09
| Tvorba umeleckého textu | | 2 | 2C | H | | L |
| Šrank |
PdF.KSJL/B-SL-ka303/09
| Umelecký prednes | ! | 2 | 2C | H | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka301/09
| Základy odbornej komunikácie | ! | 2 | 2C | H | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka302/09
| Praktický jazykovedný kurz | ! | 2 | 2C | H | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka305/09
| Literárna exkurzia | | 2 | 12E | H | | L |
| Blažencová |
Blok -
Výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA109/09
| Dramatické žánre v literatúre | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA213/09
| Základy prekladateľstva umeleckej literatúry | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA110/09
| Preklad odborného textu | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA211/09
| Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA211/09
| Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA213/09
| Základy prekladateľstva umeleckej literatúry | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA109/09
| Dramatické žánre v literatúre | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA110/09
| Preklad odborného textu | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
|