Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KHV/M-HU-de001/15
| Dejiny slovenskej hudby 20. a 21. storočia | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de002/15
| Hudobno-pedagogický projekt – hra na hudobnom nástroji I | | 4 | 1P + 1S | H | 1 | Z |
| Bálešová |
PdF.KHV/M-HU-de003/15
| Hudobná analýza I | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de004/15
| Hudobno-pedagogický projekt - hra na hudobnom nástroji II | | 5 | 1P + 1S | H | 1 | L | PdF.KHV/M-HU-de002/15
| Boroš |
PdF.KHV/M-HU-de005/15
| Hudobná analýza II | | 4 | 2P | S | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de003/15
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de006/15
| Hudobno-pedagogický projekt - hra na hudobnom nástroji III | | 5 | 1P + 1S | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de004/15
| Boroš |
Blok -
Povinné predmety |
Min.
35
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYka001/09
| Psychodiagnostika | | 4 | 2C + 1P | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| Školská psychológia | | 5 | 4PS | S | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka003/09
| Didaktika psychológie | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka004/09
| Psychologické a výchovné poradenstvo | | 4 | 2C + 1P | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka005/09
| Klinická psychológia | ! | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Glasová |
PdF.KPsPp/M-PSYka008/09
| Psychológia manažmentu | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYka010/09
| Modelovanie poradenského procesu | ! | 3 | 2C | H | 1 | Z |
| Felcanová |
PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| Školská psychológia | ! | 5 | 4PS | S | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka003/09
| Didaktika psychológie | ! | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka006/09
| Základy psychoterapie | ! | 3 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka007/11
| Sociálno-psychologický tréning (2) | | 2 | 22sC | H | 1 | L |
| Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYka009/09
| Kariérové poradenstvo | | 2 | 2CP | H | 1 | L |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYka006/09
| Základy psychoterapie | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka011/09
| Základy neuropsychológie | ! | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Hamranová |
PdF.KPsPp/M-PSYka007/11
| Sociálno-psychologický tréning (2) | | 2 | 22sC | H | | Z |
| Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYka009/09
| Kariérové poradenstvo | ! | 2 | 2CP | H | | Z |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYka001/09
| Psychodiagnostika | ! | 4 | 2C + 1P | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka004/09
| Psychologické a výchovné poradenstvo | ! | 4 | 2C + 1P | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka005/09
| Klinická psychológia | | 3 | 2P | S | | L |
| Glasová |
PdF.KPsPp/M-PSYka010/09
| Modelovanie poradenského procesu | | 3 | 2C | H | | L |
| Felcanová |
PdF.KPsPp/M-PSYka011/09
| Základy neuropsychológie | | 3 | 2P | H | | L |
| Hamranová |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KHV/M-HU-de009/15
| Hudobná psychológia | | 2 | 2P | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de010/15
| Úvod do hudobnej analýzy | | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de011/15
| Hra v ansámbli I | | 2 | 1C + 1S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de012/15
| Zborový spev a dirigovanie I | | 2 | 2CS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de013/15
| Hudobné softvéry | | 2 | 2CS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de014/15
| Hudobná estetika | | 2 | 2P | S | 1 | L |
| Šuba |
PdF.KHV/M-HU-de015/15
| Vybrané kapitoly z dejín hudby I | | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de016/15
| Zborový spev a dirigovanie II | ! | 2 | 2CS | H | 1 | L | PdF.KHV/M-HU-de012/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de017/15
| Multimédia | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KHV/M-HU-de018/15
| Hra v ansámbli II | | 2 | 1C + 1S | H | 1 | L | PdF.KHV/M-HU-de011/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de019/15
| Seminár k hudobnej analýze I | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KHV/M-HU-de021/15
| Vybrané kapitoly z dejín hudby II | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de022/15
| Zborový spev a dirigovanie III | | 2 | 2CS | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de016/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de023/15
| Hra v ansámbli III | | 2 | 1C + 1S | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de018/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de024/15
| Seminár k hudobnej analýze II | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de019/15
| |
Blok -
Skupina B - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYka018/11
| Psychologické techniky zvládania záťaže | ! | 2 | 22sC | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka017/11
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | ! | 2 | 22sS | H | 1 | L | PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka018/11
| Psychologické techniky zvládania záťaže | ! | 2 | 22sC | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka020/09
| Základy logopédie pre psychológov | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka021/09
| Psychológia učenia sa cudzích jazykov | | 2 | 2PS | H | 1 | L |
| Sokolová |
PdF.KPsPp/M-PSYka022/09
| Psychológia trhu | ! | 2 | 2PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka023/09
| Štatistické metódy a techniky (2) | ! | 2 | 2C | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka025/09
| Vývin detskej reči | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka017/11
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 22sS | H | 2 | Z | PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka019/09
| Základy psycholingvistiky | ! | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYka022/09
| Psychológia trhu | | 2 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka024/09
| Komplexná špeciálnopedagogická diagnostika | ! | 2 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka025/09
| Vývin detskej reči | ! | 2 | 2P | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka019/09
| Základy psycholingvistiky | | 2 | 2P | H | | L |
| Groma |
Blok -
Skupina A - získať min. 4 kredity |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYka012/09
| Psychológia mentálne postihnutých | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka013/09
| Psychológia osôb s narušenou komunikačnou schopnosťou | ! | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka014/09
| Psychológia sluchovo postihnutých | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYka015/09
| Psychológia telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka016/09
| Psychológia zrakovo postihnutých | ! | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka012/09
| Psychológia mentálne postihnutých | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka014/09
| Psychológia sluchovo postihnutých | | 2 | 2PS | H | | L |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYka015/09
| Psychológia telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov II. a Poruchy detského vývinu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
|