Blok -
získať min. 10 kreditov |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KH/M-EXKA010/09
| Slovenský exil v 20. storočí | ! | 2 | 2P | H | 1 | Z |
| Letz |
PdF.KH/M-HSKA008/09
| Vybrané kapitoly k hospodárskym dejinám | | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| Kamenický |
PdF.KH/M-VTKA019/09
| Dejiny vedy a techniky | | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| Krasnovský |
PdF.KH/M-RHKA009/09
| Stredoveké a novoveké rehole | | 2 | 2P | S | 1 | L |
| Kamenický |
PdF.KH/M-PPKA011/09
| Politické procesy v ČSR po roku 1948 | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Letz |
PdF.KH/M-BLKA015/09
| Národná otázka v moderných dejinách Balkánu | ! | 2 | 2P | S | 1 | L |
| Tonková |
PdF.KH/M-SBKA016/09
| Vznik, vývoj a rozpad sovietskeho bloku | | 2 | 2P | S | 1 | L |
| Tonková |
PdF.KH/M-21KA007/09
| Vyučovanie histórie v 21. storočí | ! | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Tonková, Bocková |
PdF.KH/M-OPKA020/09
| Ochrana pamiatok a kultúrneho dedičstva | | 2 | 2P | S | 2 | Z |
| Bocková, Kríž |
PdF.KH/M-RHKA009/09
| Stredoveké a novoveké rehole | ! | 2 | 2P | S | | Z |
| Kamenický |
PdF.KH/M-PPKA011/09
| Politické procesy v ČSR po roku 1948 | | 2 | 2P | H | | Z |
| Letz |
PdF.KH/M-BLKA015/09
| Národná otázka v moderných dejinách Balkánu | ! | 2 | 2P | S | | Z |
| Tonková |
PdF.KH/M-SBKA016/09
| Vznik, vývoj a rozpad sovietskeho bloku | ! | 2 | 2P | S | | Z |
| Tonková |
PdF.KH/M-21KA007/09
| Vyučovanie histórie v 21. storočí | ! | 2 | 2P | H | | L |
| Tonková, Bocková |
PdF.KH/M-HSKA008/09
| Vybrané kapitoly k hospodárskym dejinám | ! | 2 | 2P | S | | L |
| Kamenický |
PdF.KH/M-EXKA010/09
| Slovenský exil v 20. storočí | | 2 | 2P | H | | L |
| Letz |
PdF.KH/M-VTKA019/09
| Dejiny vedy a techniky | | 2 | 2P | S | | L |
| Krasnovský |
PdF.KH/M-OPKA020/09
| Ochrana pamiatok a kultúrneho dedičstva | ! | 2 | 2P | S | | L |
| Bocková, Kríž |
Blok -
získať min. 4 kredity (blok pre uč. psychológie) |
Min.
4
Kredity
|
študenti programu Učiteľstvo psychológie v kombinácii si nezapisujú predmet M-VUZka016 Rozvoj tvorivosti žiaka
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | | Z |
| |
Blok -
Skupina A - získať min. 4 kredity |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYka012/09
| Psychológia mentálne postihnutých | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka013/09
| Psychológia osôb s narušenou komunikačnou schopnosťou | ! | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka014/09
| Psychológia sluchovo postihnutých | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYka015/09
| Psychológia telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka016/09
| Psychológia zrakovo postihnutých | ! | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka012/09
| Psychológia mentálne postihnutých | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka014/09
| Psychológia sluchovo postihnutých | | 2 | 2PS | H | | L |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYka015/09
| Psychológia telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
Blok -
Skupina B - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYka018/11
| Psychologické techniky zvládania záťaže | ! | 2 | 22sC | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka017/11
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | ! | 2 | 22sS | H | 1 | L | PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka018/11
| Psychologické techniky zvládania záťaže | ! | 2 | 22sC | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka020/09
| Základy logopédie pre psychológov | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka021/09
| Psychológia učenia sa cudzích jazykov | | 2 | 2PS | H | 1 | L |
| Sokolová |
PdF.KPsPp/M-PSYka022/09
| Psychológia trhu | ! | 2 | 2PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka023/09
| Štatistické metódy a techniky (2) | ! | 2 | 2C | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka025/09
| Vývin detskej reči | ! | 2 | 2P | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka017/11
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 22sS | H | 2 | Z | PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka019/09
| Základy psycholingvistiky | ! | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYka022/09
| Psychológia trhu | | 2 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka024/09
| Komplexná špeciálnopedagogická diagnostika | ! | 2 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka025/09
| Vývin detskej reči | ! | 2 | 2P | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka019/09
| Základy psycholingvistiky | | 2 | 2P | H | | L |
| Groma |
|
Blok -
Výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka049/09
| Zimné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka040/09
| Filozofia výchovy | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka050/09
| Letné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | 1 | L |
| Korvínová |
Blok -
Výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYka026/09
| Pedagogika dospelých | ! | 2 | 2PS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka027/12
| Relaxačné techniky | ! | 1 | 11sC | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka028/12
| Stimulácia raného vývinu | ! | 2 | 11sS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka029/09
| Behaviorálne techniky modifikácie správania | ! | 2 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka030/09
| Náboženské systémy | | 2 | 2P | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka032/09
| Historická čítanka z psychológie | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka033/09
| Sociálna filozofia | ! | 2 | 2PS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka034/09
| Sociológia rodiny | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka035/12
| Základy psychoterapie hrou | ! | 2 | 22sCP | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka036/09
| Psychologické aspekty školskej integrácie | ! | 2 | 2PS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka037/09
| Základy logoterapie vo výchove | ! | 2 | 2CS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka038/09
| Románsky jazyk všeobecný | ! | 2 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka039/09
| Románsky jazyk odborný | ! | 2 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka040/12
| Kvalitatívny výskum | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka026/09
| Pedagogika dospelých | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka027/12
| Relaxačné techniky | ! | 1 | 11sC | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka028/12
| Stimulácia raného vývinu | ! | 2 | 11sS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka029/09
| Behaviorálne techniky modifikácie správania | ! | 2 | 2C | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka030/09
| Náboženské systémy | ! | 2 | 2P | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka031/09
| Estetická výchova | | 2 | 2P | H | | L |
| Mistrík |
PdF.KPsPp/M-PSYka032/09
| Historická čítanka z psychológie | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka033/09
| Sociálna filozofia | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka034/09
| Sociológia rodiny | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka035/12
| Základy psychoterapie hrou | ! | 2 | 22sCP | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka036/09
| Psychologické aspekty školskej integrácie | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka037/09
| Základy logoterapie vo výchove | ! | 2 | 2CS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka038/09
| Románsky jazyk všeobecný | ! | 2 | 2C | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka039/09
| Románsky jazyk odborný | ! | 2 | 2C | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka040/12
| Kvalitatívny výskum | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
|