|
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VU-de001/15
| Teória a filozofia vizuálneho umenia | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Moza |
PdF.KVV/M-VU-de004/15
| Sochárske koncepty | | 3 | 3PS | H | 1 | Z |
| Drahoš, Selingerová |
PdF.KVV/M-VU-de003/15
| Maliarska tvorba | | 3 | 3PS | S | 1 | Z |
| Harangozó, Bergerová |
PdF.KVV/M-VU-de002/15
| Súčasné vizuálne umenie | | 3 | 3PS | S | 1 | L |
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/M-VU-de006/15
| Grafika, ilustrácia | | 3 | 3PS | S | 1 | L |
| Činovský |
PdF.KVV/M-VU-de007/15
| Výtvarná pedagogika 1 | | 4 | 2PS | S | 1 | L |
| Valachová |
PdF.KVV/M-VU-de005/15
| Intermédiá | | 3 | 3PS | S | 2 | Z |
| Breier |
PdF.KVV/M-VU-de008/15
| Výtvarná pedagogika 2 | | 3 | 2PS | S | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de007/15
| Pavlikánová, Valachová |
Blok -
platnosť od AR 13/14 - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
32
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika II. | | 3 | 2K | S | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka002/09
| Filozofia výchovy | | 3 | 2K | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka004/09
| Aktivizujúce metódy vo vyučovaní pedagogických disciplín | | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka003/13
| Projektovanie v edukácii | | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka007/09
| Komparatívna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka008/13
| Pedagogické diagnostikovanie žiaka | | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka011/09
| Stáž v školských inštitúciách | | 2 | 20sZ | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka016/13
| Školský manažment pre učiteľov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka027/13
| Sociálno-pedagogické problémy výchovy detí a mládeže | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka028/13
| Nové trendy vo výchove a vzdelávaní | | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika II. | ! | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka002/09
| Filozofia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka003/13
| Projektovanie v edukácii | ! | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka004/09
| Aktivizujúce metódy vo vyučovaní pedagogických disciplín | ! | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka005/13
| Didaktika pedagogiky | | 4 | 3K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka007/09
| Komparatívna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka008/13
| Pedagogické diagnostikovanie žiaka | ! | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka011/09
| Stáž v školských inštitúciách | ! | 2 | 20sZ | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka016/13
| Školský manažment pre učiteľov | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka027/13
| Sociálno-pedagogické problémy výchovy detí a mládeže | | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka028/13
| Nové trendy vo výchove a vzdelávaní | ! | 2 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka005/13
| Didaktika pedagogiky | ! | 4 | 3K | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety | |
|
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VU-de011/15
| Arteterapia | | 2 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de014/15
| Súčasné podoby maľby | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de015/15
| Objekt a šperk | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de017/15
| Vizuálna komunikácia | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de012/15
| Súčasné umenie v strednej Európe | | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de017/15
| Vizuálna komunikácia | | 3 | 3CS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de018/15
| Digitálny obraz | | 3 | 3PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de020/15
| Tvorivé laboratórium v krajine | | 3 | 39sSu | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de013/15
| Výtvarné projekty | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de007/15
| |
PdF.KVV/M-VU-de016/15
| Grafické presahy | | 3 | 3CS | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de006/15
| |
PdF.KVV/M-VU-de019/15
| Intermediálna tvorba | | 3 | 3CS | H | 2 | L | PdF.KVV/M-VU-de005/15
| Breier |
Blok -
platnosť od AR 13/14 - A skupina: získať min. 3 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka010/13
| Sociálnoantropologické súvislosti výchovy a vzdelávania | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka015/09
| Celoživotné vzdelávanie v EÚ | | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka024/13
| Preprimárna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka010/13
| Sociálnoantropologické súvislosti výchovy a vzdelávania | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka014/09
| Kultúrna propedeutika | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka015/09
| Celoživotné vzdelávanie v EÚ | ! | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka024/13
| Preprimárna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 13/14 - B skupina: získať min. 6 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka017/13
| Komunikačné kompetencie školského manažéra | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka019/13
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania II. | | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z | PdF.KPg/M-PEDka007/09
| |
PdF.KPg/M-PEDka023/13
| Evalvácia a autoevalvácia školy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka017/13
| Komunikačné kompetencie školského manažéra | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka019/13
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania II. | ! | 3 | 2K | H | 1 | L | PdF.KPg/M-PEDka007/09
| |
PdF.KPg/M-PEDka023/13
| Evalvácia a autoevalvácia školy | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Pedeutológia, Aktivizujúce edukačné metódy a Integratívna/inkluzívna pedagogika.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
|
|
|
|
|
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VU-de021/15
| Vizuálne umenie v praxi | | 2 | 26sE | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de021/15
| Vizuálne umenie v praxi | ! | 2 | 26sE | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de022/15
| Maliarske presahy | | 2 | 3CS | H | 1 | L |
| Kráľ, Harangozó |
PdF.KVV/M-VU-de023/15
| Keramická tvorba | | 2 | 3CS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de026/15
| Fotografické stratégie | | 2 | 3CS | H | 1 | L |
| Breier |
PdF.KVV/M-VU-de027/15
| Význam výtvarných materiálov a médií v arteterapii | | 2 | 2S | H | 1 | L | PdF.KVV/M-VU-de011/15
| |
PdF.KVV/M-VU-de024/15
| Digitálna ilustrácia | ! | 2 | 3CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de025/15
| Grafický experiment | | 2 | 3CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de028/15
| Reflexívny pedagogický seminár | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de007/15
| |
Blok -
platnosť od AR 13/14 - výberové - komponent PEDAGOGIKA |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka021/09
| Základy e-learningu | ! | 1 | 2C | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka026/09
| Sociálno-pedagogický výcvik II. | ! | 1 | 20sC | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka021/09
| Základy e-learningu | ! | 1 | 2C | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka022/09
| Písanie projektov | ! | 1 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka026/09
| Sociálno-pedagogický výcvik II. | ! | 1 | 20sC | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka022/09
| Písanie projektov | ! | 1 | 2K | H | 2 | Z |
| |
|
|
|
|
|