Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VU-de001/15
| Teória a filozofia vizuálneho umenia | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Moza |
PdF.KVV/M-VU-de004/15
| Sochárske koncepty | | 3 | 3PS | H | 1 | Z |
| Drahoš, Selingerová |
PdF.KVV/M-VU-de003/15
| Maliarska tvorba | | 3 | 3PS | S | 1 | Z |
| Harangozó, Bergerová |
PdF.KVV/M-VU-de002/15
| Súčasné vizuálne umenie | | 3 | 3PS | S | 1 | L |
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/M-VU-de006/15
| Grafika, ilustrácia | | 3 | 3PS | S | 1 | L |
| Činovský |
PdF.KVV/M-VU-de007/15
| Výtvarná pedagogika 1 | | 4 | 2PS | S | 1 | L |
| Valachová |
PdF.KVV/M-VU-de005/15
| Intermédiá | | 3 | 3PS | S | 2 | Z |
| Breier |
PdF.KVV/M-VU-de008/15
| Výtvarná pedagogika 2 | | 3 | 2PS | S | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de007/15
| Pavlikánová, Valachová |
Blok -
Povinné predmety |
Min.
30
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA101/09
| Nemecká frazeológia | | 5 | 2P | S | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA103/09
| Nemecká literatúra 20. storočia I | | 5 | 2P | S | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA201/09
| Nemecká štylistika | | 5 | 2P | S | 1 | L | PdF.KNJL/M-NJLKA101/09
| Vajičková |
PdF.KNJL/M-NJLKA203/09
| Nemecká literatúra 20. storočia II | | 5 | 2P | S | 1 | L | PdF.KNJL/M-NJLKA103/09
| Mikuláš |
PdF.KNJL/M-NJLKA206/09
| Didaktika jazykov II | | 5 | 2P | S | 1 | L |
| Kolečáni Lenčová |
PdF.KNJL/M-NJLKA303/09
| Didaktika jazykov III | | 5 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KNJL/M-NJLKA206/09
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA201/09
| Nemecká štylistika | ! | 5 | 2P | S | | Z | PdF.KNJL/M-NJLKA101/09
| Vajičková |
PdF.KNJL/M-NJLKA203/09
| Nemecká literatúra 20. storočia II | ! | 5 | 2P | S | | Z | PdF.KNJL/M-NJLKA103/09
| Mikuláš |
PdF.KNJL/M-NJLKA206/09
| Didaktika jazykov II | ! | 5 | 2P | S | | Z |
| Kolečáni Lenčová |
PdF.KNJL/M-NJLKA101/09
| Nemecká frazeológia | ! | 5 | 2P | S | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA103/09
| Nemecká literatúra 20. storočia I | ! | 5 | 2P | S | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA303/09
| Didaktika jazykov III | ! | 5 | 2S | H | | L | PdF.KNJL/M-NJLKA206/09
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VU-de011/15
| Arteterapia | | 2 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de014/15
| Súčasné podoby maľby | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de015/15
| Objekt a šperk | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de017/15
| Vizuálna komunikácia | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de012/15
| Súčasné umenie v strednej Európe | | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de017/15
| Vizuálna komunikácia | | 3 | 3CS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de018/15
| Digitálny obraz | | 3 | 3PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de020/15
| Tvorivé laboratórium v krajine | | 3 | 39sSu | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de013/15
| Výtvarné projekty | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de007/15
| |
PdF.KVV/M-VU-de016/15
| Grafické presahy | | 3 | 3CS | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de006/15
| |
PdF.KVV/M-VU-de019/15
| Intermediálna tvorba | | 3 | 3CS | H | 2 | L | PdF.KVV/M-VU-de005/15
| Breier |
Blok -
Skupina A - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA102/09
| Seminár z nemeckej frazeológie | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA202/09
| Seminár z nemeckej štylistiky | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA304/09
| Lingvistický seminár | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA305/09
| Vývin jazyka a historická gramatika | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA202/09
| Seminár z nemeckej štylistiky | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA102/09
| Seminár z nemeckej frazeológie | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA304/09
| Lingvistický seminár | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA305/09
| Vývin jazyka a historická gramatika | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina C - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA104/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA108/09
| Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| Mikuláš |
PdF.KNJL/M-NJLKA204/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA210/09
| Románová tvorba v literatúre 20. storočia | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| Borovská |
PdF.KNJL/M-NJLKA308/09
| Literárnovedný seminár | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA204/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA210/09
| Románová tvorba v literatúre 20. storočia | | 3 | 2S | H | | Z |
| Borovská |
PdF.KNJL/M-NJLKA104/09
| Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA108/09
| Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska | | 3 | 2S | S | | L |
| Mikuláš |
PdF.KNJL/M-NJLKA308/09
| Literárnovedný seminár | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina B - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/M-NJLKA107/09
| Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA207/09
| Jazykový seminár (využitie médií vo vyučovaní) | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA208/09
| Písomný prejav v nemčine | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA207/09
| Jazykový seminár (využitie médií vo vyučovaní) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA208/09
| Písomný prejav v nemčine | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/M-NJLKA107/09
| Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
|