Blok -
Skupina E - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
NEPLATNÉ PREDMETY
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/MVV-K-ka31/09
| Nové médiá | ! | 3 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka33/09
| Intermediálny projekt | ! | 3 | 3CS | H | 1 | L | PdF.KVV/MVV-K-ka31/09
| Horáková, Triaška |
PdF.KVV/MVV-K-ka32/09
| Vizuálna komunikácia | ! | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka34/09
| Multimediálna tvorba | ! | 3 | 3CS | H | 2 | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka31/09
| Horáková, Triaška |
PdF.KVV/MVV-K-ka32/09
| Vizuálna komunikácia | ! | 3 | 3S | H | | Z |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka33/09
| Intermediálny projekt | ! | 3 | 3CS | H | | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka31/09
| Horáková, Triaška |
PdF.KVV/MVV-K-ka31/09
| Nové médiá | ! | 3 | 3S | H | | L |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka34/09
| Multimediálna tvorba | ! | 3 | 3CS | H | | L | PdF.KVV/MVV-K-ka31/09
| Horáková, Triaška |
Blok -
Výber skupiny B,C,D - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
NEPLATNÉ PREDMETY
študent si volí jednu zo skupín, z ktorej absolvuje min. dva predmety:
skup.B=predmety MVV-K-ka18 až 21,
skup.C=predmety MVV-K-ka22 až 25,
skup.D=predmety MVV-K-ka26 až 30;
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/MVV-K-ka27/09
| Sochársky relief | ! | 3 | 3CS | H | 1 | Z |
| Patúcová, Drahoš |
PdF.KVV/MVV-K-ka18/09
| Kresba, grafika, ilustráca | ! | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka19/09
| Grafické projekty 1 | ! | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka22/09
| Voľná maľba | ! | 3 | 3CS | H | 1 | L |
| Harangozó |
PdF.KVV/MVV-K-ka25/15
| Kurz maľby v prírode | ! | 3 | 5dT | H | 1 | L |
| Triaška, Brázdil, Harangozó, Bergerová |
PdF.KVV/MVV-K-ka26/09
| Figurálne sochárstvo | ! | 3 | 3S | S | 1 | L | PdF.KVV/MVV-K-ka09/09
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka28/09
| Sochárska tvorba-objekt | ! | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka29/09
| Sochárska tvorba-šperk | ! | 3 | 3CS | H | 1 | L | PdF.KVV/MVV-K-ka09/09
| Drahoš |
PdF.KVV/MVV-K-ka20/09
| Grafické projekty 2 | ! | 3 | 3S | H | 2 | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka19/09
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka21/09
| Grafický dizajn | ! | 3 | 3C | H | 2 | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka07/13
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka23/09
| Experimentálna maľba | ! | 3 | 3S | H | 2 | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka08/09
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka24/09
| Konceptuálna maľba | ! | 3 | 3CS | H | 2 | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka08/09
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka30/09
| Koncepty a iné experimenty v sochárskej tvorbe | ! | 3 | 3CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka18/09
| Kresba, grafika, ilustráca | ! | 3 | 3S | H | | Z |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka19/09
| Grafické projekty 1 | ! | 3 | 3S | H | | Z |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka22/09
| Voľná maľba | ! | 3 | 3CS | H | | Z |
| Harangozó |
PdF.KVV/MVV-K-ka26/09
| Figurálne sochárstvo | ! | 3 | 3S | S | | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka09/09
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka28/09
| Sochárska tvorba-objekt | ! | 3 | 3S | H | | Z |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka29/09
| Sochárska tvorba-šperk | ! | 3 | 3CS | H | | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka09/09
| Drahoš |
PdF.KVV/MVV-K-ka20/09
| Grafické projekty 2 | ! | 3 | 3S | H | | L | PdF.KVV/MVV-K-ka19/09
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka21/09
| Grafický dizajn | ! | 3 | 3C | H | | L | PdF.KVV/MVV-K-ka07/13
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka23/09
| Experimentálna maľba | ! | 3 | 3S | H | | L | PdF.KVV/MVV-K-ka08/09
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka24/09
| Konceptuálna maľba | ! | 3 | 3CS | H | | L | PdF.KVV/MVV-K-ka08/09
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka27/09
| Sochársky relief | ! | 3 | 3CS | H | | L |
| Patúcová, Drahoš |
PdF.KVV/MVV-K-ka30/09
| Koncepty a iné experimenty v sochárskej tvorbe | ! | 3 | 3CS | H | | L |
| |
Blok -
Skupina A - získať min. 2 kredity |
Min.
2
Kredity
|
NEPLATNÉ PREDMETY
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/MVV-K-ka13/09
| Výtvarné umenie a spoločnosť | ! | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka12/09
| Estetika | ! | 2 | 2PS | H | 1 | L |
| Mistrík |
PdF.KVV/MVV-K-ka15/09
| Analýza a interpretácia výtvarného diela | ! | 2 | 2PS | S | 1 | L | PdF.KVV/MVV-K-ka02/09
| Moza |
PdF.KVV/MVV-K-ka14/09
| Aktuálne problémy výtvarnej pedagogiky | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka11/13
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka16/09
| Tvorivé a interpretačné aspekty výtvarného prejavu | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka17/09
| Intermediálny výtvarný projekt | ! | 2 | 2CS | H | 2 | Z |
| Paštrnáková, Pavlikánová |
PdF.KVV/MVV-K-ka15/09
| Analýza a interpretácia výtvarného diela | ! | 2 | 2PS | S | | Z | PdF.KVV/MVV-K-ka02/09
| Moza |
PdF.KVV/MVV-K-ka13/09
| Výtvarné umenie a spoločnosť | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka14/09
| Aktuálne problémy výtvarnej pedagogiky | ! | 2 | 2S | H | | L | PdF.KVV/MVV-K-ka11/13
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka16/09
| Tvorivé a interpretačné aspekty výtvarného prejavu | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KVV/MVV-K-ka17/09
| Intermediálny výtvarný projekt | ! | 2 | 2CS | H | | L |
| Paštrnáková, Pavlikánová |
Blok -
Skupina A (lingvistika) |
získať min. 15kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov komponentu ANGLICKÝ JAZYK
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-08/09
| Frazeológia anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-10/09
| Pragmalingvistika | ! | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-09/09
| Sémantika | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-11/09
| Analýzy diskurzu | ! | 2 | 1S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-12/09
| Vybrané kapitoly z lingvistiky | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-13/09
| Sociolingvistika | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-11/09
| Analýzy diskurzu | ! | 2 | 1S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-09/09
| Sémantika | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-08/09
| Frazeológia anglického jazyka | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-10/09
| Pragmalingvistika | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-12/09
| Vybrané kapitoly z lingvistiky | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-13/09
| Sociolingvistika | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina B (literatúra) |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-14/09
| Práca s literárnym textom | | 4 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-15/09
| Súčasná anglicky písaná literatúra | | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-16/09
| Anglicky písaná literatúra minorít | ! | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-17/09
| Postmoderný anglo-americký román | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-16/09
| Anglicky písaná literatúra minorít | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-15/09
| Súčasná anglicky písaná literatúra | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-14/09
| Práca s literárnym textom | ! | 4 | 3S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-17/09
| Postmoderný anglo-americký román | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina C (didaktika) |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-18/09
| Teórie učenia sa cudzích jazykov | ! | 4 | 3S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-22/09
| Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka | ! | 4 | 3S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-19/09
| Didaktika anglického jazyka pre dospelých | ! | 3 | 2PS | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-20/09
| Inovatívne metódy vyučovania | ! | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-21/09
| E-learning v jazykovom vzdelávaní | ! | 2 | 2CS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-19/09
| Didaktika anglického jazyka pre dospelých | ! | 3 | 2PS | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-20/09
| Inovatívne metódy vyučovania | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-18/09
| Teórie učenia sa cudzích jazykov | ! | 4 | 3S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-21/09
| E-learning v jazykovom vzdelávaní | ! | 2 | 2CS | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-22/09
| Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka | | 4 | 3S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina D (reálie) |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-23/09
| Dejiny Veľkej Británie | ! | 4 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-25/09
| Reálie anglicky hovoriacich krajín (okrem VB a USA) | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-24/09
| Dejiny USA | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-26/09
| Súčasná britská kultúra | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-27/09
| Interkulturálny prístup vo výučbe | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-24/09
| Dejiny USA | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-26/09
| Súčasná britská kultúra | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-23/09
| Dejiny Veľkej Británie | | 4 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-25/09
| Reálie anglicky hovoriacich krajín (okrem VB a USA) | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-27/09
| Interkulturálny prístup vo výučbe | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-28/09
| Praktický jazyk - integrovaný I. | | 3 | 2C | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - integrovaný II. | | 3 | 2C | S | 1 | L |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - prezentačné zručnosti | | 3 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - integrovaný II. | ! | 3 | 2C | S | | Z |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-28/09
| Praktický jazyk - integrovaný I. | ! | 3 | 2C | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - prezentačné zručnosti | ! | 3 | 2C | H | | L |
| |
|