Blok -
platnosť od AR 13/14 - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
32
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika II. | | 3 | 2K | S | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka002/09
| Filozofia výchovy | | 3 | 2K | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka004/09
| Aktivizujúce metódy vo vyučovaní pedagogických disciplín | | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka003/13
| Projektovanie v edukácii | | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka007/09
| Komparatívna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka008/13
| Pedagogické diagnostikovanie žiaka | | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka011/09
| Stáž v školských inštitúciách | | 2 | 20sZ | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka016/13
| Školský manažment pre učiteľov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka027/13
| Sociálno-pedagogické problémy výchovy detí a mládeže | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka028/13
| Nové trendy vo výchove a vzdelávaní | | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika II. | ! | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka002/09
| Filozofia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka003/13
| Projektovanie v edukácii | ! | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka004/09
| Aktivizujúce metódy vo vyučovaní pedagogických disciplín | ! | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka005/13
| Didaktika pedagogiky | | 4 | 3K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka007/09
| Komparatívna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka008/13
| Pedagogické diagnostikovanie žiaka | ! | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka011/09
| Stáž v školských inštitúciách | ! | 2 | 20sZ | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka016/13
| Školský manažment pre učiteľov | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka027/13
| Sociálno-pedagogické problémy výchovy detí a mládeže | | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka028/13
| Nové trendy vo výchove a vzdelávaní | ! | 2 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka005/13
| Didaktika pedagogiky | ! | 4 | 3K | H | 2 | Z |
| |
Blok -
Povinné predmety |
Min.
27
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-01/09
| Lexikológia anglického jazyka II. | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-03/09
| Literárny realizmus a moderna | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-05/09
| Didaktika jazykov | | 4 | 3P | S | 1 | Z |
| Kostelníková, Šipošová |
PdF.KAJL/M-ANGka-02/09
| Lingvistická charakteristika súčasného anglického jazyka | | 3 | 2P | S | 1 | L |
| Repka |
PdF.KAJL/M-ANGka-06/09
| Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov | | 5 | 3P | S | 1 | L |
| Lojová |
PdF.KAJL/M-ANGka-04/09
| Literatúra 20.storočia | | 5 | 3P | S | 2 | Z |
| Panák Husárová |
PdF.KAJL/M-ANGka-07/09
| Praktický jazyk - Advanced II. | | 4 | 3S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-02/09
| Lingvistická charakteristika súčasného anglického jazyka | | 3 | 2P | S | | Z |
| Repka |
PdF.KAJL/M-ANGka-06/09
| Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov | | 5 | 3P | S | | Z |
| Lojová |
PdF.KAJL/M-ANGka-01/09
| Lexikológia anglického jazyka II. | | 3 | 2P | S | | L |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-03/09
| Literárny realizmus a moderna | | 3 | 2P | S | | L |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-04/09
| Literatúra 20.storočia | ! | 5 | 3P | S | | L |
| Panák Husárová |
PdF.KAJL/M-ANGka-05/09
| Didaktika jazykov | | 4 | 3P | S | | L |
| Kostelníková, Šipošová |
PdF.KAJL/M-ANGka-07/09
| Praktický jazyk - Advanced II. | | 4 | 3S | S | | L |
| |
Blok -
Povinné predmety |
Min.
32
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka001/09
| Pedagogická diagnostika a akčný výskum | | 3 | 2K | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka001/09
| Pedagogická diagnostika a akčný výskum | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka002/09
| Edukačná psychológia | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka003/09
| Priebežná pedagogická prax A | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka004/09
| Priebežná pedagogická prax B | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka007/09
| Metódy pedagogického výskumu | | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka002/09
| Edukačná psychológia | | 3 | 2K | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka005/09
| Súvislá pedagogická prax A | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka006/09
| Súvislá pedagogická prax B | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka008/09
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka008/09
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka009/09
| Diplomová práca | | 12 | | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka003/09
| Priebežná pedagogická prax A | | 2 | 2tX | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka004/09
| Priebežná pedagogická prax B | | 2 | 2tX | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka007/09
| Metódy pedagogického výskumu | | 2 | 2K | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka009/09
| Diplomová práca | | 12 | | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka005/09
| Súvislá pedagogická prax A | | 3 | 2tX | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka006/09
| Súvislá pedagogická prax B | | 3 | 2tX | H | | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
platnosť od AR 13/14 - A skupina: získať min. 3 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka010/13
| Sociálnoantropologické súvislosti výchovy a vzdelávania | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka015/09
| Celoživotné vzdelávanie v EÚ | | 3 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka024/13
| Preprimárna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka010/13
| Sociálnoantropologické súvislosti výchovy a vzdelávania | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka014/09
| Kultúrna propedeutika | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka015/09
| Celoživotné vzdelávanie v EÚ | ! | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka024/13
| Preprimárna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 13/14 - B skupina: získať min. 6 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka017/13
| Komunikačné kompetencie školského manažéra | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka019/13
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania II. | | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z | PdF.KPg/M-PEDka007/09
| |
PdF.KPg/M-PEDka023/13
| Evalvácia a autoevalvácia školy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka017/13
| Komunikačné kompetencie školského manažéra | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka019/13
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania II. | ! | 3 | 2K | H | 1 | L | PdF.KPg/M-PEDka007/09
| |
PdF.KPg/M-PEDka023/13
| Evalvácia a autoevalvácia školy | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
Blok -
Skupina A (lingvistika) |
získať min. 15kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov komponentu ANGLICKÝ JAZYK
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-08/09
| Frazeológia anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-10/09
| Pragmalingvistika | ! | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-09/09
| Sémantika | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-11/09
| Analýzy diskurzu | ! | 2 | 1S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-12/09
| Vybrané kapitoly z lingvistiky | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-13/09
| Sociolingvistika | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-11/09
| Analýzy diskurzu | ! | 2 | 1S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-09/09
| Sémantika | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-08/09
| Frazeológia anglického jazyka | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-10/09
| Pragmalingvistika | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-12/09
| Vybrané kapitoly z lingvistiky | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-13/09
| Sociolingvistika | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina B (literatúra) |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-14/09
| Práca s literárnym textom | | 4 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-15/09
| Súčasná anglicky písaná literatúra | | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-16/09
| Anglicky písaná literatúra minorít | ! | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-17/09
| Postmoderný anglo-americký román | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-16/09
| Anglicky písaná literatúra minorít | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-15/09
| Súčasná anglicky písaná literatúra | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-14/09
| Práca s literárnym textom | ! | 4 | 3S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-17/09
| Postmoderný anglo-americký román | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina C (didaktika) |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-18/09
| Teórie učenia sa cudzích jazykov | ! | 4 | 3S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-22/09
| Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka | ! | 4 | 3S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-19/09
| Didaktika anglického jazyka pre dospelých | ! | 3 | 2PS | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-20/09
| Inovatívne metódy vyučovania | ! | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-21/09
| E-learning v jazykovom vzdelávaní | ! | 2 | 2CS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-19/09
| Didaktika anglického jazyka pre dospelých | ! | 3 | 2PS | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-20/09
| Inovatívne metódy vyučovania | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-18/09
| Teórie učenia sa cudzích jazykov | ! | 4 | 3S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-21/09
| E-learning v jazykovom vzdelávaní | ! | 2 | 2CS | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-22/09
| Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka | | 4 | 3S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina D (reálie) |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-23/09
| Dejiny Veľkej Británie | ! | 4 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-25/09
| Reálie anglicky hovoriacich krajín (okrem VB a USA) | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-24/09
| Dejiny USA | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-26/09
| Súčasná britská kultúra | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-27/09
| Interkulturálny prístup vo výučbe | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-24/09
| Dejiny USA | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-26/09
| Súčasná britská kultúra | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-23/09
| Dejiny Veľkej Británie | | 4 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-25/09
| Reálie anglicky hovoriacich krajín (okrem VB a USA) | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-27/09
| Interkulturálny prístup vo výučbe | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-28/09
| Praktický jazyk - integrovaný I. | | 3 | 2C | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - integrovaný II. | | 3 | 2C | S | 1 | L |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - prezentačné zručnosti | | 3 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - integrovaný II. | ! | 3 | 2C | S | | Z |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-28/09
| Praktický jazyk - integrovaný I. | ! | 3 | 2C | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - prezentačné zručnosti | ! | 3 | 2C | H | | L |
| |
Blok -
získať min. 4 kredity |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | | Z |
| |
|
Blok -
platnosť od AR 13/14 - výberové - komponent PEDAGOGIKA |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-PEDka021/09
| Základy e-learningu | ! | 1 | 2C | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka026/09
| Sociálno-pedagogický výcvik II. | ! | 1 | 20sC | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-PEDka021/09
| Základy e-learningu | ! | 1 | 2C | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka022/09
| Písanie projektov | ! | 1 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka026/09
| Sociálno-pedagogický výcvik II. | ! | 1 | 20sC | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-PEDka022/09
| Písanie projektov | ! | 1 | 2K | H | 2 | Z |
| |
Blok -
Výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-33/09
| Odborný jazyk | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-37/11
| Elektronická literatúra | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-32/09
| Preklad odborných textov | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-37/11
| Elektronická literatúra | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-31/09
| Literárny preklad | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-34/09
| Vývin americkej demokracie | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-35/09
| Cvičenia z anglickej gramatiky II. | | 2 | 2C | H | 2 | L |
| Kostelníková |
PdF.KAJL/M-ANGka-36/09
| Praktický jazyk - konverzácia | ! | 3 | 2C | S | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-32/09
| Preklad odborných textov | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-35/09
| Cvičenia z anglickej gramatiky II. | | 2 | 2C | H | | Z |
| Kostelníková |
PdF.KAJL/M-ANGka-36/09
| Praktický jazyk - konverzácia | ! | 3 | 2C | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-31/09
| Literárny preklad | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-33/09
| Odborný jazyk | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-34/09
| Vývin americkej demokracie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka049/09
| Zimné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka040/09
| Filozofia výchovy | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka050/09
| Letné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | 1 | L |
| Korvínová |
|