|
Blok -
povinné predmety |
Predmet N-mUBI-029-1 Ekosozológia si nezapisujú študenti kombinácie Environmentalistika-Biológia
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PriF.KDPP/N-mUBI-023-1/3A7A/00
| Pedagogická prax z biológie (2) | | 3 | 15dX | H | 2 | Z | PriF.KDPP/N-mUBI-020-1/3A79/00
| Nagyová, Ušáková, Čipková |
PriF.KEk/N-mUBI-041-1/5758/00
| Ontogenéza a evolúcia | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Kováč |
PriF.KDPP/N-mUBI-103/15
| Didaktika školských pokusov z biológie 1 | | 3 | 3C | H | 1 | Z |
| Čipková |
PriF.KDPP/N-mUBI-101/15
| Didaktika biológie 1 | | 4 | 2P + 2S | H | 1 | Z |
| Ušáková, Nagyová |
PriF.KGe/N-mUBI-032/15
| Základy genetiky | | 4 | 2C + 2P | H | 1 | Z |
| Gálová |
PriF.KAn/N-mUBI-027/15
| Biológia človeka | | 4 | 2C + 2P | H | 1 | L |
| Beňuš, Bodoriková, Dörnhöferová, Cvíčelová |
PriF.KDPP/N-mUBI-102/15
| Didaktika biológie 2 | | 3 | 1P + 2S | H | 1 | L |
| Ušáková, Nagyová |
PriF.KDPP/N-mUBI-104/15
| Didaktika školských pokusov z biológie 2 | | 3 | 3C | H | 1 | L |
| Čipková |
PriF.KZ/N-mUBI-030/15
| Základy ekosozológie | | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Kocian, Kúdela, Országhová |
PriF.KAn/N-mUBI-032/15
| Antropológia pre pedagógov | | 2 | 1C + 1P | H | 2 | Z |
| Beňuš, Bodoriková, Danková, Dörnhöferová |
PriF.KDPP/N-mUBI-105/15
| Vyučovanie biológie s podporou digitálnych technológií | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| Mázorová, Nagy, Nagyová |
PriF.KDPP/N-mUXX-119/15
| Diplomová práca 1 | | 4 | 4S | H | 2 | Z |
| |
PriF.KDPP/N-mUXX-120/15
| Diplomová práca 2 | | 6 | 6S | H | 2 | Z |
| |
PriF.KEk/N-mUBI-030/15
| Základy ontogenézy a evolúcie | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Kováč |
PriF.KGe/N-mUBI-033/15
| Biologické dôsledky účinku faktorov vonkajšieho prostredia | | 2 | 2P | H | 2 | L |
| Gálová |
Blok -
Povinné predmety |
Min.
27
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-01/09
| Lexikológia anglického jazyka II. | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-03/09
| Literárny realizmus a moderna | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-05/09
| Didaktika jazykov | | 4 | 3P | S | 1 | Z |
| Kostelníková, Šipošová |
PdF.KAJL/M-ANGka-02/09
| Lingvistická charakteristika súčasného anglického jazyka | | 3 | 2P | S | 1 | L |
| Repka |
PdF.KAJL/M-ANGka-06/09
| Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov | | 5 | 3P | S | 1 | L |
| Lojová |
PdF.KAJL/M-ANGka-04/09
| Literatúra 20.storočia | | 5 | 3P | S | 2 | Z |
| Panák Husárová |
PdF.KAJL/M-ANGka-07/09
| Praktický jazyk - Advanced II. | | 4 | 3S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-02/09
| Lingvistická charakteristika súčasného anglického jazyka | | 3 | 2P | S | | Z |
| Repka |
PdF.KAJL/M-ANGka-06/09
| Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov | | 5 | 3P | S | | Z |
| Lojová |
PdF.KAJL/M-ANGka-01/09
| Lexikológia anglického jazyka II. | | 3 | 2P | S | | L |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-03/09
| Literárny realizmus a moderna | | 3 | 2P | S | | L |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-04/09
| Literatúra 20.storočia | ! | 5 | 3P | S | | L |
| Panák Husárová |
PdF.KAJL/M-ANGka-05/09
| Didaktika jazykov | | 4 | 3P | S | | L |
| Kostelníková, Šipošová |
PdF.KAJL/M-ANGka-07/09
| Praktický jazyk - Advanced II. | | 4 | 3S | S | | L |
| |
Blok -
Povinné predmety |
Min.
32
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka001/09
| Pedagogická diagnostika a akčný výskum | | 3 | 2K | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka001/09
| Pedagogická diagnostika a akčný výskum | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka002/09
| Edukačná psychológia | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka003/09
| Priebežná pedagogická prax A | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka004/09
| Priebežná pedagogická prax B | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka007/09
| Metódy pedagogického výskumu | | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka002/09
| Edukačná psychológia | | 3 | 2K | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka005/09
| Súvislá pedagogická prax A | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka006/09
| Súvislá pedagogická prax B | | 3 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka008/09
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka008/09
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka009/09
| Diplomová práca | | 12 | | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka003/09
| Priebežná pedagogická prax A | | 2 | 2tX | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka004/09
| Priebežná pedagogická prax B | | 2 | 2tX | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka007/09
| Metódy pedagogického výskumu | | 2 | 2K | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka009/09
| Diplomová práca | | 12 | | H | | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka005/09
| Súvislá pedagogická prax A | | 3 | 2tX | H | | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka006/09
| Súvislá pedagogická prax B | | 3 | 2tX | H | | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety | |
|
Blok -
Skupina A (lingvistika) |
získať min. 15kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov komponentu ANGLICKÝ JAZYK
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-08/09
| Frazeológia anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-10/09
| Pragmalingvistika | ! | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-09/09
| Sémantika | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-11/09
| Analýzy diskurzu | ! | 2 | 1S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-12/09
| Vybrané kapitoly z lingvistiky | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-13/09
| Sociolingvistika | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-11/09
| Analýzy diskurzu | ! | 2 | 1S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-09/09
| Sémantika | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| Lančarič |
PdF.KAJL/M-ANGka-08/09
| Frazeológia anglického jazyka | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-10/09
| Pragmalingvistika | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-12/09
| Vybrané kapitoly z lingvistiky | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-13/09
| Sociolingvistika | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina B (literatúra) |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-14/09
| Práca s literárnym textom | | 4 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-15/09
| Súčasná anglicky písaná literatúra | | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-16/09
| Anglicky písaná literatúra minorít | ! | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-17/09
| Postmoderný anglo-americký román | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-16/09
| Anglicky písaná literatúra minorít | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-15/09
| Súčasná anglicky písaná literatúra | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-14/09
| Práca s literárnym textom | ! | 4 | 3S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-17/09
| Postmoderný anglo-americký román | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina C (didaktika) |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-18/09
| Teórie učenia sa cudzích jazykov | ! | 4 | 3S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-22/09
| Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka | ! | 4 | 3S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-19/09
| Didaktika anglického jazyka pre dospelých | ! | 3 | 2PS | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-20/09
| Inovatívne metódy vyučovania | ! | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-21/09
| E-learning v jazykovom vzdelávaní | ! | 2 | 2CS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-19/09
| Didaktika anglického jazyka pre dospelých | ! | 3 | 2PS | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-20/09
| Inovatívne metódy vyučovania | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-18/09
| Teórie učenia sa cudzích jazykov | ! | 4 | 3S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-21/09
| E-learning v jazykovom vzdelávaní | ! | 2 | 2CS | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-22/09
| Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka | | 4 | 3S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina D (reálie) |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-23/09
| Dejiny Veľkej Británie | ! | 4 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-25/09
| Reálie anglicky hovoriacich krajín (okrem VB a USA) | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-24/09
| Dejiny USA | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-26/09
| Súčasná britská kultúra | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-27/09
| Interkulturálny prístup vo výučbe | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-24/09
| Dejiny USA | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-26/09
| Súčasná britská kultúra | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-23/09
| Dejiny Veľkej Británie | | 4 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-25/09
| Reálie anglicky hovoriacich krajín (okrem VB a USA) | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-27/09
| Interkulturálny prístup vo výučbe | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-28/09
| Praktický jazyk - integrovaný I. | | 3 | 2C | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - integrovaný II. | | 3 | 2C | S | 1 | L |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - prezentačné zručnosti | | 3 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - integrovaný II. | ! | 3 | 2C | S | | Z |
| Blight |
PdF.KAJL/M-ANGka-28/09
| Praktický jazyk - integrovaný I. | ! | 3 | 2C | S | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - prezentačné zručnosti | ! | 3 | 2C | H | | L |
| |
Blok -
získať min. 4 kredity |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka010/09
| Sociológia detstva a mladosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka011/09
| Kultúrna antropológia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka012/09
| Rekreológia | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka013/09
| Sociálno-pedagogický výcvik | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka014/09
| Masmediálna komunikácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka015/09
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka016/09
| Rozvoj tvorivosti žiaka | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Brunclíková |
PdF.KPg/M-VUZka017/09
| Školský vzdelávací program a pedagogická dokumentácia | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka019/09
| Výchova k tvorbe a ochrane životného prostredia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/M-VUZka020/09
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka021/09
| Metodológia vied a spoločenskovedného výskumu | ! | 2 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka022/09
| Alternatívne školy | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka023/09
| Diagnostické kompetencie učiteľa | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka024/09
| Komunikácia v škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka025/09
| Strach a škola | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka026/09
| Učiteľova individuálna koncepcia vyučovania | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka027/09
| Učiteľ a žiak v súčasnej škole | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka028/09
| Individuálna psychológia pre učiteľov | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| Sokolová |
PdF.KPg/M-VUZka029/12
| Tréning sociálnych zručností učiteľov | ! | 2 | 22sK | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka030/09
| Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka031/09
| Vzťah učiteľ-žiak z hľadiska rozvíjania tvorivosti | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka032/09
| IKT vo vzdelávaní zdravotne postihnutých | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka033/09
| Dejiny informatiky | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka034/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka035/09
| Bezpečnosť počítačovej učebni | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka036/09
| Seminár z komunikácie | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka037/09
| Prístupnosť elektronických dokumentov | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka038/09
| Kognitívna psychológia | | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka039/09
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka018/09
| Religionistika | | 2 | 2K | H | | Z |
| |
|
|
|
|
|
Blok -
výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PriF.KBo/N-mUBI-061-1/3844/00
| Morfogenéza a fylogenéza rastlín | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Mičieta |
PriF.GÚ/N-mGXX-011/13
| Ekológia prírodných organických látok | | 3 | 1C + 2P | H | 2 | Z |
| Urík, Matúš, Takáčová |
PriF.KZ/N-mBZO-156-1/4D59/00
| Aplikovaná bioštatistika | | 4 | 2P | H | 2 | Z |
| Degma |
PriF.KGe/N-mBUB-002/10
| Evolučná biológia | | 2 | 2P | H | 2 | L |
| Krajčovič, Dušinský |
PriF.KZ/N-mBZO-008-1/5767/00
| Dejiny biologických teórií | | 2 | 2P | H | 2 | L |
| Országhová |
Blok -
Výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/M-ANGka-33/09
| Odborný jazyk | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-37/11
| Elektronická literatúra | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-32/09
| Preklad odborných textov | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-37/11
| Elektronická literatúra | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-31/09
| Literárny preklad | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-34/09
| Vývin americkej demokracie | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-35/09
| Cvičenia z anglickej gramatiky II. | | 2 | 2C | H | 2 | L |
| Kostelníková |
PdF.KAJL/M-ANGka-36/09
| Praktický jazyk - konverzácia | ! | 3 | 2C | S | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-32/09
| Preklad odborných textov | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-35/09
| Cvičenia z anglickej gramatiky II. | | 2 | 2C | H | | Z |
| Kostelníková |
PdF.KAJL/M-ANGka-36/09
| Praktický jazyk - konverzácia | ! | 3 | 2C | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-31/09
| Literárny preklad | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-33/09
| Odborný jazyk | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/M-ANGka-34/09
| Vývin americkej demokracie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Výberové predmety |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | Z |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka049/09
| Zimné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZka040/09
| Filozofia výchovy | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka041/09
| Telesná a športová príprava 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka042/09
| Telesná a športová príprava 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka043/09
| Anglický jazyk 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka044/09
| Anglický jazyk 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka045/09
| Anglický jazyk 3 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka046/09
| Jazykový seminár 1 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka047/09
| Jazykový seminár 2 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZka048/09
| Telesná a športová príprava 3 | ! | 2 | 2K | H | 1 | L |
| Korvínová |
PdF.KPg/M-VUZka050/09
| Letné telovýchovné sústredenie | ! | 2 | 7dK | H | 1 | L |
| Korvínová |
Blok -
výberové predmety - Biológia |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PriF.KAn/N-mBAN-101/15
| Ekológia človeka | | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| Beňuš |
PriF.KAn/N-mUBI-031/15
| Biológia reprodukčného a postreprodukčného veku | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| Vorobeľová |
PriF.KBo/N-mBBG-121/15
| Huby Slovenska | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| Jančovičová |
PriF.KEk/N-mBEK-101/15
| Demekológia | | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| Beracko, Bulánková |
PriF.KGe/N-mBGE-102/15
| Molekulárna evolúcia | | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| Dušinský, Krajčovič |
PriF.KZ/N-mBZO-116/15
| Autekológia živočíchov | | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| Krumpál |
PriF.KŽFE/N-mBFE-105/15
| Princípy behaviorálnych procesov | | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| Kršková |
PriF.KAn/N-mBAN-106/15
| Etnická antropológia | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| Beňuš |
PriF.KBo/N-mBBG-109/15
| Prehľad vegetácie Slovenska | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| Černušáková, Mičieta |
PriF.KEk/N-mBEK-109/15
| Základy aplikovanej ekológie | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| Bulánková, Derka |
PriF.KEk/N-mBEK-114/15
| Exkurzia ekosystémy Zeme | | 4 | 4tE | H | 1 | L |
| Derka |
PriF.KEk/N-mUBI-029/15
| Ekológia | | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Kováč, Záhorská |
PriF.KZ/N-mBZO-127/15
| Zoocenológia | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| Holecová |
PriF.KAn/N-mBAN-117/15
| Klinická antropológia | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Neščáková, Siváková |
PriF.KEk/N-mBEK-119/15
| Biologické invázie | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Kováč, Záhorská |
PriF.KEk/N-mBEK-117/15
| Hydrozoogeografia a ekológia sladkovodných živočíchov | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Derka, Krno |
PriF.KEk/N-mBEK-120/15
| Behaviorálna ekológia | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Ambruš, Klembara |
PriF.KZ/N-mBZO-154/15
| Zoogeografia | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Holecová |
PriF.KŽFE/N-mBFE-101/15
| Fyziológia správania živočíchov | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| Košťál |
PriF.KAn/N-mBAN-124/15
| Športová antropológia | | 3 | 2P | H | 2 | L |
| Neščáková, Siváková |
Blok -
Výberové predmety - Geológia pre študentov od ak. r. 2015/2016 |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PriF.GÚ/N-mGCH-041/15
| Environmentálna analytická geochémia | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Bujdoš, Hagarová, Matúš, Urík, Miglierini |
PriF.GÚ/N-mGCH-043/15
| Vybrané kapitoly z environmentálnej analytickej geochémie | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Bujdoš, Hagarová, Matúš, Miglierini, Urík |
PriF.GÚ/N-mGXX-005/15
| Krajina a biodiverzita | | 4 | 1C + 3S | H | 1, 2 | Z |
| Littera, Matúš |
PriF.GÚ/N-mGXX-004/15
| Prírodné organické látky | | 3 | 3S | H | 1, 2 | Z |
| Urík, Takáčová, Matúš |
PriF.GÚ/N-mGXX-006/15
| Analytická geochémia | | 4 | 2C + 2S | H | 1, 2 | Z |
| Bujdoš, Hagarová, Kořenková, Matúš, Miglierini, Urík |
PriF.GÚ/N-mUBI-100/15
| Geomikrobiológia | | 4 | 1C + 2P | H | 1 | Z |
| Kolenčík, Mikušová, Urík, Krajčovič, Takáčová |
PriF.GÚ/N-mUGL-013/15
| Základy laboratórnej geológie | | 4 | 2C + 2S | H | 1 | Z |
| Bujdoš, Hagarová, Kořenková, Matúš, Urík |
PriF.GÚ/N-mGXX-003/15
| Fyzikálno-chemická charakterizácia biologických a geologických materiálov | | 4 | 2C + 2S | H | 1 | L |
| Bujdoš, Hagarová, Kořenková, Matúš, Miglierini, Urík |
PriF.GÚ/N-mGXX-007/15
| Biologické úpravnícke metódy v geológii | | 3 | 3S | H | 2 | Z |
| Kolenčík, Mikušová, Urík |
|
|
|
|
|