Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
48
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KHV/B-HU-de001/15
| Dejiny a teória hudby I | | 5 | 4P | S | 1 | Z |
| Šušková |
PdF.KHV/B-HU-de002/15
| Hudobná dielňa – hlasová a intonačná výchova I | | 4 | 3S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/B-HU-de003/15
| Dejiny a teória hudby II | | 5 | 4P | S | 1 | L | PdF.KHV/B-HU-de001/15
| Šuba, Zamborský, Pavlovičová |
PdF.KHV/B-HU-de004/15
| Hudobná dielňa – hlasová a intonačná výchova II | | 4 | 3S | S | 1 | L | PdF.KHV/B-HU-de002/15
| Šušková, Fornayová |
PdF.KHV/B-HU-de005/15
| Dejiny a teória hudby III | | 5 | 3P | S | 2 | Z | PdF.KHV/B-HU-de003/15
| Pavlovičová, Šuba |
PdF.KHV/B-HU-de006/15
| Hudobná pedagogika – hra na rytmickom nástroji | | 5 | 2C + 2P | S | 2 | Z | PdF.KHV/B-HU-de004/15
| Boroš, Zamborská |
PdF.KHV/B-HU-de007/15
| Metodika tvorby odborného textu | | 2 | 1S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KHV/B-HU-de008/15
| Hudobná pedagogika – hra na melodickom nástroji | | 5 | 2C + 2P | S | 2 | L | PdF.KHV/B-HU-de006/15
| Boroš |
PdF.KHV/B-HU-de009/15
| Dejiny a teória hudby IV | | 4 | 3P | S | 2 | L | PdF.KHV/B-HU-de005/15
| Šuba |
PdF.KHV/B-HU-de010/15
| Dejiny a teória hudby V | | 4 | 4P | S | 3 | Z | PdF.KHV/B-HU-de009/15
| Šuba |
PdF.KHV/B-HU-de011/15
| Didaktika hudby – hra na harmonickom nástroji | | 5 | 1C + 1P | S | 3 | Z | PdF.KHV/B-HU-de008/15
| Boroš, Tomašovič, Zamborská |
PdF.KHV/B-HU-de007/15
| Metodika tvorby odborného textu | | 2 | 1S | H | | L |
| |
Blok -
Povinné predmety (ka) - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
Min.
48
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SL-ka101/09
| Základy jazykovedy | | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| Dziviaková |
PdF.KSJL/B-SL-ka102/09
| Fonetika a fonológia | | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| Horváthová |
PdF.KSJL/B-SL-ka109/09
| Teória literatúry | | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka103/09
| Lexikológia | | 3 | 2P | S | 1 | L |
| Horváthová |
PdF.KSJL/B-SL-ka107/12
| Pravopisné princípy v slovenskom jazyku I | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka111/12
| Literárny realizmus | | 4 | 2P + 2S | S | 1 | L |
| Sliacky |
PdF.KSJL/B-SL-ka104/12
| Morfológia | | 4 | 3P | S | 2 | Z |
| Dziviaková |
PdF.KSJL/B-SL-ka110/09
| Literatúra pre deti a mládež | | 3 | 2P + 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka116/12
| Literatúra v rokoch 1918 - 1950 | | 4 | 2P + 2S | S | 2 | Z |
| Bátorová |
PdF.KSJL/B-SL-ka105/09
| Syntax | | 4 | 3P | S | 2 | L | PdF.KSJL/B-SL-ka104/12
| Dziviaková |
PdF.KSJL/B-SL-ka113/12
| Súčasná literatúra I | | 4 | 2P + 2S | S | 2 | L |
| Šrank |
PdF.KSJL/B-SL-ka115/09
| Svetová literatúra I | | 2 | 2PS | S | 2 | L |
| Faithová |
PdF.KSJL/B-SL-ka106/12
| Štylistika | | 4 | 3P | H | 3 | Z |
| Pavlovič |
PdF.KSJL/B-SL-ka108/09
| Základy jazykovej kultúry | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka114/12
| Súčasná literatúra II | | 4 | 2P + 2S | S | 3 | Z |
| Šrank |
PdF.KSJL/B-SL-ka115/09
| Svetová literatúra I | ! | 2 | 2PS | S | | Z |
| Faithová |
PdF.KSJL/B-SL-ka108/09
| Základy jazykovej kultúry | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka109/09
| Teória literatúry | ! | 3 | 2P | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka110/09
| Literatúra pre deti a mládež | ! | 3 | 2P + 2S | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
31
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Jursová Zacharová, Brunclíková, Groma |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Jursová Zacharová, Brunclíková, Groma |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
|
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
12
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KHV/B-HU-de012/15
| Zborový spev I | | 2 | 2S | H | 1 | Z | PdF.KHV/B-HU-de004/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de013/15
| Inštrumentálny ansámbel I | | 2 | 1C + 1S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/B-HU-de014/15
| Seminár k dejinám hudby I | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/B-HU-de015/15
| Základy hudobnej kompozície I | | 2 | 2CS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/B-HU-de016/15
| Vokálny ansámbel I | | 2 | 2CS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/B-HU-de017/15
| Zborový spev II | | 2 | 2S | H | 1 | L | PdF.KHV/B-HU-de012/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de018/15
| Inštrumentálny ansámbel II | | 2 | 1C + 1S | H | 1 | L | PdF.KHV/B-HU-de013/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de019/15
| Seminár k dejinám hudby II | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KHV/B-HU-de020/15
| Základy hudobnej kompozície II | | 2 | 2CS | H | 1 | L | PdF.KHV/B-HU-de015/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de021/15
| Vokálny ansámbel II | | 2 | 2CS | H | 1 | L | PdF.KHV/B-HU-de016/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de022/15
| Zborový spev III | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KHV/B-HU-de017/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de023/15
| Vedenie inštrumentálneho ansámblu | | 2 | 1C + 1S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KHV/B-HU-de024/15
| Seminár k dejinám hudby III | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KHV/B-HU-de025/15
| Hudobná kompozícia I | | 2 | 2CS | H | 2 | Z | PdF.KHV/B-HU-de020/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de026/15
| Vokálny ansámbel III | | 2 | 2CS | H | 2 | Z | PdF.KHV/B-HU-de021/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de027/15
| Zborový spev IV | | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KHV/B-HU-de022/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de028/15
| Komorná hra I | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KHV/B-HU-de029/15
| Seminár k dejinám hudby IV | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KHV/B-HU-de030/15
| Hudobná kompozícia II | | 2 | 2CS | H | 2 | L | PdF.KHV/B-HU-de025/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de031/15
| Vokálny ansámbel IV | | 2 | 2CS | H | 2 | L | PdF.KHV/B-HU-de026/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de032/15
| Zborový spev a základy dirigovania | | 2 | 2CS | H | 3 | Z | PdF.KHV/B-HU-de027/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de033/15
| Komorná hra II | | 2 | 2CS | H | 3 | Z | PdF.KHV/B-HU-de028/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de034/15
| Seminár k dejinám hudby V | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KHV/B-HU-de035/15
| Hudobná kompozícia III | | 2 | 2CS | H | 3 | Z | PdF.KHV/B-HU-de030/15
| |
PdF.KHV/B-HU-de036/15
| Vokálny ansámbel V | | 2 | 2CS | H | 3 | Z | PdF.KHV/B-HU-de031/15
| |
Blok -
Skupina B - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09
| Analýza básnického textu | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka222/09
| Analýza prozaického textu | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09
| Literárna moderna | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09
| Česká literatúra | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09
| Problémy postmoderny | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09
| Svetová literatúra II | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09
| Literárna moderna | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09
| Analýza básnického textu | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09
| Problémy postmoderny | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09
| Česká literatúra | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09
| Svetová literatúra II | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina A - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SL-ka211/09
| Jazykovedná analýza | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka212/09
| Spisovná výslovnosť | | 2 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka213/09
| Lexikálny rozbor | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka214/09
| Morfologický rozbor | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka215/09
| Syntaktická analýza | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka216/09
| Štylistický rozbor | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
17
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | ! | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
|