Blok -
získať min. 15 kreditov - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
Blok -
Skupina B - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09
| Analýza básnického textu | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka222/09
| Analýza prozaického textu | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09
| Literárna moderna | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09
| Česká literatúra | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09
| Problémy postmoderny | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09
| Svetová literatúra II | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09
| Literárna moderna | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09
| Analýza básnického textu | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09
| Problémy postmoderny | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09
| Česká literatúra | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09
| Svetová literatúra II | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina A - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SL-ka211/09
| Jazykovedná analýza | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka212/09
| Spisovná výslovnosť | | 2 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka213/09
| Lexikálny rozbor | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka214/09
| Morfologický rozbor | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka215/09
| Syntaktická analýza | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka216/09
| Štylistický rozbor | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
získať min. 14 kreditov |
Min.
14
Kreditov
|
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/B-FRAka190/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. | | 5 | 3C | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka160/10
| Základy praktickej štylistiky francúzskeho jazyka | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka040/10
| Základy latinčiny | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka050/10
| Teória literatúry | ! | 3 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka090/10
| Kultúra a civilizácia 2. | ! | 5 | 3S | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka140/10
| Práca s literárnym textom 1. | ! | 6 | 4S | H | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka200/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 4. | ! | 4 | 3C | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka220/10
| Cvičenia z lexikológie a frazeológie francúzskeho jazyka | ! | 6 | 4C | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka100/10
| Kultúra a civilizácia 3. | ! | 4 | 3S | S | 3 | Z |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/B-FRAka130/10
| Literatúra pre deti a mládež | ! | 4 | 3S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka150/10
| Práca s literárnym textom 2. | ! | 6 | 4S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka210/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 5. | | 5 | 3C | S | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka230/10
| Jazyková činnosť sprostredkovaná - preklad | ! | 5 | 3S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka070/10
| Manažment európskych vzdelávacích projektov | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka090/10
| Kultúra a civilizácia 2. | ! | 5 | 3S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka140/10
| Práca s literárnym textom 1. | | 6 | 4S | H | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka170/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. | ! | 4 | 3C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka180/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 2. | ! | 5 | 3C | S | | Z |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/B-FRAka200/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 4. | ! | 4 | 3C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka220/10
| Cvičenia z lexikológie a frazeológie francúzskeho jazyka | ! | 6 | 4C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka060/10
| Slovenský jazyk v praxi | ! | 3 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka100/10
| Kultúra a civilizácia 3. | | 4 | 3S | S | | L |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/B-FRAka130/10
| Literatúra pre deti a mládež | ! | 4 | 3S | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka150/10
| Práca s literárnym textom 2. | ! | 6 | 4S | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka160/10
| Základy praktickej štylistiky francúzskeho jazyka | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka170/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. | ! | 4 | 3C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka180/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 2. | | 5 | 3C | S | | L |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/B-FRAka190/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. | ! | 5 | 3C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka210/10
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 5. | ! | 5 | 3C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAka230/10
| Jazyková činnosť sprostredkovaná - preklad | ! | 5 | 3S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka040/10
| Základy latinčiny | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka050/10
| Teória literatúry | ! | 3 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka060/10
| Slovenský jazyk v praxi | ! | 3 | 2C | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka070/10
| Manažment európskych vzdelávacích projektov | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - denné štúdium |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/B-FRAde170/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. | | 4 | 3C | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde180/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 2. | | 5 | 3C | S | 1 | L |
| Bírová, Nocquet |
PdF.KRoJL/B-ROMde060/14
| Slovenský jazyk v praxi | ! | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde160/14
| Základy praktickej štylistiky francúzskeho jazyka | ! | 3 | 2CS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde190/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. | | 5 | 3C | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde040/14
| Základy latinčiny | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde050/14
| Teória literatúry | ! | 3 | 2PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde090/14
| Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 2. | ! | 5 | 3S | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde140/14
| Práca s literárnym textom 1. | ! | 6 | 4S | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde200/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 4. | ! | 4 | 3C | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde100/14
| Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 3. | ! | 4 | 3S | S | 3 | Z |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/B-FRAde220/14
| Cvičenia z lexikológie a frazeológie francúzskeho jazyka | ! | 6 | 4C | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde130/14
| Literatrúra pre deti a mládež | ! | 4 | 3S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde150/14
| Práca s literárnym textom 2. | ! | 6 | 4S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde210/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 5. | ! | 5 | 3C | S | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde230/14
| Jazyková činnosť sprostredkovaná - preklad | ! | 5 | 3C | S | 3 | Z |
| Brtko |
PdF.KRoJL/B-ROMde070/14
| Manažment európskych vzdelávacích projektov | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde090/14
| Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 2. | ! | 5 | 3S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde140/14
| Práca s literárnym textom 1. | | 6 | 4S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde180/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 2. | ! | 5 | 3C | S | | Z |
| Bírová, Nocquet |
PdF.KRoJL/B-FRAde200/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 4. | ! | 4 | 3C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde220/14
| Cvičenia z lexikológie a frazeológie francúzskeho jazyka | ! | 6 | 4C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde060/14
| Slovenský jazyk v praxi | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde100/14
| Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 3. | | 4 | 3S | S | | L |
| Nocquet |
PdF.KRoJL/B-FRAde130/14
| Literatrúra pre deti a mládež | ! | 4 | 3S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde150/14
| Práca s literárnym textom 2. | ! | 6 | 4S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde160/14
| Základy praktickej štylistiky francúzskeho jazyka | ! | 3 | 2CS | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde170/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. | ! | 4 | 3C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde190/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. | ! | 5 | 3C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde210/14
| Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 5. | ! | 5 | 3C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-FRAde230/14
| Jazyková činnosť sprostredkovaná - preklad | | 5 | 3C | S | | L |
| Brtko |
PdF.KRoJL/B-ROMde040/14
| Základy latinčiny | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde050/14
| Teória literatúry | ! | 3 | 2PS | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMde070/14
| Manažment európskych vzdelávacích projektov | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
|