Blok -
získať min. 15 kreditov (blok pre uč. psychológie) - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
študenti programu Učiteľstvo psychológie v kombinácii si nezapisujú predmety B-VUZka031 Sociálna psychológia a B-VUZka032 Patopsychológia
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
Blok -
získať min. 21 kreditov |
Min.
21
Kreditov
|
predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYka015/09
| Filozofické koncepcie človeka | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka016/09
| Filozofia výchovy | ! | 3 | 2PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka021/09
| Techniky komunikácie | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYka017/09
| Etická propedeutika | ! | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Vargová |
PdF.KPsPp/B-PSYka019/09
| Základy sociológie | | 2 | 1P | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka021/09
| Techniky komunikácie | | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYka022/09
| Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie | | 3 | 2P | H | 2 | L |
| Kováčová |
PdF.KPsPp/B-PSYka018/09
| Sociálna patológia | | 2 | 2PS | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYka006/09
| Smetanová |
PdF.KPsPp/B-PSYka020/09
| Základy psychiatrie | | 3 | 2P | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYka010/09
| Vrabcová |
PdF.KPsPp/B-PSYka023/09
| Výchova hrou | ! | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| Rapošová |
PdF.KPsPp/B-PSYka024/09
| Základy arteterapie | | 2 | 2P | H | 3 | Z |
| Šicková |
PdF.KPsPp/B-PSYka025/09
| Základy biblioterapie | | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka026/09
| Základy ergoterapie | ! | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka027/09
| Základy dramatoterapie | ! | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| Majzlanová |
PdF.KPsPp/B-PSYka028/09
| Základy psychomotorickej terapie | | 2 | 2CP | H | 3 | Z |
| Fábry Lucká |
PdF.KPsPp/B-PSYka018/09
| Sociálna patológia | | 2 | 2PS | H | 3 | L | PdF.KPsPp/B-PSYka006/09
| Smetanová |
PdF.KPsPp/B-PSYka023/09
| Výchova hrou | | 2 | 2PS | H | 3 | L |
| Rapošová |
PdF.KPsPp/B-PSYka024/09
| Základy arteterapie | | 2 | 2P | H | 3 | L |
| Šicková |
PdF.KPsPp/B-PSYka025/09
| Základy biblioterapie | ! | 2 | 2PS | H | 3 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka022/09
| Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie | ! | 3 | 2P | H | | Z |
| Kováčová |
PdF.KPsPp/B-PSYka019/09
| Základy sociológie | ! | 2 | 1P | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka017/09
| Etická propedeutika | | 3 | 2P | H | | L |
| Vargová |
PdF.KPsPp/B-PSYka027/09
| Základy dramatoterapie | | 2 | 2PS | H | | L |
| Majzlanová |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - získať min. 13 kreditov - denné štúdium |
Min.
13
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYde016/14
| Filozofické koncepcie človeka | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde031/14
| Základy sociológie | | 3 | 2PS | H | 1 | Z |
| Minarovičová |
PdF.KPsPp/B-PSYde017/14
| Filozofia výchovy | ! | 3 | 2PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde018/14
| Etická propedeutika | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| Vargová |
PdF.KPsPp/B-PSYde021/14
| Techniky komunikácie | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYde021/14
| Techniky komunikácie | | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYde022/14
| Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie | | 3 | 2P | H | 2 | L |
| Kováčová |
PdF.KPsPp/B-PSYde019/14
| Sociálna patológia | ! | 3 | 2PS | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde006/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde020/14
| Základy psychiatrie | ! | 3 | 2P | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYde011/14
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde023/14
| Základy arteterapie | | 2 | 2P | H | 3 | Z |
| Šicková |
PdF.KPsPp/B-PSYde024/14
| Základy biblioterapie | | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| Lištiaková |
PdF.KPsPp/B-PSYde026/14
| Základy psychomotorickej terapie | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde028/14
| Výchova hrou | ! | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYde025/14
| Základy dramatoterapie | | 2 | 2PS | H | 3 | L |
| Majzlanová |
PdF.KPsPp/B-PSYde027/14
| Základy ergoterapie | ! | 2 | 2PS | H | 3 | L |
| |
Blok -
Skupina B - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09
| Analýza básnického textu | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka222/09
| Analýza prozaického textu | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09
| Literárna moderna | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09
| Česká literatúra | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09
| Problémy postmoderny | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09
| Svetová literatúra II | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09
| Literárna moderna | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09
| Analýza básnického textu | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09
| Problémy postmoderny | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09
| Česká literatúra | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09
| Svetová literatúra II | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina A - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/B-SL-ka211/09
| Jazykovedná analýza | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka212/09
| Spisovná výslovnosť | | 2 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka213/09
| Lexikálny rozbor | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka214/09
| Morfologický rozbor | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka215/09
| Syntaktická analýza | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/B-SL-ka216/09
| Štylistický rozbor | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
|