Blok -
Skupina A (lingvistika) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-14/09
| Prehľad vývoja anglického jazyka | | 2 | 1S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-15/09
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 3P | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-16/09
| Teória prekladu a tlmočenia | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-17/09
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-14/09
| Prehľad vývoja anglického jazyka | | 2 | 1S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-15/09
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 3P | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-16/09
| Teória prekladu a tlmočenia | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-17/09
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina B (literatúra) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-19/09
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 4 | 3S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-18/09
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-20/09
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-21/09
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-18/09
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-20/09
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-21/09
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-19/09
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 4 | 3S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina C (didaktika) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-23/09
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2C | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-22/09
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | | 3 | 2S | S | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-24/09
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | 3 | Z |
| Luna |
PdF.KAJL/B-ANGka-23/09
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-22/09
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | ! | 3 | 2S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-24/09
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | | L |
| Luna |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina D (reálie) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Min.
3
Kredity
|
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-26/09
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-25/09
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-27/09
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-28/09
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-26/09
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-27/09
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-28/09
| Interkultúrna komunikácia | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-25/09
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-31/09
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - písanie | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - písanie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-31/09
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
získať min. 15 kreditov (blok pre uč. psychológie) - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
študenti programu Učiteľstvo psychológie v kombinácii si nezapisujú predmety B-VUZka031 Sociálna psychológia a B-VUZka032 Patopsychológia
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
Blok -
získať min. 21 kreditov |
Min.
21
Kreditov
|
predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/B-PSYka015/09
| Filozofické koncepcie človeka | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka016/09
| Filozofia výchovy | ! | 3 | 2PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka021/09
| Techniky komunikácie | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYka017/09
| Etická propedeutika | ! | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Vargová |
PdF.KPsPp/B-PSYka019/09
| Základy sociológie | | 2 | 1P | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka021/09
| Techniky komunikácie | | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Brunclíková |
PdF.KPsPp/B-PSYka022/09
| Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie | | 3 | 2P | H | 2 | L |
| Kováčová |
PdF.KPsPp/B-PSYka018/09
| Sociálna patológia | | 2 | 2PS | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYka006/09
| Smetanová |
PdF.KPsPp/B-PSYka020/09
| Základy psychiatrie | | 3 | 2P | H | 3 | Z | PdF.KPsPp/B-PSYka010/09
| Vrabcová |
PdF.KPsPp/B-PSYka023/09
| Výchova hrou | ! | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| Rapošová |
PdF.KPsPp/B-PSYka024/09
| Základy arteterapie | | 2 | 2P | H | 3 | Z |
| Šicková |
PdF.KPsPp/B-PSYka025/09
| Základy biblioterapie | | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka026/09
| Základy ergoterapie | ! | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka027/09
| Základy dramatoterapie | ! | 2 | 2PS | H | 3 | Z |
| Majzlanová |
PdF.KPsPp/B-PSYka028/09
| Základy psychomotorickej terapie | | 2 | 2CP | H | 3 | Z |
| Fábry Lucká |
PdF.KPsPp/B-PSYka018/09
| Sociálna patológia | | 2 | 2PS | H | 3 | L | PdF.KPsPp/B-PSYka006/09
| Smetanová |
PdF.KPsPp/B-PSYka023/09
| Výchova hrou | | 2 | 2PS | H | 3 | L |
| Rapošová |
PdF.KPsPp/B-PSYka024/09
| Základy arteterapie | | 2 | 2P | H | 3 | L |
| Šicková |
PdF.KPsPp/B-PSYka025/09
| Základy biblioterapie | ! | 2 | 2PS | H | 3 | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka022/09
| Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie | ! | 3 | 2P | H | | Z |
| Kováčová |
PdF.KPsPp/B-PSYka019/09
| Základy sociológie | ! | 2 | 1P | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/B-PSYka017/09
| Etická propedeutika | | 3 | 2P | H | | L |
| Vargová |
PdF.KPsPp/B-PSYka027/09
| Základy dramatoterapie | | 2 | 2PS | H | | L |
| Majzlanová |
|