Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
43
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de001/15
| Dejiny výtvarného umenia 1 | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/B-VU-de004/15
| Modelovanie | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Drahoš, Selingerová |
PdF.KVV/B-VU-de003/15
| Základy kresby | | 3 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de002/15
| Dejiny výtvarného umenia 2 | | 4 | 3PS | S | 1 | L | PdF.KVV/B-VU-de001/15
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/B-VU-de005/15
| Základy grafiky | | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| Činovský, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de012/15
| Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine | | 3 | 39sSu | H | 1, 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de003/15
| Drahoš, Selingerová, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de006/15
| Základy maľby | | 3 | 3S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de007/15
| Fotografické techniky | | 4 | 3S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de011/15
| Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de009/15
| Didaktika výtvarnej výchovy 1 | ! | 4 | 1X + 2PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de008/15
| Základy vizuálnej kominikácie | | 4 | 3PS | S | 2 | L |
| Sládek |
PdF.KVV/B-VU-de010/15
| Didaktika výtvarnej výchovy 2 | | 4 | 1X + 2PS | S | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de009/15
| Valachová |
Blok -
platnosť od AR 12/13 - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
45
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika I. | | 3 | 2K | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka002/09
| Svetové dejiny školstva a pedagogiky | | 3 | 2K | S | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka003/09
| Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky | | 3 | 2K | S | 1 | L | PdF.KPg/B-PEDka002/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka004/12
| Teória výchovy | ! | 3 | 2K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka005/12
| Všeobecná didaktika | | 5 | 3K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka006/12
| Komunikačné kompetencie učiteľa | ! | 4 | 3K | S | 1, 2 | L | PdF.KPg/B-VUZka005/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka007/12
| Pedagogika voľného času pre edukátorov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka008/09
| Sociálna pedagogika | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka011/12
| Školský systém, škola a školská legislatíva | ! | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka012/12
| Využitie IKT vo vyučovacom procese | ! | 3 | 3C | H | 1, 2 | L | PdF.KPg/B-VUZka008/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka003/09
| Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky | ! | 3 | 2K | S | 2 | Z | PdF.KPg/B-PEDka002/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka004/12
| Teória výchovy | | 3 | 2K | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka005/12
| Všeobecná didaktika | ! | 5 | 3K | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka006/12
| Komunikačné kompetencie učiteľa | | 4 | 3K | S | 2 | Z | PdF.KPg/B-VUZka005/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka007/12
| Pedagogika voľného času pre edukátorov | | 3 | 2K | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka008/09
| Sociálna pedagogika | | 3 | 2K | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka009/09
| Pedagogika dospelých | | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka011/12
| Školský systém, škola a školská legislatíva | | 3 | 2K | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka012/12
| Využitie IKT vo vyučovacom procese | | 3 | 3C | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka008/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka013/09
| Výchovné poradenstvo | | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka014/09
| Teória a prax rodinnej výchovy | ! | 3 | 2K | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka009/09
| Pedagogika dospelých | ! | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka010/12
| Metodológia pedagogického výskumu | | 3 | 3K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-VUZka007/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka013/09
| Výchovné poradenstvo | ! | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka014/09
| Teória a prax rodinnej výchovy | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka010/12
| Metodológia pedagogického výskumu | ! | 3 | 3K | H | 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka007/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka001/09
| Všeobecná pedagogika I. | ! | 3 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka002/09
| Svetové dejiny školstva a pedagogiky | ! | 3 | 2K | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
20
Kreditov
|
Študenti uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Teoretické základy výchovy, Všeobecná didaktika a Školský manažment. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Jursová Zacharová, Brunclíková, Groma |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Jursová Zacharová, Brunclíková, Groma |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
|
Blok -
Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
8
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de015/15
| Reflexívny didaktický seminár | | 2 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de013/15
| Kontexty vizuálneho umenia | | 3 | 3S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KVV/B-VU-de015/15
| Reflexívny didaktický seminár | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KVV/B-VU-de016/15
| Základy arteterapie | | 2 | 2PS | H | 2, 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de003/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de014/15
| Pedagogika výtvarného umenia | | 3 | 3S | H | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de009/15
| |
Blok -
Skupina B - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
9
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de017/15
| Kresba | | 3 | 3PS | H | 1, 2 | L |
| Kráľ, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de018/15
| Základy keramiky | | 3 | 3S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KVV/B-VU-de004/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de019/15
| Grafika | | 3 | 3S | H | 2, 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de005/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de020/15
| Maľba | | 3 | 3PS | H | 2, 3 | L | PdF.KVV/B-VU-de006/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de021/15
| Fotografia | | 3 | 3S | H | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de007/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de022/15
| Grafický dizajn | | 3 | 3S | H | 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de008/15
| |
Blok -
platnosť od AR 12/13 - B skupina: získať min. 9 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
9
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | | 3 | 2K | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | | 3 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
Blok -
platnosť od AR 12/13 - A skupina: získať min. 4 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
17
Kreditov
|
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Dejiny pedagogiky, Pedagogika voľného času, Rodinná výchova a Konštruktivizmus v edukácii.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | ! | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
|