Blok -
platnosť od AR 12/13 - A skupina: získať min. 4 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
Blok -
platnosť od AR 12/13 - B skupina: získať min. 9 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
9
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | | 3 | 2K | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | | 3 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
Blok -
Skupina A - filozofické kurzy - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KEOV/B-OB-ka16/09
| Sociálna filozofia | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka18/09
| Textový seminár k Filozofii III. | ! | 3 | 2S | H | | Z | PdF.KEOV/B-OB-ka03/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka19/09
| Textový seminár k Dejinám morálnej filozofie | ! | 3 | 2S | H | | Z | PdF.KEOV/B-OB-ka04/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka15/09
| Situačná etika | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KEOV/B-OB-ka04/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka17/09
| Textový seminár k Filozofii II. | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KEOV/B-OB-ka02/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka19/09
| Textový seminár k Dejinám morálnej filozofie | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KEOV/B-OB-ka04/09
| |
Blok -
Skupina B - politicko-právne kurzy - získať min.3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KEOV/B-OB-ka20/09
| Historické kontexty občianstva | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka22/09
| Základy štátneho práva | ! | 3 | 2S | H | | Z | PdF.KEOV/B-OB-ka13/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka23/09
| Teória demokracie | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka20/09
| Historické kontexty občianstva | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka21/09
| Základy občianskeho práva | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KEOV/B-OB-ka13/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka22/09
| Základy štátneho práva | | 3 | 2S | H | | L | PdF.KEOV/B-OB-ka13/09
| |
Blok -
Skupina C - kultúrno-historické kurzy - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KEOV/B-OB-ka25/09
| Osobný a spoločenský ideál | ! | 3 | 2K | H | | Z | PdF.KEOV/B-OB-ka07/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka26/09
| Sociokultúrne diferenciácie | ! | 3 | 2P | H | | Z |
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka27/09
| Spoločnosť a náboženstvá | | 3 | 2P | H | | Z | PdF.KEOV/B-OB-ka10/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka24/09
| Kultúrna propedeutika | | 3 | 2K | H | | L |
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka25/09
| Osobný a spoločenský ideál | ! | 3 | 2K | H | | L | PdF.KEOV/B-OB-ka07/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka26/09
| Sociokultúrne diferenciácie | ! | 3 | 2P | H | | L |
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka27/09
| Spoločnosť a náboženstvá | ! | 3 | 2P | H | | L | PdF.KEOV/B-OB-ka10/09
| |
Blok -
Skupina D - pedagogické kurzy - získať min. 3 kredity |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KEOV/B-OB-ka31/09
| Základy školskej sexuálnej výchovy | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka28/09
| Hodnoty a výchova | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KEOV/B-OB-ka02/09
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka29/11
| Komunikačné zručnosti učiteľa | ! | 3 | 18sC | H | | L | PdF.KEOV/B-OB-ka14/12
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka30/09
| Rodové aspekty vzdelávania a výchovy | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KEOV/B-OB-ka31/09
| Základy školskej sexuálnej výchovy | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
získať min. 15 kreditov (blok pre uč. pedagogiky) - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
študenti programu Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii si nezapisujú predmety B-VUZka024 Pedagogika voľného času a B-VUZka030 Rodinná výchova
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
|