Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
43
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de001/15
| Dejiny výtvarného umenia 1 | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/B-VU-de004/15
| Modelovanie | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Drahoš, Selingerová |
PdF.KVV/B-VU-de003/15
| Základy kresby | | 3 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de002/15
| Dejiny výtvarného umenia 2 | | 4 | 3PS | S | 1 | L | PdF.KVV/B-VU-de001/15
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/B-VU-de005/15
| Základy grafiky | | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| Činovský, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de012/15
| Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine | | 3 | 39sSu | H | 1, 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de003/15
| Drahoš, Selingerová, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de006/15
| Základy maľby | | 3 | 3S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de007/15
| Fotografické techniky | | 4 | 3S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de011/15
| Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de009/15
| Didaktika výtvarnej výchovy 1 | ! | 4 | 1X + 2PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de008/15
| Základy vizuálnej kominikácie | | 4 | 3PS | S | 2 | L |
| Sládek |
PdF.KVV/B-VU-de010/15
| Didaktika výtvarnej výchovy 2 | | 4 | 1X + 2PS | S | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de009/15
| Valachová |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
45
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde101/14
| Úvod do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Ďurčo |
PdF.KNJL/B-NEMde102/14
| Jazykový seminár I | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde103/14
| Úvod do teórie nemeckej literatúry | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Mikuláš |
PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| Nemecká morfológia | | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| Ďurčo |
PdF.KNJL/B-NEMde302/14
| Nemecká literatúra 18. storočia | | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| Šimon |
PdF.KNJL/B-NEMde303/14
| Seminár z nemeckej literatúry 18. storočia | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde304/14
| Základy didaktiky jazykov | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Kolečáni Lenčová |
PdF.KNJL/B-NEMde401/14
| Nemecká syntax | | 4 | 2P | S | 2 | L | PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| Vajičková |
PdF.KNJL/B-NEMde402/14
| Nemecká literatúra 19. storočia | | 4 | 2P | S | 2 | L | PdF.KNJL/B-NEMde302/14
| Šimon |
PdF.KNJL/B-NEMde403/14
| Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia | | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KNJL/B-NEMde303/14
| |
PdF.KNJL/B-NEMde404/14
| Didaktika nemeckého jazyka a literatúry IA | | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KNJL/B-NEMde304/14
| |
PdF.KNJL/B-NEMde501/14
| Nemecká lexikológia | | 4 | 2P | S | 3 | Z | PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| Vajičková |
PdF.KNJL/B-NEMde502/14
| Nemecká literatúra pre deti a mládež | | 4 | 2P | S | 3 | Z |
| Mikuláš, Mikulášová |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
31
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Jursová Zacharová, Brunclíková, Groma |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Jursová Zacharová, Brunclíková, Groma |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
|
Blok -
Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
8
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de015/15
| Reflexívny didaktický seminár | | 2 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de013/15
| Kontexty vizuálneho umenia | | 3 | 3S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KVV/B-VU-de015/15
| Reflexívny didaktický seminár | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KVV/B-VU-de016/15
| Základy arteterapie | | 2 | 2PS | H | 2, 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de003/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de014/15
| Pedagogika výtvarného umenia | | 3 | 3S | H | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de009/15
| |
Blok -
Skupina B - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
9
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de017/15
| Kresba | | 3 | 3PS | H | 1, 2 | L |
| Kráľ, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de018/15
| Základy keramiky | | 3 | 3S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KVV/B-VU-de004/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de019/15
| Grafika | | 3 | 3S | H | 2, 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de005/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de020/15
| Maľba | | 3 | 3PS | H | 2, 3 | L | PdF.KVV/B-VU-de006/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de021/15
| Fotografia | | 3 | 3S | H | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de007/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de022/15
| Grafický dizajn | | 3 | 3S | H | 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de008/15
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina A získať min. 6 kreditov - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde111/14
| Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde112/14
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | | 3 | 2C | H | 1 | Z |
| Kerschbaumer, Gergel |
PdF.KNJL/B-NEMde211/14
| Seminár z nemeckej fonetiky | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| Tomášková |
PdF.KNJL/B-NEMde311/14
| Seminár z nemeckej morfológie | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde411/14
| Seminár z nemeckej syntaxe | | 3 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde511/14
| Seminár z nemeckej lexikológie | | 3 | 2S | S | 3 | Z | PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| |
PdF.KNJL/B-NEMde512/14
| Základy lexikografie | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina C získať min. 3 kredity - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde214/14
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde215/14
| Staršia nemecká literatúra | | 3 | 2P | S | 1 | L |
| Mikuláš, Borovská |
PdF.KNJL/B-NEMde421/14
| Preklad administratívnych textov | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde514/14
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| Mikuláš, Mikulášová |
PdF.KNJL/B-NEMde214/14
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina B získať min. 6 kreditov - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde212/14
| Jazykový seminár II | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde213/14
| Reálie Nemecka | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde312/14
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde412/14
| Jazykový seminár (pravopis) | | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde413/14
| Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska | | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde513/14
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde213/14
| Reálie Nemecka | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
17
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | ! | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
|