Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
43
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de001/15
| Dejiny výtvarného umenia 1 | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/B-VU-de004/15
| Modelovanie | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Drahoš, Selingerová |
PdF.KVV/B-VU-de003/15
| Základy kresby | | 3 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de002/15
| Dejiny výtvarného umenia 2 | | 4 | 3PS | S | 1 | L | PdF.KVV/B-VU-de001/15
| Syrová, Moza |
PdF.KVV/B-VU-de005/15
| Základy grafiky | | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| Činovský, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de012/15
| Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine | | 3 | 39sSu | H | 1, 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de003/15
| Drahoš, Selingerová, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de006/15
| Základy maľby | | 3 | 3S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de007/15
| Fotografické techniky | | 4 | 3S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de011/15
| Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de009/15
| Didaktika výtvarnej výchovy 1 | ! | 4 | 1X + 2PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de008/15
| Základy vizuálnej kominikácie | | 4 | 3PS | S | 2 | L |
| Sládek |
PdF.KVV/B-VU-de010/15
| Didaktika výtvarnej výchovy 2 | | 4 | 1X + 2PS | S | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de009/15
| Valachová |
Blok -
Povinné predmety (ka) |
Min.
43
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/B-ESPka010/10
| Jazykový systém 1. | | 6 | 2C + 2P | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka060/10
| Jazyková činnosť receptívna v interakcii - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka010/10
| Úvod do štúdia jazykov | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka020/10
| Jazykový systém 2. | | 6 | 2C + 2P | S | 1 | L |
| Medveczká |
PdF.KRoJL/B-ESPka030/10
| Základy didaktiky jazykov | | 6 | 4P | H | 1 | L |
| Bírová |
PdF.KRoJL/B-ESPka070/10
| Jazyková činnosť receptívna v interakcii - posluch s porozumením | | 3 | 2S | S | 1 | L |
| Gómez-Pablos Calvo |
PdF.KRoJL/B-ESPka050/10
| Jazyková činnosť produktívna v interakcii - písomný prejav | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka080/10
| Kultúra a civilizácia 1. | ! | 4 | 3P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka020/10
| Informačné technológie vo vyučovaní CJ | | 6 | 2C + 2P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka040/10
| Jazyková činnosť produktívna v interakcii - ústny prejav | | 3 | 2S | S | 2 | L |
| Gómez-Pablos Calvo |
PdF.KRoJL/B-ESPka020/10
| Jazykový systém 2. | ! | 6 | 2C + 2P | S | | Z |
| Medveczká |
PdF.KRoJL/B-ESPka030/10
| Základy didaktiky jazykov | ! | 6 | 4P | H | | Z |
| Bírová |
PdF.KRoJL/B-ESPka040/10
| Jazyková činnosť produktívna v interakcii - ústny prejav | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| Gómez-Pablos Calvo |
PdF.KRoJL/B-ESPka070/10
| Jazyková činnosť receptívna v interakcii - posluch s porozumením | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| Gómez-Pablos Calvo |
PdF.KRoJL/B-ESPka010/10
| Jazykový systém 1. | ! | 6 | 2C + 2P | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka050/10
| Jazyková činnosť produktívna v interakcii - písomný prejav | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka060/10
| Jazyková činnosť receptívna v interakcii - čítanie s porozumením | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka080/10
| Kultúra a civilizácia 1. | | 4 | 3P | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka010/10
| Úvod do štúdia jazykov | ! | 3 | 2P | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka020/10
| Informačné technológie vo vyučovaní CJ | ! | 6 | 2C + 2P | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
31
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Jursová Zacharová, Brunclíková, Groma |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | Z |
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde001/15
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2PS | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde002/15
| Digitálne technológie 1 | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Psychológia pre učiteľov 1 | | 4 | 4PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Jursová Zacharová, Brunclíková, Groma |
PdF.KPg/B-VUZde004/15
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde005/15
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde006/15
| Školský manažment | | 4 | 3PS | S | 1, 2, 3 | L |
| Pisoňová, Nagyová, Obdržálek |
PdF.KPg/B-VUZde009/15
| Pedagogická prax 1 (A) | | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde007/15
| Psychológia pre učiteľov 2 | | 4 | 4PS | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| Sokolová |
PdF.KPg/B-VUZde010/15
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde008/15
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
|
Blok -
Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
8
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de015/15
| Reflexívny didaktický seminár | | 2 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KVV/B-VU-de013/15
| Kontexty vizuálneho umenia | | 3 | 3S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KVV/B-VU-de015/15
| Reflexívny didaktický seminár | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KVV/B-VU-de016/15
| Základy arteterapie | | 2 | 2PS | H | 2, 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de003/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de014/15
| Pedagogika výtvarného umenia | | 3 | 3S | H | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de009/15
| |
Blok -
Skupina B - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
9
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/B-VU-de017/15
| Kresba | | 3 | 3PS | H | 1, 2 | L |
| Kráľ, Ševčovič |
PdF.KVV/B-VU-de018/15
| Základy keramiky | | 3 | 3S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KVV/B-VU-de004/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de019/15
| Grafika | | 3 | 3S | H | 2, 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de005/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de020/15
| Maľba | | 3 | 3PS | H | 2, 3 | L | PdF.KVV/B-VU-de006/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de021/15
| Fotografia | | 3 | 3S | H | 2 | L | PdF.KVV/B-VU-de007/15
| |
PdF.KVV/B-VU-de022/15
| Grafický dizajn | | 3 | 3S | H | 3 | Z | PdF.KVV/B-VU-de008/15
| |
Blok -
získať minimálne 14 kreditov |
Min.
14
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KRoJL/B-ESPka180/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. | ! | 5 | 3C | S | 1 | Z |
| Perďochová |
PdF.KRoJL/B-ESPka170/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. | ! | 4 | 3C | S | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka060/10
| Slovenský jazyk v praxi | ! | 3 | 2C | H | 1 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka160/10
| Základy praktickej štylistiky španielskeho jazyka | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka190/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. | | 5 | 3C | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka040/10
| Základy latinčiny | ! | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka050/10
| Teória literatúry | ! | 3 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka090/10
| Kultúra a civilizácia 2. | ! | 5 | 3S | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka140/10
| Práca s literárnym textom 1. | ! | 6 | 4S | H | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka200/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. | ! | 4 | 3C | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka220/10
| Cvičenia z lexikológie a frazeológie španielskeho jazyka | ! | 6 | 4C | S | 2 | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka100/10
| Kultúra a civilizácia 3. | ! | 4 | 3S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka130/10
| Literatúra pre deti a mládež | ! | 4 | 3S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka150/10
| Práca s literárnym textom 2. | ! | 6 | 4S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka210/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. | | 5 | 3C | S | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka230/10
| Jazyková činnosť sprostredkovaná - preklad | ! | 5 | 3S | S | 3 | Z |
| Perďochová |
PdF.KRoJL/B-ROMka070/10
| Manažment európskych vzdelávacích projektov | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka090/10
| Kultúra a civilizácia 2. | ! | 5 | 3S | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka140/10
| Práca s literárnym textom 1. | | 6 | 4S | H | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka170/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. | | 4 | 3C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka200/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. | ! | 4 | 3C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka220/10
| Cvičenia z lexikológie a frazeológie španielskeho jazyka | | 6 | 4C | S | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka060/10
| Slovenský jazyk v praxi | ! | 3 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka100/10
| Kultúra a civilizácia 3. | ! | 4 | 3S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka130/10
| Literatúra pre deti a mládež | ! | 4 | 3S | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka150/10
| Práca s literárnym textom 2. | | 6 | 4S | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka160/10
| Základy praktickej štylistiky španielskeho jazyka | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka180/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. | | 5 | 3C | S | | L |
| Perďochová |
PdF.KRoJL/B-ESPka190/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. | ! | 5 | 3C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka210/10
| Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. | ! | 5 | 3C | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ESPka230/10
| Jazyková činnosť sprostredkovaná - preklad | | 5 | 3S | S | | L |
| Perďochová |
PdF.KRoJL/B-ROMka040/10
| Základy latinčiny | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka050/10
| Teória literatúry | ! | 3 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KRoJL/B-ROMka070/10
| Manažment európskych vzdelávacích projektov | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
17
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | Z |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde012/15
| Digitálne technológie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde014/15
| Dejiny filozofie 1 | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde015/15
| Dejiny filozofie 2 | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde016/15
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde017/15
| Úvod do rodových štúdií | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde018/15
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde019/15
| Sociálna psychológia pre učiteľov | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde020/15
| Patopsychológia pre učiteľov | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde021/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L | PdF.KPg/B-VUZde003/15
| |
PdF.KPg/B-VUZde022/15
| Dejiny pedagogiky | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde023/15
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZde024/15
| Rodinná výchova | | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde025/15
| Konštruktivizmus v edukácii | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde026/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 | ! | 2 | 24sC | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde027/15
| Prevencia drogových závislostí | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde028/15
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde030/15
| Environmentálna výchova | | 3 | 2P | H | 1, 2, 3 | L |
| Majzlan |
PdF.KPg/B-VUZde029/15
| Základy prvej pomoci | ! | 2 | 2C | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZde013/15
| Digitálne technológie 3 | ! | 3 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
|