Blok -
platnosť od AR 12/13 - A skupina: získať min. 4 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | ! | 3 | 2K | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
PdF.KPg/B-PEDka017/12
| Výchova k tolerancii | ! | 2 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka018/12
| Sociálno-pedagogický výcvik I. | | 2 | 20sC | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka025/09
| Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa | | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka015/12
| Sociálna determinácia výchovy | | 2 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka004/12
| |
Blok -
platnosť od AR 12/13 - B skupina: získať min. 9 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
Min.
9
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | ! | 3 | 2K | S | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
PdF.KPg/B-PEDka019/09
| Metódy efektívneho učenia sa | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka020/12
| Didaktická multimediálna technika | | 3 | 2K | S | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka023/12
| Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. | | 3 | 2K | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-PEDka028/12
| Základy pedeutológie | | 3 | 2K | H | 2 | L | PdF.KPg/B-PEDka001/09
| |
Blok -
Skupina A (lingvistika) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-14/09
| Prehľad vývoja anglického jazyka | | 2 | 1S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-15/09
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 3P | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-16/09
| Teória prekladu a tlmočenia | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-17/09
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-14/09
| Prehľad vývoja anglického jazyka | | 2 | 1S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-15/09
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 3P | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-16/09
| Teória prekladu a tlmočenia | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-17/09
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina B (literatúra) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-19/09
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 4 | 3S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-18/09
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-20/09
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-21/09
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-18/09
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-20/09
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-21/09
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-19/09
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 4 | 3S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina C (didaktika) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-23/09
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2C | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-22/09
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | | 3 | 2S | S | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-24/09
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | 3 | Z |
| Luna |
PdF.KAJL/B-ANGka-23/09
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-22/09
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | ! | 3 | 2S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-24/09
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | | L |
| Luna |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina D (reálie) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Min.
3
Kredity
|
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-26/09
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-25/09
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-27/09
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-28/09
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-26/09
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-27/09
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-28/09
| Interkultúrna komunikácia | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-25/09
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-31/09
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - písanie | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - písanie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-31/09
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina A (lingvistika) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Zo všetkých povinne voliteľných predmetov si študent vyberá podľa vlastného uváženia a uvedených usmernení tak, aby za štúdium dosiahol minimálne 15 kreditov.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde014/14
| Prehľad vývoja anglického jazyka | ! | 2 | 1P | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde015/14
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 1P | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde003/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde017/14
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde006/14
| |
Blok -
Skupina B (literatúra) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde018/14
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde019/14
| Anglická literatúra 19. storočia | ! | 4 | 3S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde020/14
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde021/14
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | H | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde018/14
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
Blok -
Skupina C (didaktika) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde023/14
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde022/14
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde009/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde024/14
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | 3 | Z |
| |
Blok -
Skupina D (reálie) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde025/14
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde026/14
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde027/14
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde028/14
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde026/14
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde027/14
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde025/14
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde029/14
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde030/14
| Praktický jazyk - písanie | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde031/14
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde029/14
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde030/14
| Praktický jazyk - písanie | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde031/14
| Praktický jazyk - rozprávanie | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
získať min. 15 kreditov (blok pre uč. pedagogiky) - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
študenti programu Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii si nezapisujú predmety B-VUZka024 Pedagogika voľného času a B-VUZka030 Rodinná výchova
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
|