Blok -
Povinné predmety - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Min.
42
Kreditov
|
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| Základy jazykovedy | ! | 2 | 1P + 1S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| Teória literatúry | ! | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| Fonetika a fonológia I. | | 4 | 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-04/09
| Gramatika anglického jazyka I. | ! | 5 | 1P + 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| Lojová, Lančarič |
PdF.KAJL/B-ANGka-12/09
| Literatúra od počiatku do 19.storočia | | 4 | 3P | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| Kostelníková |
PdF.KAJL/B-ANGka-05/09
| Gramatika anglického jazyka II. | | 5 | 1P + 2S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-04/09
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| Základy didaktiky | | 3 | 1P + 1S | S | 2 | Z |
| Pčolinská |
PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| Gramatika anglického jazyka III. | | 5 | 1P + 2S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-05/09
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGka-11/09
| Didaktika anglického jazyka | | 3 | 2PS | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| Šipošová |
PdF.KAJL/B-ANGka-07/09
| Lexikológia I. | | 3 | 2P | S | 3 | Z |
| Lančarič |
PdF.KAJL/B-ANGka-08/09
| Literárny klasicizmus - preromantizmus | | 3 | 2P | S | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| Panák Husárová, Vietorová |
PdF.KAJL/B-ANGka-13/09
| Praktický jazyk - Advanced I. | | 3 | 2S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| Fonetika a fonológia I. | | 4 | 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-04/09
| Gramatika anglického jazyka I. | ! | 5 | 1P + 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| Lojová, Lančarič |
PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| Gramatika anglického jazyka III. | | 5 | 1P + 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-05/09
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGka-11/09
| Didaktika anglického jazyka | | 3 | 2PS | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| Šipošová |
PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| Základy jazykovedy | ! | 2 | 1P + 1S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-12/09
| Literatúra od počiatku do 19.storočia | ! | 4 | 3P | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| Kostelníková |
PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| Teória literatúry | ! | 2 | 2P | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-05/09
| Gramatika anglického jazyka II. | | 5 | 1P + 2S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-04/09
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGka-07/09
| Lexikológia I. | | 3 | 2P | S | | L |
| Lančarič |
PdF.KAJL/B-ANGka-08/09
| Literárny klasicizmus - preromantizmus | | 3 | 2P | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| Panák Husárová, Vietorová |
PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| Základy didaktiky | | 3 | 1P + 1S | S | | L |
| Pčolinská |
PdF.KAJL/B-ANGka-13/09
| Praktický jazyk - Advanced I. | | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Min.
38
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde001/14
| Základy jazykovedy | | 2 | 1P + 1S | S | 1 | Z |
| Lančarič |
PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| Teória literatúry | | 2 | 2PS | S | 1 | Z |
| Kostelníková |
PdF.KAJL/B-ANGde003/14
| Fonetika a fonológia I. | | 3 | 2PS | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde001/14
| Pavlík |
PdF.KAJL/B-ANGde004/14
| Gramatika anglického jazyka I. | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde001/14
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGde012/14
| Literatúra od počiatku do 19. storočia | | 4 | 3PS | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| Kostelníková |
PdF.KAJL/B-ANGde005/14
| Gramatika anglického jazyka II. | | 4 | 1P + 2S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde004/14
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGde009/14
| Základy didaktiky | | 3 | 1P + 1S | H | 2 | Z |
| Pčolinská |
PdF.KAJL/B-ANGde006/14
| Gramatika anglického jazyka III. | | 4 | 1P + 2S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde005/14
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGde011/14
| Didaktika anglického jazyka | | 3 | 2PS | H | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde009/14
| Šipošová |
PdF.KAJL/B-ANGde007/14
| Lexikológia I. | ! | 3 | 2PS | S | 3 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde008/14
| Literárny klasicizmus - preromantizmus | ! | 3 | 2PS | S | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde013/14
| Praktický jazyk - Advanced I. | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde003/14
| Fonetika a fonológia I. | | 3 | 2PS | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/14
| Pavlík |
PdF.KAJL/B-ANGde006/14
| Gramatika anglického jazyka III. | ! | 4 | 1P + 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGde005/14
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGde004/14
| Gramatika anglického jazyka I. | | 4 | 1P + 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/14
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGde011/14
| Didaktika anglického jazyka | | 3 | 2PS | H | | Z | PdF.KAJL/B-ANGde009/14
| Šipošová |
PdF.KAJL/B-ANGde012/14
| Literatúra od počiatku do 19. storočia | | 4 | 3PS | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| Kostelníková |
PdF.KAJL/B-ANGde001/14
| Základy jazykovedy | | 2 | 1P + 1S | S | | L |
| Lančarič |
PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| Teória literatúry | | 2 | 2PS | S | | L |
| Kostelníková |
PdF.KAJL/B-ANGde007/14
| Lexikológia I. | ! | 3 | 2PS | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde005/14
| Gramatika anglického jazyka II. | | 4 | 1P + 2S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGde004/14
| Lojová |
PdF.KAJL/B-ANGde008/14
| Literárny klasicizmus - preromantizmus | ! | 3 | 2PS | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde009/14
| Základy didaktiky | | 3 | 1P + 1S | H | | L |
| Pčolinská |
PdF.KAJL/B-ANGde013/14
| Praktický jazyk - Advanced I. | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Povinné predmety - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
45
Kreditov
|
denní študenti so začiatkom štúdia v AR 14/15 si nezapisujú povinný predmet B-VUZka013 Bakalárska práca, preto im stačí získať v tomto bloku spolu 37 kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka003/09
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2K | S | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka008/09
| Informačné a komunikačné technológie | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka009/09
| Filozofická antropológia a axiologia | | 3 | 2K | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka001/09
| Biodromálna psychológia | | 4 | 3K | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka004/09
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3K | S | 1 | L | PdF.KPg/B-VUZka003/09
| |
PdF.KPg/B-VUZka005/09
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka008/09
| Informačné a komunikačné technológie | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka009/09
| Filozofická antropológia a axiologia | | 3 | 2K | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka010/09
| Hospitačná pedagogická prax A | | 3 | 1tX | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka005/09
| Pedagogická komunikácia | | 3 | 2K | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka010/09
| Hospitačná pedagogická prax A | | 3 | 1tX | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka011/09
| Hospitačná pedagogická prax B | | 3 | 1tX | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka002/09
| Psychológia osobnosti | | 3 | 2K | S | 2 | L | PdF.KPg/B-VUZka001/09
| |
PdF.KPg/B-VUZka007/09
| Základy metodológie výskumu | | 3 | 2K | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka011/09
| Hospitačná pedagogická prax B | | 3 | 1tX | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka002/09
| Psychológia osobnosti | | 3 | 2K | S | 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka001/09
| |
PdF.KPg/B-VUZka006/09
| Školský management | | 3 | 2K | S | 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka007/09
| Základy metodológie výskumu | | 3 | 2K | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka012/09
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka006/09
| Školský management | | 3 | 2K | S | 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka012/09
| Seminár k bakalárskej práci | | 2 | 2S | H | 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka013/09
| Bakalárska práca | | 8 | | H | 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka001/09
| Biodromálna psychológia | | 4 | 3K | S | | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka004/09
| Všeobecná didaktika | | 4 | 3K | S | | Z | PdF.KPg/B-VUZka003/09
| |
PdF.KPg/B-VUZka013/09
| Bakalárska práca | | 8 | | H | | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka003/09
| Teoretické základy výchovy | | 3 | 2K | S | | L |
| |
Blok -
EBF/Povinné predmety |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
EBF/E-SZ-601/00
| Biblospyt Starej zmluvy | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Benka |
EBF.KCD/E-CD-101/00
| Všeobecné cirkevné dejiny 1 | | 3 | 2P | H | 1 | Z |
| Gažík |
EBF.KCD/E-CD-102/00
| Všeobecné cirkevné dejiny 2 | | 3 | 2P | H | 1 | L |
| Hanus, Gažík |
EBF.KCD/E-CD-160/09
| Seminár - Historiografia cirkevných dejín | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
EBF.KST/E-ST-100/00
| Úvod do systematickej teológie | | 3 | 2P | S | 1 | |
| Klátik |
EBF.KPT/E-PT-101/00
| Hudobná teória | | 2 | 1P | H | 1 | Z |
| Predmerská |
EBF/E-NZ-403/00
| Biblospyt Novej zmluvy | | 3 | 2P | S | 2 | Z |
| Prostredník |
EBF.KFR/E-FR-201/00
| Kapitoly z dejín filozofie 1 | | 3 | 2P | S | 2 | Z |
| Gažík |
EBF.KCD/E-CD-150/00
| Dejiny kresťanstva na Slovensku | | 3 | 2P | H | 2 | L |
| Hanus |
EBF.KCD/E-CD-200/00
| Evanjelická reformácia | | 3 | 2P | H | 2 | Z | EBF.KCD/E-CD-102/00
| Hanus |
EBF.KPT/E-PT-380/00
| Didaktika vyučovania náboženstva | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Jurík |
EBF.KPT/EPT-260/00
| Katechetika | | 3 | 2P | S | 2 | Z |
| Jurík |
EBF.KPT/E-PT-105/00
| Cirkevná hudba 1 | | 2 | 1C | H | 2 | Z | EBF.KPT/E-PT-101/00
| Predmerská |
EBF.KST/E-ST-300/00
| Symbolika-ekumenika | | 3 | 2P | S | 3 | Z |
| Klátik |
EBF.KST/E-ST-400/00
| Dogmatika 1 | | 4 | 3P | S | 3 | L |
| Batka |
EBF.KPT/E-PT-361/00
| Katechetikum 1 | | 2 | 2C | H | 3 | Z |
| Jurík, Valková-Krišťáková |
EBF.KPT/E-PT-362/00
| Katechetikum 2 | | 3 | 2C | H | 3 | L | EBF.KPT/E-PT-361/00
| Jurík, Valková-Krišťáková |
EBF/E-EB-407/10
| Seminár k záverečnej práci Bc. | | 4 | 2S | H | 3 | Z |
| |
EBF/E-EB-800/10
| Záverečná práca Bc. | ! | 6 | | H | 3 | L |
| Jurík, Horňanová, Batka, Gažík, Alberty, Ferková, Benka, Benka, Hanus, Prostredník, Filo, Ábel, Komárik, Hvožďara |
EBF.KST/E-S-ET-007/15
| Úvod do systematickej teológie | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Klátik |
EBF.KPT/E-S-ET-036/15
| Aplikovaná hermeneutika | | 3 | 2P | S | 3 | L |
| Jurík |
EBF.KPT/E-S-ET-094/15
| Základy zborového spevu a dirigovania | | 2 | 1C | H | 1 | L |
| Juríková |
|
Blok -
Skupina A (lingvistika) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-14/09
| Prehľad vývoja anglického jazyka | | 2 | 1S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-15/09
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 3P | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-16/09
| Teória prekladu a tlmočenia | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-17/09
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-14/09
| Prehľad vývoja anglického jazyka | | 2 | 1S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-15/09
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 3P | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-16/09
| Teória prekladu a tlmočenia | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-17/09
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina B (literatúra) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-19/09
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 4 | 3S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-18/09
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-20/09
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-21/09
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-18/09
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-20/09
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-21/09
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-19/09
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 4 | 3S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina C (didaktika) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-23/09
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2C | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-22/09
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | | 3 | 2S | S | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-24/09
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | 3 | Z |
| Luna |
PdF.KAJL/B-ANGka-23/09
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-22/09
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | ! | 3 | 2S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-24/09
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | | L |
| Luna |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina D (reálie) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Min.
3
Kredity
|
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-26/09
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-25/09
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-27/09
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-28/09
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-26/09
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-27/09
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-28/09
| Interkultúrna komunikácia | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-25/09
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-31/09
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - písanie | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - písanie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-31/09
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina A (lingvistika) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Zo všetkých povinne voliteľných predmetov si študent vyberá podľa vlastného uváženia a uvedených usmernení tak, aby za štúdium dosiahol minimálne 15 kreditov.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde014/14
| Prehľad vývoja anglického jazyka | ! | 2 | 1P | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde015/14
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 1P | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde003/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde017/14
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde006/14
| |
Blok -
Skupina B (literatúra) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde018/14
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde019/14
| Anglická literatúra 19. storočia | ! | 4 | 3S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde020/14
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde021/14
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | H | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde018/14
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
Blok -
Skupina C (didaktika) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde023/14
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde022/14
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde009/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde024/14
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | 3 | Z |
| |
Blok -
Skupina D (reálie) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde025/14
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde026/14
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde027/14
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde028/14
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde026/14
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde027/14
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde025/14
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde029/14
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde030/14
| Praktický jazyk - písanie | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde031/14
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde029/14
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde030/14
| Praktický jazyk - písanie | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde031/14
| Praktický jazyk - rozprávanie | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
získať min. 15 kreditov - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
Blok -
PV predmety |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
EBF.KFR/E-FR-102/00
| Dejiny náboženstiev 2 | | 3 | 2P | S | 2 | L |
| Zaviš |
EBF.KFR/E-FR-302/00
| Psychológia náboženstva | ! | 3 | 2P | S | 2 | L |
| Zaviš |
|