Blok -
Skupina A (lingvistika) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-14/09
| Prehľad vývoja anglického jazyka | | 2 | 1S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-15/09
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 3P | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-16/09
| Teória prekladu a tlmočenia | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-17/09
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-14/09
| Prehľad vývoja anglického jazyka | | 2 | 1S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-01/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-15/09
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 3P | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-03/13
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-16/09
| Teória prekladu a tlmočenia | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-17/09
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-06/09
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina B (literatúra) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-19/09
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 4 | 3S | S | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-18/09
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-20/09
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-21/09
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | S | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-18/09
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | H | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-20/09
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-21/09
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-19/09
| Anglická literatúra 19.storočia | ! | 4 | 3S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-02/09
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina C (didaktika) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-23/09
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2C | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-22/09
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | | 3 | 2S | S | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-24/09
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | 3 | Z |
| Luna |
PdF.KAJL/B-ANGka-23/09
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-22/09
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | ! | 3 | 2S | S | | L | PdF.KAJL/B-ANGka-09/09
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-24/09
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | | L |
| Luna |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina D (reálie) - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Min.
3
Kredity
|
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-26/09
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-25/09
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-27/09
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | S | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-28/09
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-26/09
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-27/09
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-28/09
| Interkultúrna komunikácia | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-25/09
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
získať spolu min. 18 kreditov z povinne voliteľných a výberových predmetov (vrátane 3 kreditov zo skup. D)
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGka-31/09
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - písanie | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | S | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-29/09
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-30/09
| Praktický jazyk - písanie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGka-31/09
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Blok -
Skupina A (lingvistika) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Zo všetkých povinne voliteľných predmetov si študent vyberá podľa vlastného uváženia a uvedených usmernení tak, aby za štúdium dosiahol minimálne 15 kreditov.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde014/14
| Prehľad vývoja anglického jazyka | ! | 2 | 1P | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde001/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde015/14
| Fonetika a fonológia II. | ! | 4 | 1P | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde003/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde017/14
| Štylistika anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde006/14
| |
Blok -
Skupina B (literatúra) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde018/14
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | S | 1 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde019/14
| Anglická literatúra 19. storočia | ! | 4 | 3S | H | 2 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde020/14
| Anglický romantizmus | ! | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde021/14
| Anglo-americká krátka próza | ! | 4 | 3S | H | 2 | L | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde018/14
| Staršia anglická literatúra | | 3 | 2S | S | | Z | PdF.KAJL/B-ANGde002/14
| |
Blok -
Skupina C (didaktika) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde023/14
| Využitie počítačov vo výučbe anglického jazyka | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde022/14
| Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek | | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KAJL/B-ANGde009/14
| |
PdF.KAJL/B-ANGde024/14
| IKT v jazykovom vzdelávaní | ! | 3 | 2C | H | 3 | Z |
| |
Blok -
Skupina D (reálie) - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde025/14
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde026/14
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde027/14
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde028/14
| Interkultúrna komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde026/14
| Krajinoveda Veľkej Británie | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde027/14
| Krajinoveda USA | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde025/14
| Reálie Veľkej Británie a USA | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina E - platnosť od AR 14/15 denní študenti - komponent ANGLICKÝ JAZYK |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KAJL/B-ANGde029/14
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde030/14
| Praktický jazyk - písanie | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde031/14
| Praktický jazyk - rozprávanie | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde029/14
| Praktický jazyk - čítanie s porozumením | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde030/14
| Praktický jazyk - písanie | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KAJL/B-ANGde031/14
| Praktický jazyk - rozprávanie | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
získať min. 15 kreditov - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
15
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka017/09
| Etika a profesijná etika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka041/09
| Úvod do rodových štúdií | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/B-VUZka015/09
| Dejiny pedagogiky a školy | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka016/09
| Sociológia výchovy | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka018/09
| Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka019/09
| Sociálno-právna ochrana detí a mládeže | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka020/09
| Špeciálna pedagogika | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka021/09
| Poruchy správania | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka022/09
| Základy andragogiky | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka023/15
| Informačné a komunikačné technológie IV | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka024/09
| Pedagogika voľného času | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/B-VUZka026/09
| Rétorika a komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka027/09
| Alternatívne pedagogické koncepcie | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka028/09
| Základy prvej pomoci | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| Füry, Fuchsová |
PdF.KPg/B-VUZka029/09
| Prevencia drogových závislostí | | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka030/09
| Rodinná výchova | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka031/09
| Sociálna psychológia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka032/09
| Patopsychológia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka033/09
| Rodové aspekty výchovy | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka034/09
| Zdravotná a integrovaná TV | ! | 3 | 2K | S | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka035/09
| Medzináboženský dialóg | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka036/09
| Etnológia (pre neetnológov) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka037/09
| Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka038/09
| Využívanie informačných zdrojov | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka039/09
| Úvod do estetiky 1 | | 3 | 2K | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka042/09
| Sociálne aspekty informatizácie | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka043/09
| Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka014/DF
| Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09
| Dejiny filozofie: Antická filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka214/09
| Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia | | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka314/09
| Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B-VUZka414/09
| Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
ka025/CJ
| Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09
| Cudzí jazyk: Románsky jazyk | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09
| Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09
| Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 | ! | 3 | 2K | H | 1, 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/B-VUZka040/09
| Úvod do estetiky 2 | ! | 3 | 2K | H | 2, 3 | Z | PdF.KPg/B-VUZka039/09
| |
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
Blok -
Skupina A - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
získať minimálne 6 kreditov - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA302/09
| Seminár z nemeckej morfológie | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA402/09
| Seminár z nemeckej syntaxe | | 3 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA508/09
| Lexikálna sémantika súčasného nemeckého jazyka | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA502/09
| Seminár z nemeckej lexikológie | | 3 | 2S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA102/09
| Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA106/09
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA402/09
| Seminár z nemeckej syntaxe | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA106/09
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA201/09
| Seminár z nemeckej fonetiky | | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA302/09
| Seminár z nemeckej morfológie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA502/09
| Seminár z nemeckej lexikológie | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
Skupina B - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
6
Kreditov
|
získať minimálne 6 kreditov - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA512/09
| Reálie nemecky hovoriacich krajín | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA409/09
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA303/09
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA203/09
| Jazykový seminár (Pravopis) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA204/09
| Jazykový seminár II | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA409/09
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA203/09
| Jazykový seminár (Pravopis) | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA204/09
| Jazykový seminár II | | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA303/09
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA512/09
| Reálie nemecky hovoriacich krajín | | 3 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
Skupina C - komponent NEMECKÝ JAZYK |
Min.
3
Kredity
|
získať minimálne 3 kredity - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia a denných študentov so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NJLKA205/09
| Analýza literárnych textov | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA504/09
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | | 3 | 2S | S | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA206/09
| Staršia nemecká literatúra | ! | 3 | 2S | S | | Z |
| Mikuláš, Borovská |
PdF.KNJL/B-NJLKA205/09
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KNJL/B-NJLKA206/09
| Staršia nemecká literatúra | | 3 | 2S | S | | L |
| Mikuláš, Borovská |
PdF.KNJL/B-NJLKA504/09
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | ! | 3 | 2S | S | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina A získať min. 6 kreditov - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde111/14
| Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka | | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde112/14
| Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky | | 3 | 2C | H | 1 | Z |
| Kerschbaumer, Gergel |
PdF.KNJL/B-NEMde211/14
| Seminár z nemeckej fonetiky | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| Tomášková |
PdF.KNJL/B-NEMde311/14
| Seminár z nemeckej morfológie | | 3 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde411/14
| Seminár z nemeckej syntaxe | | 3 | 2S | S | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde511/14
| Seminár z nemeckej lexikológie | | 3 | 2S | S | 3 | Z | PdF.KNJL/B-NEMde301/14
| |
PdF.KNJL/B-NEMde512/14
| Základy lexikografie | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina B získať min. 6 kreditov - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde212/14
| Jazykový seminár II | | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde213/14
| Reálie Nemecka | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde312/14
| Jazykový seminár (ústna komunikácia) | | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde412/14
| Jazykový seminár (pravopis) | | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde413/14
| Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska | | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde513/14
| Jazykový seminár (esej) | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde213/14
| Reálie Nemecka | | 3 | 2S | H | | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 14/15 - Skupina C získať min. 3 kredity - komponent NEMECKÝ JAZYK denné štúdium |
Min.
3
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KNJL/B-NEMde214/14
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde215/14
| Staršia nemecká literatúra | | 3 | 2P | S | 1 | L |
| Mikuláš, Borovská |
PdF.KNJL/B-NEMde421/14
| Preklad administratívnych textov | ! | 3 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KNJL/B-NEMde514/14
| Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež | | 3 | 2S | H | 3 | Z |
| Mikuláš, Mikulášová |
PdF.KNJL/B-NEMde214/14
| Analýza literárnych textov | ! | 3 | 2S | H | | Z |
| |
|