Študijný plán - Neschválený

Akademický rok:
2015/2016
Študijný program:
mPSSL/e - Teaching of psychology and teaching of Slovak language and literature - (Teacher preparation programme, master II. deg., external form)
Študijný odbor:
1.1.1. - Training of Teachers with Academic Subject Specialisation
Guarantee :
prof. PhDr. Martin Žilínek, CSc. - podprogram MVUZ
Guarantee :
prof. PhDr. Mária Bátorová, DrSc. - podprogram MSLO
Guarantee :
doc. PhDr. Mária Glasová, PhD. - podprogram MPSY
 

Study section
Compulsory courses

Blok - Povinné predmety (blok pre uč. psychológie) Min. 29  Kreditov
  študenti programu Učiteľstvo psychológie v kombinácii si nezapisujú predmet M-VUZka002 Edukačná psychológia
SkratkaNázovAkt.KreditRozsahUkonč.Roč.Sem.PodmieňujúceVyučujúci
PdF.KPg/M-VUZka001/09  Educational diagnostics and action research 32C     
PdF.KPg/M-VUZka001/09  Educational diagnostics and action research 32C     
PdF.KPg/M-VUZka003/09  Continuous teaching practice A 22tX     
PdF.KPg/M-VUZka004/09  Continuous teaching practice B 22tX     
PdF.KPg/M-VUZka007/09  Educational research methods 22C     
PdF.KPg/M-VUZka005/09  Intensive teaching practice A 32tX     
PdF.KPg/M-VUZka006/09  Intensive teaching practice B 32tX     
PdF.KPg/M-VUZka008/09  Master thesis seminar 22S     
PdF.KPg/M-VUZka008/09  Master thesis seminar 22S     
PdF.KPg/M-VUZka009/09  Master thesis 12     
PdF.KPg/M-VUZka003/09  Continuous teaching practice A 22tX      
PdF.KPg/M-VUZka004/09  Continuous teaching practice B 22tX      
PdF.KPg/M-VUZka007/09  Educational research methods 22C      
PdF.KPg/M-VUZka009/09  Master thesis 12      
PdF.KPg/M-VUZka005/09  Intensive teaching practice A 32tX      
PdF.KPg/M-VUZka006/09  Intensive teaching practice B 32tX      
  označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)

 
 
Compulsory elective courses

Blok - získať min. 4 kredity (blok pre uč. psychológie) Min. 4  Kredity
  študenti programu Učiteľstvo psychológie v kombinácii si nezapisujú predmet M-VUZka016 Rozvoj tvorivosti žiaka
SkratkaNázovAkt.KreditRozsahUkonč.Roč.Sem.PodmieňujúceVyučujúci
PdF.KPg/M-VUZka010/09  Sociology of childhood and youth22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka011/09  Cultural anthropology22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka012/09  Recreology22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka013/09  Socio-educational training 22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka014/09  Mass media communication22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka015/09  Activity based teaching methods 22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka017/09  School curriculum and documents22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka019/09  Environmental education 22C 1, 2    Majzlan 
PdF.KPg/M-VUZka020/09  Textbook creation and evaluation22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka021/09  Methodology of sciences and social science research22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka022/09  Alternative schools22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka023/09  Diagnostic competence of teachers22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka024/09  Communication at school22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka025/09  School and the fear22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka026/09  Teacher´s individual philosophy of teaching22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka027/09  Teacher and pupil in contemporary school22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka028/09  Individual psychology for teachers 22C 1, 2    Sokolová 
PdF.KPg/M-VUZka029/12  Training of teachers´social skills222sC 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka030/09  Formation of patterns and ideals of today's youth22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka031/09  Teacher-student relation from the perspective of creativity development22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka032/09  Information and communication technology in special education22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka033/09  History of informatics22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka034/09  Robotic construction kits in education (2)22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka035/09  Computer lab safety22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka036/09  Communication seminar22S 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka037/09  Availability of electronic documents22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka038/09  Cognitive psychology22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka039/09  Computer assisted natural sciences laboratory22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka010/09  Sociology of childhood and youth22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka011/09  Cultural anthropology22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka012/09  Recreology22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka013/09  Socio-educational training 22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka014/09  Mass media communication22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka015/09  Activity based teaching methods 22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka018/09  Religious studies 22C     
PdF.KPg/M-VUZka017/09  School curriculum and documents22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka019/09  Environmental education 22C 1, 2    Majzlan 
PdF.KPg/M-VUZka020/09  Textbook creation and evaluation22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka021/09  Methodology of sciences and social science research22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka022/09  Alternative schools 22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka023/09  Diagnostic competence of teachers22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka024/09  Communication at school22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka025/09  School and the fear22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka026/09  Teacher´s individual philosophy of teaching22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka027/09  Teacher and pupil in contemporary school22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka028/09  Individual psychology for teachers 22C 1, 2    Sokolová 
PdF.KPg/M-VUZka029/12  Training of teachers´social skills222sC 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka030/09  Formation of patterns and ideals of today's youth22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka031/09  Teacher-student relation from the perspective of creativity development22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka032/09  Information and communication technology in special education22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka033/09  History of informatics22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka034/09  Robotic construction kits in education (2)22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka035/09  Computer lab safety22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka036/09  Communication seminar22S 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka037/09  Availability of electronic documents22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka038/09  Cognitive psychology 22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka039/09  Computer assisted natural sciences laboratory22C 1, 2     
PdF.KPg/M-VUZka018/09  Religious studies 22C      

 
 
Elective courses
 
 

State exams
Compulsory courses
 
 
Compulsory elective courses
 
 


Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d - Days in a semester
h - Hours in a week
s - Hours in a semester
t - Weeks in a semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň"

Pri predmetoch v študijných programoch sa môžu vyskytovať ďalšie znaky
! - course will not be implemented in the given academic year
+ - course will not be implemented, perhaps the next academic year
- - course is implemented for the last time

* - predmet má viac podmieňujúcich predmetov